Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
matej strajhar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 21.02. 2013, 19:14 Prispevkov: 356 Kraj: Tabor
|
Objavljeno: 30 Nov 2014 14:44 Naslov sporočila: |
|
|
Ja fendt drži ceno pa tut če kuprive rastejo iz njega. NH je pač tak da 15 let star je 20 jurčku. Pr nas bo stroj dokler se ne razleti ker zastonj prodajat se ne splača. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 03 Dec 2014 20:16 Naslov sporočila: |
|
|
Enkrat smo že imeli debato na temo vzmetene prednje preme. Zadeva predstavlja v tem cenovnem razredu traktorjev takšen odstotek cene, da se proizvajalci le počasi odločajo za vpeljavo tega v serijsko proizvodnjo. Marsikdo od uporabnikov bi imel vse mogoče na traktorju, ko pa pride na vrsto cena je pa veliko zadev takoj pogrešljivih. Slovenski trg je po zahtevah zelo podoben nemško govorečim, kjer so zahteve po opremi dokaj visoke, proizvajalec kot je skupina CNH pa deluje globalno in tako vedno išče kompromis med vloženim in dobljenim.
Ponudba vzmetene prednje preme tako za CNH v tem razredu še ni smiselna, bo pa skoraj zagotovo v ne tako daljni prihodnosti. Trenutno gre večina investicij v doseganje okoljevarstvenih normativov motorjev, temu pa v kratkem še ne bo konca.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WD-40 Traktorist
Pridružen/-a: 12.11. 2013, 15:41 Prispevkov: 129
|
Objavljeno: 15 Dec 2014 16:44 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa poskrbi za večje udobje med vožnjo, vzmetena kabina ali prema? sklepam da prema, zdaj pa drugi povejte, ker jaz nimam ne enega in ne drugega |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 15 Dec 2014 18:05 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda prednja prema... če pa ni ne te niti vzmetene kabine si pa dober sedež privoščite, da vam bo hrbtenica vsaj malo hvaležna.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nhdf Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.12. 2011, 19:59 Prispevkov: 1688 Kraj: Vipauska Dolina
|
Objavljeno: 22 Jan 2015 16:25 Naslov sporočila: |
|
|
A ga je mev sploh že kdo na testu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
susam Vajenec
Pridružen/-a: 21.11. 2014, 08:55 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 23 Jan 2015 13:55 Naslov sporočila: |
|
|
nhdf je napisal/a: | A ga je mev sploh že kdo na testu? |
Jaz ga imam že dober teden doma, smo ga kupili.
lp,
Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nhdf Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.12. 2011, 19:59 Prispevkov: 1688 Kraj: Vipauska Dolina
|
Objavljeno: 23 Jan 2015 16:37 Naslov sporočila: |
|
|
Sliike,predstavitev kaj še čakaš? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pioneer23 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.12. 2013, 15:53 Prispevkov: 80 Kraj: Planina
|
Objavljeno: 24 Jan 2015 10:35 Naslov sporočila: |
|
|
susam je napisal/a: | nhdf je napisal/a: | A ga je mev sploh že kdo na testu? |
Jaz ga imam že dober teden doma, smo ga kupili.
lp,
Mitja |
daj kakšno sliko!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
susam Vajenec
Pridružen/-a: 21.11. 2014, 08:55 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 24 Jan 2015 19:27 Naslov sporočila: |
|
|
Slik žal danes nimam(obljubim za jutri )
Kratka predstavitev-mogoče najprej nekaj o opremi, mislim da je zelo podobna oprema, kot je bila pred kratkim predstavljena v raviji TIN(Tudi cena je podobna )
Vzeli smo Multi 4105(79kW/107KM), menjalnik je 32/32 in sicer štiri vmesne prestave ter četrtinke+reduktor. Ima samodejno prestavljanje četrtink in gear match(ujemanje prestav, ko se prestavi vmesna prestava sam prilagodi četrtinke). Mogoče se mi zdi, da se vmesne prestave pretikajo malo na "trdo", ampak upam, da se tudi to še malo "vdela", pa tudi navadet se bo še potrebno . Eco menjlnik(40km/h pri 1750 obratih).
Multikontroler je zakon...skraj vse kar rabiš imaš na dosegu desne roke(dva para hidravličnih vetilov, četertinke, sklopka, hidravlika, naprej/nazaj, možnost izbire obratov...).
Kot že omenjeno ima dva para ventilov, ki sta elektro krmiljena+še dva mehanska. Pri elektro krmiljenih je kar nekaj nastavitev, ki jih še nisem do konca stestiral (se pa da nastavljati pretok, lahko je različen za dvigovanje/spuščanje, nastavit se da tudi čas vklopa itd.)
Potem pa je še nekaj opreme, prednja hidravlika in kardan, zračni sedež, klima, avtomatski 4x4 ter "špera"...
Takole malo na hitro. Kako se obnese pri kakšnem delu, še ne morem napisat, ker še nič resnega ni delal
Če vas pa še kaj zanima me pa vprašajte
Lp,
Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
susam Vajenec
Pridružen/-a: 21.11. 2014, 08:55 Prispevkov: 8
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|