Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lemondrink Vajenec
Pridružen/-a: 28.10. 2015, 22:19 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 29 Okt 2015 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Zanima me nekaj informaciji o TV521 transporter.
Kupujem omenjeni stroj za prevoz drv.
Na internetu sem najdel in šel tudi pogledat.
Je letnik 80 in za svoja leta odlično ohranjen.
Na kaj bi mogel biti pozoren pri nakupu?
Skrbi me samo pogoni.
Kako se izklopi stalni 4x4 pogon ali se ga ne da?
Kako je z rezervnimi deli?
Kakšne so okvare oz. kaj lahko pričakujem, da kaj črknilo?
LP
Jani |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janezk8 Traktorist
Pridružen/-a: 11.01. 2010, 09:19 Prispevkov: 128
|
Objavljeno: 29 Okt 2015 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
Pogon se ne izklopi lahko samo se vklopis blokado sprednjega diferencijala. Bodi samo poziren na bremze pa ce kaj cuka v hrib rado vrze z kaka prestave je treba popravit zamenjat kljucek ali pa kak zobnik ni nek fulll strosek ostalo naceloma lavfa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 30 Okt 2015 08:13 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi dodal, da bodi pozoren, če dela zadnji pogon. Ne vem kako je pri transporterju, ampak pri 400 serijah so dajali 8.8 vijake, ki jih je sčasoma polomilo in si ostal brez zadnjega pogona.
Je pa to vse popravljivo. Pač potrebno je razdret zadnji konec, snet ven diferencial in zamenjat vijake z natezno vrednostjo 10.9.
Po nakupu priporočam, da vseeno preveriš stanje vijakov in jih preventivno kar zamenjaš, da ne boš sredi sezone, ko boš vozil drva imel kako presenečanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lemondrink Vajenec
Pridružen/-a: 28.10. 2015, 22:19 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 30 Okt 2015 14:24 Naslov sporočila: |
|
|
Malo čudno mi je ker ni izklopljiv zadnji pogon.
Ko voziš po gmajni je uredu 4x4 ampak na asvaltu pa ne. Fi prednih in zadnjih koles ni enak zaradi polne prikolice in guma se posede. Takrat trpijo zobniki in sčasoma jih požere.
Ali ima ta pogon kakšno sklopko umes?
Imamo Goldonijevo mašino letnik cca 75l. in je smrt po asvaltu imet skozi vklopljen 4x4.
Se da dobiti kake navodila za omenjeni transporter?
Zasledil sem nekakšno klukico na zadnjem diffu oz prikolici in lastnik je rekel za se s to klukico izklopi zadnji pogon.
Je to res?
Stroj ima tudi se 1 kardan speljan do prikolice, ki služi za dodatne priključke.
Je možno priklopiti hidravljično kipanje na ta tadrugi kardan?
Je potrebno to narediti home made ali se kupi original?
LP
Jani |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 30 Okt 2015 14:46 Naslov sporočila: |
|
|
TV-ji nimajo stalen 4x4 pogon. Stalen 4x4 dobiš, če blokiraš prednji diferencial. Do tedaj pa imaš diferenciala na sprednjih in zadnjih kolesih, ki kompenzirata razmerje pogonske sile med levim in desnim kolesom po oseh.
Če blokiraš prednji diferencial sklepam, da onemogočiš prenos pogonske sile levo/desno tudi na zadnjem diferencialu.
Sklepam, ker nisem iz strojniškega foha. Bo potrdil ali ovrgel kakšen od forumašev, ki ima tole v mazincu.
Tudi ostali vozimo TV-je po cesti in nimamo nobenih težav zaradi tega. Je pa hudič, če voziš z blokiranim prednjim diferencialom po cesti. Takrat bo lomilo sčasoma zobnike še prej pa roke, ko se boš trudil zavijat
Bi rekel, da je pri transporterju ista zgodba, samo da je pač "raztegnjen" TV.
Za kipanje pa je najboljše, če urediš kot imajo klasični TV-ji s pumpo na motorju in enosmernim ventilom s povratnim vodom. Če dobiš nosilec za rezervoar olja z rezervoarjem, črpalko in ventil si zmagal. Če ne se boš moral pa malo znajti z drugo pumpo.
Na bolhi en iz Ormoža prodaja rezervne dele za TV. Preveri.
