Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Bucher
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Gorski traktorji
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

robinzon
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20
Prispevkov: 841
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 27 Jan 2015 18:07    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Sem še nov pri gorskih traktorjih in me lahko še kdo kaj nasanka Smile
Kolikor gledam po internetu je verjetno letnik 89. To me niti ne moti, ker traktor ni videti zgonjen. Motor je malce težje vžgal, ampak je bila temperatura minus 4 stopinje. Ni videti masten, prestavlja se lepo, zavore na prvi pogled delujejo, sklopka je videti ok, hidravliko bi moral verjetno obremeniti da bi videl.
Motijo me pleksi stekla ob strani in neudoben sedež. Ampak to se da zamenjat dokaj poceni.
Vsekakor je vredno razmisleka o nakupu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

karola
Vajenec


Pridružen/-a: 26.03. 2008, 12:24
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 28 Jan 2015 07:35    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Evo tudi jaz sem kupil Bucherja TM800.
Za izdatno pomoč pri informacijah in napotkih pri nakupu se ZAHVALJUJEM uporabniku "rovtar"!!

Nakup se je začel meseca decembra. Po ogledu ponudbe sem se pač zapičil v enega TM 850. Ko pa smo prišli na kraj zločina in začeli pogovore ter preizkuse me je pa hitro minilo za ogledanega. Na koncu je bil izbran manjši brat TM800. Kabina je bila samo iz okvirja brez šip in vrat ter strehe...
Po pogajanjih in za primerno plačilo so dodali še kabino iz prvega ogledanega TM850.
Takšen je prišel domov.





Nato pa na delo!
Prvo sem ga opral. Nato se je posušil in sledila je eksplozija. Vse dele - plehe sem odstranil. Jih še enkrat opral in posušil. Potem pa delo brušenja, klepanja in barvanja.
Naslednji korak kabina.
Odstranitev stekel in stropa. Strop ko sem ga odstranil se mi je zdrobil na rokah. Panika! Potem pa pločevina in kladivo, žaga in železno lepilo. Nastal je nov strop. Oblečen v usnje - skaj. Montiran grelec nova električna instalacija za luči dodan radio. Delovne luči so romle v smati ni nazaj dane LED 27W. Ostala je le stara rotacijska luč - nostalgija (v predalu LED utripajoče). Po tem delu so prišli konstruktorski dnevi izdelave zadnje hidravlike. Narejena. Naprej povečanje rezervoarja hidravličnega olja. Merjenje in izdelava hidravlične napeljave. Ko smo to končali je prišla na vrsto elektrika. Zamenjava dotrajanih kablov, menjava žarnic, dodajanje ohišja varovalk za kabino, vgraditev dnevnih led luči, konzola za vžig-kontakt-ugašanje motorja predelava po vzoru TM850. Ko smo to končali priprava in pregled podvozja. Čiščenje okvirja - tam kjer je akumulator in rezervoar goriva- porazno. Menjava vsega olja - menjalnik diferencial- motor, menjava filtrov. Pregled vseh vzvodov - mazanje kardanov. Zaščita in barvanje. Zavor so bile pa že vse obnovljene-novi diski in ploščice menjal samo zavorno olje.
Po tem delu je sledil generalni pregled pred sestavo. Nato pa končno v drugo smer. Sestavljanje vseh plehov, namestitev kabine, vezava elektrike vgraditev stikala stop luči, nove zadnje luči, zavesice, montaža cevi vode za gretje antifriz, nove cevi za gorivo in ŠE MNOGO MALENKOSTI ki se jih ne vidi so pa koštale. V tem času peskanje platišč nakup novih gum (stare profil OK samo napokane da si skozi videl). Dodelava hidravličnih poteznic. Nove manšete za prestavne ročice, graviranje tablic za stikala in ročice, preobleka sedeža, novi amortizerji za vrata in zadnjo šipo itd. Testna vožnja. Vse ok Le sklopka ropota go hudič. Pregledam odprem zadevo in torne površine lamele kot nove. Na vztrajniko in košari na sredini še risi od struženja. ripne na lameli jih ni s šle. Iskanje vzroka - sesut pilotni ležaj v glavni gredi motorja. tako je gred opletala in požrla ripne na lameli. Naročil novo lamelo na Nizozemskem plačal kot suho zlato. Med tem naročil in dobil že nov zobat jermen za prenos cena presenečen. Sestavimo skupaj in test. To je sedaj TO!
Končni izdelek po vloženih cca 300 urah:







Obnavljal z sebe.
Nažalost se prodaja (ne bi o razlogih). Cena obnovi primerna. Lahko uredim tudi registracijo za doplačilo.
Pri vsej obnovi sem naveliko tikal za rezervnimi deli če se malo znajdeš je lahko poceni ali pa tudi drago.

Lp Nace

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

robinzon
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20
Prispevkov: 841
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 29 Jan 2015 14:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No pa bo le prišel TM 1000 k hiši. A to res ni treba nič registrirat in se šteje kot delovni stroj ter potrebuje le zavarovanje?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

neni
Vajenec


Pridružen/-a: 24.01. 2015, 16:36
Prispevkov: 8
Kraj: RADLJE

PrispevekObjavljeno: 29 Jan 2015 19:26    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


pozdrav
jaz imam svojega TM 800 homologiranega in registriranega

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

robinzon
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20
Prispevkov: 841
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2015 11:02    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kako pa je z košnjo z Bucherjem TM1000? Bi šlo čelno z diskasto dva metra ali dva dvajset? Ali je bolje strižna dvorezna?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

rovtar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43
Prispevkov: 1989
Kraj: Polhograjski Dolomiti

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2015 11:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Sam kosim z 190cm pa ima traktor 34ks tako, da z 48ks bi moral brez problema gnati 220cm. Sploh če bi kupil Reform 225. Odvisno je pa tudi od same trave, ampak sam sem strizno po prvi sezoni zamenjal za rotacijsko in si prihranil veliko siveh las.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

robinzon
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20
Prispevkov: 841
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2015 19:00    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hvala. Bom pogledal za kosilnice.
Koliko pa kaj dvigne TM1000 na zadnji in na prvi hidravliki? Oziroma koliko lahko nese? Koliko je pa kaj poraba pri takih traktorjih?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

robinzon
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20
Prispevkov: 841
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 06 Mar 2015 17:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ali o Bucherju TM 1000 kdo dejansko kaj več ve? Si ga kdo lasti?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

rovtar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43
Prispevkov: 1989
Kraj: Polhograjski Dolomiti

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2015 15:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Predelava na pasji hod.


Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Deutz-Power
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 16.07. 2012, 12:23
Prispevkov: 235
Kraj: Muta, Koroška

PrispevekObjavljeno: 01 Maj 2015 13:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Vas je veliko stala ta predelava ?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Gorski traktorji Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
Stran 7 od 10

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.