Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




čip tuning traktorja z commonrail
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

tomyy
Vajenec


Pridružen/-a: 16.03. 2015, 21:32
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 16 Mar 2015 21:41    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@m-chip.eu

Kaj pa na case quantum 65C se da kaj porihtat ?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

m-chip.eu
Vajenec


Pridružen/-a: 12.12. 2013, 23:49
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 19 Mar 2015 15:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Case imamo serijo Farmall veliko modelov pokritih, najmanjši se začne kot 75 C.

Moram preveriti ali je Quantum serija sorodna ker Case serij modelov ne poznam najbolje.

Kakšen pa ima diagnostični konektor?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

tomyy
Vajenec


Pridružen/-a: 16.03. 2015, 21:32
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 19 Mar 2015 20:57    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Casejev model Quantum 65C je identičen Steyerju 4065 Kompakt in New Hollandu T4020. V vseh je štirivaljni turbo motor Iveco z 3200 kubiki in 65 KM. Enak motor je verjetno tudi v močnejši 75 KM različici.

Za konektor pa bi moral pogledat kakšen je.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vsizavse
Vajenec


Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01
Prispevkov: 14
Kraj: osrednja Slovenija

PrispevekObjavljeno: 26 Maj 2015 12:30    Naslov sporočila: KORAK NAPREJ?

Odgovori s citatom


To, da izključiš AdBlue in/ali recirkulacijo izpušnih plinov, je res "korak naprej". Naslednji korak je, da začneš uporabljati vse "ugodnosti", ki ti jih ponuja Monsanto.
Pa olje še naprej menjavaj kar na njivi. Tako ti starega ne bo treba v kanalizacijo spuščati.

Tehnologije novih motorjev niso namenjene samo zaslužku proizvajalcev motorjev, temveč tudi zmanjšanju izpusta škodljivih snovi v okolje. Če se potem najde en "pameten" in reče, da so njegovi izpusti zanemarljivi v primerjavi z vsemi ostalimi, bi mu rekel tole: Ja, v kupu pšenice je eno zrno res zanemarljivo. Ampak, če bi lahko pogrešal prav vsako od zrn, vseh ne moreš pogrešati.

Kaj pa nalepka EKO? To bi si pa vsak, tudi tisti ki izključi AdBlue in EGR, z veseljem prilepil na vsak izdelek, ki ga prodaja. A ne?

Pamet v roke!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Daniel
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41
Prispevkov: 1392
Kraj: Prlekija

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2015 21:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


EGR je dobra zadeva, tale AdBlue se mi pa vseeno zdi malce pretiravanje. Izgleda kot da zahteve Evrope drastično prehitevajo sposobnosti proizvajalcev motorjev, da bi zmanjšanje izpustov rešili na drugačen način kot z AdBlue.

S časom bodo že kaj iznašli, da se izpusti zmanjšajo tudi brez tega. Čeprav nimam nobenega traktorja z AdBlue me pa že misel na to, da bi imel takega z AdBlue odbija, predvsem zaradi dodatnih stroškov pri že tako predragi nafti...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

vsizavse
Vajenec


Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01
Prispevkov: 14
Kraj: osrednja Slovenija

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2015 09:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


AdBlue ni edina rešitev, je pa ena od enostavnejših (za proizvajalca motorjev) in dražjih (za uporabnika). S prihodom novih vžigalnih svečk!!! in grelnih svečk z vgrajenim tipalom tlaka v zgorevalni komori (bravo HIDRIA! - imajo patent), bodo emisije še nižje. Govorimo o Euro 7 in 7+.

Ampak vseeno: bodimo ekološki kolikor se da.


Nazadnje urejal/a vsizavse 10 Jun 2015 13:05; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

dklemen5
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 28.09. 2007, 15:01
Prispevkov: 662
Kraj: Gorenska

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2015 09:27    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


vsizavse je napisal/a:
AdBlue ni edin arežitev, je pa ena od enostavnejših (za proizvajalca motorjev) in dražjih (za uporabnika). S prihodom novih vžigalnih svečk!!! in grelnih svečk z vgrajenim tipalom tlaka v zgorevalni komori (bravo HIDRIA! - imajo patent), bodo emisije še nižje. Govorimo o Euro 7 in 7+.

Ampak vseeno: bodimo ekološki kolikor se da.


hmm HIDRIA,v zvezi z njimi imam nekaj izkušenj,z grelnimi svečkami,predvsem takšne ,da po 500 DU po vgradnji novih grelnih svečk 2 od 4 pregorita,ponovilo se je že večkrat,tako da slučaj odpade.Jih pa Zetor vgrajuje ob prvi vgradnji in zaenkrat še nisem probal z drugim proizvajalcem.Ravno tak slučaj je bil tudi na Lombardini motorju.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Dany
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 20.02. 2015, 18:52
Prispevkov: 326

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2015 21:33    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Problemi z svečkami se velikokrat pojavljajo pa ne glede na to kdo je proizvajalec.Je pa možno da kej rele za gretje zajebava,si opazo mogoč kak padec napetosti?Vem da je v avtu zapikan rele odjemal tok in kuril svečke.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vsizavse
Vajenec


Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01
Prispevkov: 14
Kraj: osrednja Slovenija

PrispevekObjavljeno: 10 Jun 2015 13:05    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Glede na to, da je HIDRIA OEM proizvajalec, torej proizvaja kvaliteto za prvo vgradnjo, kvaliteta ne more biti sporna. Sicer bi kot slovenski proizvajalec v velikem loku leteli s spiska dobaviteljev velikanom kot so (Porsche, Bmw...). Odpraviti je torej treba vzrok za pregorevanje svečk in ne posledice.
Dany ti je dobro namignil.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

robert.08
Vajenec


Pridružen/-a: 10.05. 2015, 08:40
Prispevkov: 19

PrispevekObjavljeno: 11 Nov 2015 06:32    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Glede Čipa STEINBAUER.
Pri nas ga imamo na Deutz fahr k90 že od leta 2008 Ugradili smo ga takoj ko je potekla garancija bil j takrat okoli 800€ in do sedaj pri 5000 delovnih urah ni bilo nobenega problema pozna pa se na porabi veliko.
Sem meril eno furo s cisterno 6000l v eni uri in 15 min (ko sem hodil ponjo nekam daleč) sem porabil brez čipa 10l s čipom (popolnoma ista pot) sem se vozil 1 uro in 10 min ker je bolje šel v klanec pa sem porabil 8.5 litrov. tako da smo zelo zadovolni s tem čipom ker nam je že odslužil zdavnaj. in ko nabavimo drug traktor ga tudi čipiramo sigurno po preteku garancije...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Naslednja
Stran 11 od 13

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.