Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
walter Traktorist
Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21 Prispevkov: 174
|
Objavljeno: 07 Maj 2015 04:52 Naslov sporočila: |
|
|
ddejc je napisal/a: | Pri enem batu je treba nekam izpodrint zrak, ko se bat pomika navzdol. Ko se pomika navzgor se veča volumen, ki ustvarja podtlak oz. zmanjšuje tlak.
Pri dveh batih je volumen pod batoma ves čas enak. Medtem, ko en povečuje volumen ga drugi zmanjšuje.
Mislim, da se sedaj razumeva.
Nisem imel namena mešat Volvo motorja v ta forum ampak dejstvo, da pri lihem številu valjev imamo opravka s podtlakom in nadtlakom pod bati, ki lahko povzroči nemalo problemov, če se ga ustrezno in učinkovito ne izenačuje.
Seveda pa to ni tlak za lučko tlaka olja. To je obema jasno. |
Ja mi je jasno kaj želiš povedat za tvojo razlago ima motor oddušek kar pa je deyan razlagal na prejšni strani glede ugašanja kontrolke pa podtlak in nadtlak nima veze ampak pritisk olja na drsnih ležajih , zdaj razumeš kaj želim napisat in razložit? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deyan Traktorist
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 20:27 Prispevkov: 127 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: 07 Maj 2015 06:17 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, jaz sem opisoval delovanje lučke in senzorja in neumno napisal "tlak v karterju", kaj ni res (hotel sem samo reči, da je senzor pritiska). Zdej smo pa pobegnili malce stran..
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 07 Maj 2015 08:16 Naslov sporočila: |
|
|
@walter se razumemo, samo vsak na svojem koncu svoje klati, melodija je pa ista
Jaz sem argumentiral samo del, da v karterju ni tlaka. Lučka pa kot sem napisal nima veze s tlakom v karterju ampak z oljno črpalko kot si že sam napisal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JK Traktorist
Pridružen/-a: 23.07. 2012, 13:56 Prispevkov: 156
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deyan Traktorist
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 20:27 Prispevkov: 127 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: 08 Maj 2015 10:28 Naslov sporočila: |
|
|
Odlična zadeva, že predstavljena na forumu. Uporablja avtomobilske zajle. Ali prodava samo tega, ali jih bo izdeloval? Ker jaz bi ga kupil, samo malce kasneje.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JK Traktorist
Pridružen/-a: 23.07. 2012, 13:56 Prispevkov: 156
|
Objavljeno: 08 Maj 2015 16:26 Naslov sporočila: |
|
|
Nisem zasledil na forumu. V opisu mu piše, da jih bo izdeloval po naročilu ter montiral. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deyan Traktorist
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 20:27 Prispevkov: 127 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: 08 Maj 2015 18:35 Naslov sporočila: |
|
|
No pol bo imel cez nekaj casa mene kot kupca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 08 Maj 2015 19:22 Naslov sporočila: |
|
|
Nekdo je vprašal, če se lučka za olje prižge, če se motor segreje. Če se to res dogaja, je to znak, da je motor že slab in, da tlak olja pri višji temperaturi že preveč pade.
Glede motorjev z lihim številom valjev: Največja težava je pri motorjem z enim samim valjem, ker je volumen bloka motorja majhen napram gibni prostornini valja in se v bloku izmenično zelo sunkovito in hitro pojavlja nadtlak in podtlak, ker oddušek ne omogoča tako hitrega izenačevanja tlaka.. Podtlak ni moteč, nadtlak pa zelo. Takšni motorji zelo kmalu začnejo puščati olje pri gredi ali na raznih tesnilnih spojih karterja. Pri motorju s 3 valji ta problem še obstaja ampak je že manjši, ker je razmerje med gibnim volumnom enega valja in volumnom karterja že bistveno bolj ugodno. Pri več valjnih pa to ni več bistvena težava.
Glede ustvarjanja nadtlaka pri vseh motorjih: Vsak motor že po defoltu ustvarja nadtlak zato, ker ne obstaja popolno tesnenje sklopa cilindra in bata. Več kot ima motor valjev, večji je volumen odpadnih plinov, ki se znajdejo v notranjosti bloka motorja in jih je treba odvesti. Pri novejših motorjih se ti plini uvajajo v sesalni kolektor in nato v zgorevalni prostor kjer ponovno zgorijo. Pri starejših pa gredo naravnost v okolje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 08 Maj 2015 23:00 Naslov sporočila: |
|
|
Deyan je napisal/a: | Aja napisal sem tlak v karterju, res je. Moja..
Je tudi walter z veliko napisal, jaz pa včeraj nisem mogel dobro prebrat
Kako nagrinjate krompir s tamalimi TV? Imate vrste na 40cm in dve pod traktorjem ali po eno vrsto? |
Vrste imam na 45 cm,ker mi tako najbolj paše. Delam po tri hkrati,za kolesi in na sredini. Traktor je širok 90 cm,merjeno od sredine gum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deyan Traktorist
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 20:27 Prispevkov: 127 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: 10 Maj 2015 18:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ti ima 7**, a ne? Jaz imam sredino na 84 cm in med kolesi 68cm. Če bi delal po dve vrsti pod traktorjem, morajo biti kar skupaj.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|