Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
fendet Vajenec
Pridružen/-a: 28.05. 2012, 13:38 Prispevkov: 9
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Janez_pe Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 09:59 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 17 Nov 2014 14:00 Naslov sporočila: |
|
|
zaradi ujemanja pogonov pri 4x4? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NewHolland91 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.12. 2011, 15:57 Prispevkov: 993 Kraj: Brkini
|
Objavljeno: 17 Nov 2014 18:35 Naslov sporočila: |
|
|
Vprašal je zakaj niso tudi pri 4×2 velika kot pri 4×4, torej večja. Verjetno ker so imeli samo eno dimenzijo prednjih koles za vse velikosti in moči traktorjev. Lahko da je tudi kašna zadeva iz samega tehničnega vidika takšna da so manjša. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Janez_pe Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 09:59 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 17 Nov 2014 19:40 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo NewHolland91.
Ja vidim kaj je napisal. Ampak jaz razmišljam takole. Če bi ta spodnji traktor imel za vključit pogon bi moral imeti drugačen zobnik v odgonu da bi se obrati koles ujeli. Jaz nekako vidim to tako da glede tega da je prednje kolo Zx manjše od zadnjega, se more tolikokrat večkrat obrnit da naredi enako razdaljo kot zadnje kolo. Nevem naj pove eden, ki ve zakaj se gre. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 17 Nov 2014 19:47 Naslov sporočila: |
|
|
Zato ker je pač dimenzija primerna konstrukciji traktorja, njegovemu namenu in uporabi. Poleg tega, kdo pa bo tiste veliike bicikle vrtel brez servo volana, na žgance? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
godfather Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00 Prispevkov: 466
|
Objavljeno: 17 Nov 2014 19:48 Naslov sporočila: |
|
|
Po mojem je fora samo v tem, da so manjša kolesa ceneje in pri 4x2 niso tako obremenjena in se manj obrabljajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janezzenaj Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 02.10. 2013, 08:16 Prispevkov: 238 Kraj: slo
|
Objavljeno: 18 Nov 2014 06:55 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa preglednost iz kabine... Manjša kolesa veliko manj zapirajo pogled naprej. Pa še pri teh starejših traktorjih je z večjimi kolesi posledično tudi višja hauba, ker so tako veliki diferenciali, da pride osovina precej nizko.
Drugo je pa zavijalni kot koles. Traktorji na 2 pogon lahko zavijejo veliko več, ker ne rabijo kardanskih prenosov v osovini. Pri velikih kolesih ni več prostora ob motorju manjša kolesa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha1212 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 03.03. 2010, 16:46 Prispevkov: 276
|
Objavljeno: 18 Nov 2014 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
To je zaradi razmerja v pogonu.
Mora pa biti v razmerju,drugače se ob vklopnjenemu 4x4 "grize" ter preveč obremenjuje zobnike,posledično sledi lom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Janez_pe Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 09:59 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 18 Nov 2014 19:35 Naslov sporočila: |
|
|
Robinzon mislim da sta zgornja dva traktorja konstrukcijsko prav enaka. Vsaj 48 in 55 sta.
Vidim da Miha 1212 enako razmišlja kot jaz. Če bi na 2x2 dal prednji pogon brez menjave koles na večja bi ob vklopljenem 4x4 pogonu prednji pogon neprestano kopal zaradi hitrosti koles.
pa kaj niso imeli ti torpedoti že serijsko servo volan od 75-ke dalje? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 18 Nov 2014 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
Pri 4×4 izvdbi tako malih koles zagotovo ne more biti, saj bi bil klirens veliko premajhen za tako velik traktor. Zobnike bi že uredili, ampak klirensa ne. Sprednji most je z diferencialom popolnoma drugačen kot pri traktorju, ki ima le zadnji pogon.
Mala kolesa pri eno pogonski izvedbi pa omogočajo velik zasuk koles in nekoliko boljšo preglednost naprej zaradi nižje ležečega motornega pokrova spredaj.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|