Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 09 Jan 2016 20:55 Naslov sporočila: |
|
|
Alternator je nastavljen na določeno amperažo? Prvič slišim za kaj takega. Kvečjemu so nekateri alternatorji sposobni iz sebe spraviti do 33 A nekateri pa tudi 150 A. Ampak oba od teh morata normalno polniti in regulirati napetost tudi, če se rabi samo 1A. In to ne glede na to kakšen akumulator je priklopljen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
d4r3 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35 Prispevkov: 921
|
Objavljeno: 09 Jan 2016 22:10 Naslov sporočila: |
|
|
hehe nekateri alternatori so tudi občutljivi če je prevelik akumolator....je pa večji problem če je akumolator manjši ker akumolatorju počasi pada.... in ko bo malo iztrošen ali pa fejst huda zima ali pa blaga kombinacija obojega ti traktor več nebo vžgal ker nebo dovolj zagonskega toka.....
Lp
D4R3 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonetti Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2014, 19:00 Prispevkov: 125 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 09 Jan 2016 22:34 Naslov sporočila: |
|
|
Zagonski tok pa kapaciteta akumulatorja sta dva različna pojma, ampak dokaj sorazmerno povezana, pri klasičnih akumulatorjih.
Če ima štater 2000w moči, potem potrebuje pri 12 voltih 166 amperov za nazivno moč, torej mora biti zagonski tok vsaj 166A. Akumulator s kapaciteto 100Ah, pa je zmožen dovajat tak tok cca 35min, oziroma toliko časa verglanja.
To so poenostavljeni izračuni čez palec, brez upoštevanja izgub učinkovitosti in kup drugih dejavnikov, samo za občutek kaj pomeni zagonski tok in kaj kapaciteta akumulatorja.
Velik oziroma prevelik akumulator ne bo nič pokvaril. Štarter vzame kolikor rabi, alternator pa polni kolikor zmore in to je to načeloma |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 09 Jan 2016 22:53 Naslov sporočila: |
|
|
Radko na kratko, bojim se, da bi premočan akomulator zažgal štarter na vrtnem traktorčku. Sam vrjetno veš, da je mogoča storjena škoda na zaganjaču-štarterju večja od cene primernega novega akomulatorja...
Namreč že na uho se sliši, da se zaganjač živahneje zavrti, kot prej z originalnim. Sicer pa po 3 letih uporabe za 1x sposobnejšim akomulatorjem ni bilo nobenega problema ali škode. Se pa ne spomnim več, kolikšen bil original v vrtenem. Preko 35 Ah ni imel nikakor ne. Zdaj pa sem mu dajal not 55 Ah.
Sicer nikol nisem imel kakih hudih problemov glede teh stvari. samo ko smo imeli še TV 826, se zgodilo, da po nekaj letih začela goreti rdeča luč z oznako akomulatora. A polnil je še vedno. Menjal sem regler in lučka ugasnila, a se po par urah dela spet prižgala. Zgleda, da je bilo v okvari še nekaj drugega na alternatorju...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
d4r3 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35 Prispevkov: 921
|
Objavljeno: 09 Jan 2016 23:33 Naslov sporočila: |
|
|
Na štarterju nima kaj bit če ima večji gledat moreš samo kakšno napetost je imel stari če imata oba 12V potem ni panike ker štarter vzame kolko rabi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 10 Jan 2016 00:07 Naslov sporočila: |
|
|
No to je imel 12 V. To vem in je logično. Namreč iztrošen automobilski akomulator še vedno ima toliko A moči, kot jo ima novi original od vrtnega. Razen, če ni totalno zaspal(kortšluz celic). Tako ga porabim povsem do kraja. Hvala za nasvete. Sicer pa so ti akomulatorji pri kmetih, ki imajo več strojev kar orng strošek vidim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|