Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




MF 590 Multipower
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Metod
Vajenec


Pridružen/-a: 08.12. 2006, 19:55
Prispevkov: 9
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2015 17:15    Naslov sporočila: MF 590 Multipower

Odgovori s citatom


Pozdrav!

Imam traktor MF 590, imam pa probem z multipower (v nadaljevanju MP)

Tlak od črpalke, ki ga dobim je 20bar (neglede na vrtljaje motorja) ? Verjetno ta nebo dovolj.

Ko potegnem ročico za hitre brzine - tlak pade na 5 bar. Pri maksimalnih vrtljajih motorja pride tlak na 15 - 20 bar.


Mi lahko kdo pomaga z kakšnim nasvetom kje preverit.
Mi je pa zanimivo, da cev (kot povratni vod) od hidravlične črpalke za MP ima vedno pretok ? Kot nebi deloval varnostni ventil pravilno. Pr luknjicah od varnostnega ventila pa ni ne duha ne sluha o kakšnem olju. Sad

Kasneje naložim še nekaj slik da bo bolje razumljivo.

hvala vsem za pomoč

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Metod
Vajenec


Pridružen/-a: 08.12. 2006, 19:55
Prispevkov: 9
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2015 19:41    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


[img]https://www.dropbox.com/s/bh81lv5qfekr3y9/Slika1.jpg?dl=0[/img]
[img]https://www.dropbox.com/s/frnu9tfrix66k5h/Slika2.jpg?dl=0[/img]

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

steyrleon
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27
Prispevkov: 1738

PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2015 19:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Metod je napisal/a:

https://www.dropbox.com/s/bh81lv5qfekr3y9/Slika1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/frnu9tfrix66k5h/Slika2.jpg?dl=0


Sedaj dela povezava do slik Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Metod
Vajenec


Pridružen/-a: 08.12. 2006, 19:55
Prispevkov: 9
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 18 Jan 2015 18:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


steyrleon je napisal/a:
Metod je napisal/a:

https://www.dropbox.com/s/bh81lv5qfekr3y9/Slika1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/frnu9tfrix66k5h/Slika2.jpg?dl=0


Sedaj dela povezava do slik Very Happy


ups, hvala Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Metod
Vajenec


Pridružen/-a: 08.12. 2006, 19:55
Prispevkov: 9
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 19 Jan 2015 21:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Aja, teh 20 bar sem meril na T spoju, kjer je kontrolno stikalo. Moram še na sami črpalki.

Ali sta mogoče to 2 črpalki ? En del za MP, drugi izhod pa za zunanjo hidravliko, ki pa je trenutno speljana nazaj kot povratni vod ?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Uco
Vajenec


Pridružen/-a: 09.10. 2007, 16:43
Prispevkov: 21
Kraj: Okolica Postojne

PrispevekObjavljeno: 21 Jan 2015 12:24    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zdravo,

kot si sam ugotovil in je tudi iz slike razvidno ima tvoj MF glavno hidravlično črpalko za zadnje hidravlične roke ter tudi dodatno črpalko za Multipower (MP) in IPTO (independent PTO) za vklop kardanske gredi.

Navodila MF

Na zgornji povezavi (stran 35-37) je nekaj razlage glede delovanja multipower-ja in izhodnih tlakov MP črpalke. So pa to navodila za MF165, vendar se mi zdi, da je princip delovanja podoben (če ne celo isti) pri obeh modelih.

Zanima me, če ti normalno deluje kardanska gred in vklop le-te, ker se tako MP in IPTO krmilita z oljem iz iste črpalke tako, da, če je napaka na črpalki, bi se po vsej verjetnosti odražalo na delovanju MP-ja in tudi kardanske gredi.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Metod
Vajenec


Pridružen/-a: 08.12. 2006, 19:55
Prispevkov: 9
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2015 18:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Uco je napisal/a:
Zdravo,

kot si sam ugotovil in je tudi iz slike razvidno ima tvoj MF glavno hidravlično črpalko za zadnje hidravlične roke ter tudi dodatno črpalko za Multipower (MP) in IPTO (independent PTO) za vklop kardanske gredi.

