Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 03 Feb 2015 19:08 Naslov sporočila: |
|
|
Servisni priročnik pravi 12V 88Ah 395A. Sam imam okoli 100Ah. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 03 Feb 2015 19:17 Naslov sporočila: |
|
|
ddejc je napisal/a: | Servisni priročnik pravi 12V 88Ah 395A. Sam imam okoli 100Ah. |
Če ga ne vžigaš velikokrat pozimi, je vse kar je nad 50Ah stran vržen denar. Precej časa sem uporabljal star aku 35Ah, ki je imel dejansko kapaciteto morda še kakšnih 5-10Ah in je vžigal kot za stavo. Za zimski zagon pa mora biti močnejši. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
milcuk Vajenec
Pridružen/-a: 29.03. 2010, 19:20 Prispevkov: 22 Kraj: Zagradec
|
Objavljeno: 03 Feb 2015 21:40 Naslov sporočila: |
|
|
no do zdej sem imel enga starga od avtomobila 70ah pa mi je ene dve leti kar lepo užigal je pa res da sem ga vsake toliko časa malo napolnil .sa pravi če vzemem enga okrog 70 ah
pa da ma večjo zagonsko moč bi moralo bit čist ok. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 08:40 Naslov sporočila: |
|
|
milcuk je napisal/a: | no do zdej sem imel enga starga od avtomobila 70ah pa mi je ene dve leti kar lepo užigal je pa res da sem ga vsake toliko časa malo napolnil .sa pravi če vzemem enga okrog 70 ah
pa da ma večjo zagonsko moč bi moralo bit čist ok. |
Če veliko voziš s prižganimi lučmi pri nižjih obratih motorja, je dodatno polnjenje s polnilcem obvezno, ker originalni vgrajeni sistem polnjenja ne zadošča. Ne glede na to kakšna je kapaciteta akuja.
Glede kapacitete pa... na rovokopaču, ki ima motor 100KM motor in stalno priklopljeno 1 veliko in eno malo hidravlično črpalko (obe mora poleg motorja vrteti zaganjač ob zagonu), imam aku 70Ah in zadeva vžiga brez težav. Pa da za Tomota nebi bil dovolj 50Ah?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zizy Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.08. 2013, 11:57 Prispevkov: 91 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, razlika v pritisku v bosch pumpah je pa kot dan in noč.
Za normalno uporabo tomota aku 100Ah pa še gdaj parfum od punce (beri štart sprej), pa ko glih pišem, sem zadnjič kolegu pakazal, kok tomo vžge, če potegneš tisga meteljčka na bosch pumpi ven, ni mogel verjeti svojim ušesom, kako tomo pali, tako da tiso tudi kar pomaga. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 12:34 Naslov sporočila: |
|
|
Sem preveril. Imam 95Ah Vesno. Tomo vžge brez težav tudi pri -7°C brez parfuma ali izvlačenja metuljčka. Akumulator pa bo letos star dve leti.
Edino kar ga zjbava je zobnik na zaganjaču, ki ga bo očitno potrebno enkrat menjati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Zizy je napisal/a: | Ja, razlika v pritisku v bosch pumpah je pa kot dan in noč.
Za normalno uporabo tomota aku 100Ah pa še gdaj parfum od punce (beri štart sprej), pa ko glih pišem, sem zadnjič kolegu pakazal, kok tomo vžge, če potegneš tisga meteljčka na bosch pumpi ven, ni mogel verjeti svojim ušesom, kako tomo pali, tako da tiso tudi kar pomaga. |
Seveda drži, da sta motorja neprimerljiva po zagonskih značilnostih. Ampak hotel sem povedati to, da če za zagon takšnega enocilindrskega prdeca pokuriš toliko energije, da bi potreboval aku s kapaciteto večjo od 50Ah, potem tu nekaj ni več v redu z motorjem (kompresija, vbrizgovalne šobe, visokotlačna črp.) ali pa z zaganjačem. Tudi zaganjač ni narejen za tako dolgo obratovanjem, da bi lahko spraznil takšen aku. Se bo prej pregrel, zažgal krtačke in kolektor.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kajža Kmetovalec
Pridružen/-a: 06.03. 2010, 16:48 Prispevkov: 45
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 16:48 Naslov sporočila: |
|
|
Tomota z enim cilindrom je bistveno težje zagnat kot nek motor s tremi cilindri iste kubature oz drugače povedano potrebuješ za tomota 20 KM primerljiv štarter 60-70 KM motorju s 3 ali 4 cilindri. Ja res je 50 Ah čisto dovolj za zagon samo uprašljiva je zagonska moč ki pa mora biti zelo velika vsaj 400 A manj rado zjebe akumulator če ga češ meti več kot dve leti vsaj po mojih izkušnjah. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 16:54 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam s tem kar je napisal @kajža. Lahko se uporablja švohnejši akumulator ampak ga bo prej sesedlo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
soteska1 Vajenec
Pridružen/-a: 17.05. 2014, 21:06 Prispevkov: 26
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 17:07 Naslov sporočila: |
|
|
Menjal sem olje na PE 18 (LDA 100) pa sem ob enem scistil se karter.Kupil sem novo tesnilo za karter in obe strani pred montazo dobro scistil, da ni nilo ostankov starega tesnila. Sedaj olja seveda ne drzi (vijake se v v razmaku nekaj dni se ene 4X pritegnil).Je mozno, da sem tesnilo obrnil narobe (ena stran je bolj gladka druga pa hrapava).
Imam pa se eno vprasanje; temu modelu tomta hidravlika dela le ko se premikas naprej in pri pluzenju mi je to predstavljalo kar veliko tezavo, zato sem razmisljal o dodatni crpalki na sprednji jermenici kot imajo to novejsi tv-ji.To crpalko bi vezal na obstojece komponente, staro pa odstranil oz. kar pustil v traktorju.V bodoce bom (morda) dodal se prednji cilinder. Zanima me, ce ima kdo izkusnje s tako predelavo in na kaj moram biti pozoren.Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|