PS: Pri transporterju boš verjetno redko rabil blokado diferenciala, ker so zadnja kolesa konkretno obtežena in se bo zrinil marsikam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bobo1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2010, 21:52 Prispevkov: 1003 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 30 Okt 2015 18:00 Naslov sporočila: |
|
|
Poglej si spodnji link, z njega sem si pravkar potegnil sam dol navodila za TV 1521 in druge TV transporterje:
http://www.4shared.com/postDownload/U9NfnaR7
/navodila_za_tv_trasporter.html
Če ti ne bo šlo tukaj, poglej spodnji forum, kjer je postavil linke za TV-je "naš" uporabnik Batek (mogoče pa te bo kar kontaktiral in ti poslal):
http://poljoprivredni-forum.com/showthread.php?t=21424&page=6
Če pa ti ne uspe niti to, pa mi na moj ZS pošlji svoj e-mail, pa ti bom po e-mailu poslal datoteko jaz.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 30 Okt 2015 18:43 Naslov sporočila: |
|
|
Zelo dvomim, da ima TV transporter izklopljiv zadnji pogon, ker bi to pomenilo, da bi takšen strojček postal smrtno nevaren, če bi v strmini pozabil vklopiti zadnji pogon. Praviloma traktorji, ki imajo vsa kolesa enaka nimajo izklopljivega pogona 4x4. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
seba993 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 16:44 Prispevkov: 949 Kraj: Bizeljsko
|
Objavljeno: 30 Okt 2015 19:04 Naslov sporočila: |
|
|
Na našem TV18 lahk uklaplaš in isklaplaš zadni pogon. Tut brzine maš posebi odspred in odzadi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tv 420 Kmetovalec
Pridružen/-a: 29.12. 2013, 14:07 Prispevkov: 98
|
Objavljeno: 30 Okt 2015 20:16 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
Opazil sem da kadar ugasnem traktor tv420 se slisi cviljenje pod pokrovom.zdi se mi da je odusek nad motorjem nisem pa siguren,
http://shrani.najdi.si/?3q/Pp/1nZ6fhZG/dsc0063.jpg
Cvili pa samo takrat kadar prižgem ali ugasnem vroč motor med laufanjem se ne sliši, ali je to odusek ali kaj drugega? kaj svetujete? se je to zgodilo se komu drugemu.zacelo se pa pred kratkim.
Hvala za odgovore. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
walter Traktorist
Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21 Prispevkov: 174
|
Objavljeno: 30 Okt 2015 22:04 Naslov sporočila: |
|
|
ddejc je napisal/a: | TV-ji nimajo stalen 4x4 pogon. Stalen 4x4 dobiš, če blokiraš prednji diferencial. Do tedaj pa imaš diferenciala na sprednjih in zadnjih kolesih, ki kompenzirata razmerje pogonske sile med levim in desnim kolesom po oseh.
Če blokiraš prednji diferencial sklepam, da onemogočiš prenos pogonske sile levo/desno tudi na zadnjem diferencialu.
Sklepam, ker nisem iz strojniškega foha. Bo potrdil ali ovrgel kakšen od forumašev, ki ima tole v mazincu.
Tudi ostali vozimo TV-je po cesti in nimamo nobenih težav zaradi tega. Je pa hudič, če voziš z blokiranim prednjim diferencialom po cesti. Takrat bo lomilo sčasoma zobnike še prej pa roke, ko se boš trudil zavijat
Bi rekel, da je pri transporterju ista zgodba, samo da je pač "raztegnjen" TV.
Za kipanje pa je najboljše, če urediš kot imajo klasični TV-ji s pumpo na motorju in enosmernim ventilom s povratnim vodom. Če dobiš nosilec za rezervoar olja z rezervoarjem, črpalko in ventil si zmagal. Če ne se boš moral pa malo znajti z drugo pumpo.
Na bolhi en iz Ormoža prodaja rezervne dele za TV. Preveri.
PS: Pri transporterju boš verjetno redko rabil blokado diferenciala, ker so zadnja kolesa konkretno obtežena in se bo zrinil marsikam. |
Narobe TV-ji IMAJO stalni 4x4 pogon ,ddejc povej kje se po tvojem potem izklopi predni ali zadnji pogon? S špero deloma onemogočmo zdrsavanje koles pod pogojem da predni konec ima dober oprijem
SEBA: stari tip traktorja ima izklopljiv pogon ker je sama konstrukcija izhajala iz motokultivatorja zato imate (ste imeli z)zadnji konec doma zaradi kombinacije transporter ali traktor
Tudi 10.9 vijake na zadnjem diferencialu potrga prva vgradnja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|