Navodila MF

Na zgornji povezavi (stran 35-37) je nekaj razlage glede delovanja multipower-ja in izhodnih tlakov MP črpalke. So pa to navodila za MF165, vendar se mi zdi, da je princip delovanja podoben (če ne celo isti) pri obeh modelih.

Zanima me, če ti normalno deluje kardanska gred in vklop le-te, ker se tako MP in IPTO krmilita z oljem iz iste črpalke tako, da, če je napaka na črpalki, bi se po vsej verjetnosti odražalo na delovanju MP-ja in tudi kardanske gredi.


Ja traktor sem vrgel narazen, sedaj imam dele naročene.

Je pa bil glavni krivec "zapikan" obroček pri sklopki MP (polovičk) in zaradi tega je padel tlak olja na cca 5 bar (pri vklopu hitrih brzin seveda). Takrat je delovalo vse slabo (IPTO in 4wd). Posledično (rahli pritisk) je na MP uničilo lamele in vmesne plošče.


Sem pa prišel na idejo, kaj bi bilo, če bi na sklopko za 4wd dal namesto kovinskih obročkov O-ring e?

Zakaj ? Da bi lahko pri ugasnjenem traktorju zagotovil 4wd pogon. Ali pa mogoče predelava sklopke (mogoče od drugega traktorja), da bi hidravlika razdvojila 4wd pogon ?

O podrobnostih pišem, ker vidim, da poznate sistem.

lp,M

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Metod
Vajenec


Pridružen/-a: 08.12. 2006, 19:55
Prispevkov: 9
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 11 Mar 2015 21:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pozdrav!

Traktor zdaj dela kot mora.

Sedaj lahko komu tudi poservisiram tak traktor Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Uco
Vajenec


Pridružen/-a: 09.10. 2007, 16:43
Prispevkov: 21
Kraj: Okolica Postojne

PrispevekObjavljeno: 16 Mar 2015 13:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zdravo,

a lahko deliš še kaj slikovnega gradiva od popravila (če je bilo med delom sploh kaj časa za poslikat)?
Predvsem me zanimajo ti kovinski tesnilni obročki pri sklopki MP-ja. A si potem šel v predelavo/zamenjava z oringi?
In pa kakšno olje si vliv v menjalnik/hidravliko, da ne škodilo sklopki za MP in sklopki za IPTO?
To sprašujem, ker ga moram tudi sam zamenjati in je za MF165 MP predpisano olje z MF standardom M-1129 (MF Permatran), ki pa proizvajalci olj nimajo v svojih specifikacijah. Iščem najboljšo alternativo.

L.p. Simon

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Metod
Vajenec


Pridružen/-a: 08.12. 2006, 19:55
Prispevkov: 9
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 23 Mar 2015 21:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Uco je napisal/a:
Zdravo,

a lahko deliš še kaj slikovnega gradiva od popravila (če je bilo med delom sploh kaj časa za poslikat)?
Predvsem me zanimajo ti kovinski tesnilni obročki pri sklopki MP-ja. A si potem šel v predelavo/zamenjava z oringi?
In pa kakšno olje si vliv v menjalnik/hidravliko, da ne škodilo sklopki za MP in sklopki za IPTO?
To sprašujem, ker ga moram tudi sam zamenjati in je za MF165 MP predpisano olje z MF standardom M-1129 (MF Permatran), ki pa proizvajalci olj nimajo v svojih specifikacijah. Iščem najboljšo alternativo.

L.p. Simon

Pozdrav!

Pri sklopki MP sem dal lepo kovinske obročke nazaj (ker imajo obročki utore in tesnijo zelo dobro) - nove seveda. Menjal sem tudi komplet lamele na MP - ker so bile vse uničene.

Slik je bore malo. Smile
Olje pa mora biti UTTO - torej dodatek za mokre zavore 15w30 (jaz sem dal 15W40 - 40L)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.