Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
janezzenaj Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 02.10. 2013, 08:16 Prispevkov: 238 Kraj: slo
|
Objavljeno: 25 Jan 2014 14:53 Naslov sporočila: BCS 630 ws max |
|
|
Ker sem dobil že večkrat podobna vprašanja na ZS glede koles na naši kosilnici, bom napisal tukaj za vse, da mi ne bo treba odgovarjati vsakemu posebej .
Ker imamo, za kar nekaj nakladalk sena, travnike na nagnjenem terenu, kjer je bilo treba poleg stare BCS-ke pokositi kar veliko tudi z ročnimi kosami, smo prišli na idejo, da bi kupili "gorsko" kosilnico. Najprej smo gledali Brielmaier , potem Köppl in tako dalje, dokler nismo zaradi cene in naših potreb prišli do odločitve, da če bomo kupili, bomo kupili kosilnico BCS 630 ws max. Tako kosilnico je takrat že imel sovaščan, s katerim smo se dogovorili, da nam jo je v letu 2012 dal na preizkus, letos pa bomo mi njemu dali na probo naša kolesa. Kosilnica je bila še tista s Honda motorjem, opremljena z dvojnimi kolesi (eden širok in en ozek) in grebenom širokim 175 cm na vzmetne pritiskače. Pokosili smo približno 1,5 ha.
Testna kosilnica (prva polovica videa):
http://youtu.be/jB3YKMsyPAg
S to kosilnico smo pokosili tudi malo večje strmine, kot s staro BCS-ko, zaradi bočnega zdrsavanja pa smo še vseeno morali ročno pokositi najbolj strme dele. Ker je bilo delo s to kosilnico veliko manj naporno, smo prišli do odločitve, da bo taka kosilnica kar pravšnja za naše površine. Da bi pa še zmanjšali bočno zdrsavanje in kopajne zgornjih koles, smo pa prišli do odločitve, da naredimo kolesa s špicami kar doma (v firmi, kjer je zaposlen oče), ker so na trgu zelo draga (cena: okrog tretjino cene kosilnice). Tako smo spomladi leta 2013 domov pripeljali novo kosilnico z enojnimi širokimi kolesi in grebenom laser 155 cm. Najprej smo nameravali narediti kolesa, ki bi se dala okrog original kolesa (gosenica), kot jih imajo Köppl kosilnice. Zaradi premalo prostora med gumo in motorjem ta možnost ni bila izvedljiva, zato smo se odločili za železna kolesa, ki se privijejo na štiri vijake namesto originalnih koles.
[img][/img]
Taka kolesa so v Avstriji okrog 1000€. Če so pa taka, da imajo špice razporejene v spiralo (manjši tresljaji), pa so še dražji. Ampak tresljaji se pojavljajo samo na trdi podlagi - asfalt, beton, za kjer pa ta kolesa itak niso namenjena. Material NI aluminijev - je navaden pobarvan pleh debeline 3 mm (feltna 5 mm). Tudi Avstrijci (Koppl, Rapid) imajo s pleha. Od Brielmaier-ja aluminijasta pa so 1800€. Špice so drejane (tudi od znotraj zaradi manjše teže), na konicah špic so navarjene bunkice zaradi manjše obrabe. Eno kolo je težko približno 20 kg. Kolesa pri obračanju ruše ne razkopavajo, ker gredo kolesa po pokošeni travi in so špice tako majhne, da se ne zapičijo v rušo.
Če še kdo morda ni videl delovanja :
http://youtu.be/rAvNTf2Zcfg
http://youtu.be/w3f6-Fr2Akc
Primerjava: Pri košnji s staro BCS-ko smo vedno zraven ves čas ročno kosili še trije ali štirje kosci. 630-ko pa lahko dohaja eden, ki obkosi ob štangah in drevju.
Še podatek, ki vas najbolj zanima : cena je okrog 500 €.
[img][/img]
[img][/img]
Če koga še kaj zanima...???
Če pa je kdo interesent pa na ZS
LP, Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krivc Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.05. 2009, 19:40 Prispevkov: 231
|
Objavljeno: 07 Apr 2015 07:30 Naslov sporočila: |
|
|
Odlični izdelki, vsaj po slikah sodeč.
Imam pa na tem mestu vprašanje za koga od poznavalcev 630-ke, ki se spozna tudi na mehaniko.
Nekje sem "ujel" da tovrstna železna kolesa ne bi bila najbolj primerna, ker naj bi posledično diferenciali bolj trpeli, itd...drži? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sbor Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.10. 2007, 21:32 Prispevkov: 680
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
krivc Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.05. 2009, 19:40 Prispevkov: 231
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
amg skupina Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.12. 2012, 09:57 Prispevkov: 1925 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: 24 Maj 2016 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
Imam vprašanje za bcs o kateri teče tema. Trokiranje. Do polovice gasa trokira nevzdržno, pod "štandgasom" sploh noče laufat. Ko sem zadnjič imel iste probleme, sem menjal vse cevke za bencin (stare so bile spokane). Nato eno košnjo delala kot mora, sedaj pa isto.
Kakšen nasvet?! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
godfather Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00 Prispevkov: 466
|
Objavljeno: 24 Maj 2016 20:43 Naslov sporočila: |
|
|
kater motor? Mogoče zabit filter, fergazer? smeti v rezervarju? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 24 Maj 2016 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
zamenjaj zračni filter. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
amg skupina Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.12. 2012, 09:57 Prispevkov: 1925 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: 24 Maj 2016 21:53 Naslov sporočila: |
|
|
godfather je napisal/a: | kater motor? Mogoče zabit filter, fergazer? smeti v rezervarju? |
Motor je ACME, 640 če se ne motim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
amg skupina Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.12. 2012, 09:57 Prispevkov: 1925 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: 25 Maj 2016 21:01 Naslov sporočila: |
|
|
amg skupina je napisal/a: |
Motor je ACME, 640 če se ne motim. |
ACME 340 je. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sbor Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.10. 2007, 21:32 Prispevkov: 680
|
Objavljeno: 26 Maj 2016 10:39 Naslov sporočila: |
|
|
Zamenjaj filter zraka, če še ne bo ok je možno da je tuljava, sploh če se začnejo težave potem, ko se ogreje motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|