Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




strižna kosilnica

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

matt2013
Vajenec


Pridružen/-a: 03.09. 2012, 12:43
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 28 Sep 2014 17:45    Naslov sporočila: strižna kosilnica

Odgovori s citatom


Pozdravljeni

Imam omenjeno kosilnico AL-KO Farmer bm 875 II.Na njej je bil motor ki zgledal takšen....



Na ročkah za držat si na desni strani si štelal ročico za gas START STOP.Z njo si štelal gas počasi hitro pri START napisu je bilo najhitreje.Ko si jo pomaknil nazaj je bilo počasi in nakoncu na STOP pa je ugasnla.Ugasnla se je pa ker je na mašini bil iz užiganle tuljave en zelen kabel.In je prekinu delovanje.
No potem pa sem čez čas zadel eno korenino in mi je odbil kajlo na magnetu.Šel sem na servis pa je imel tam en nov motor.Identičen mojemu.takle zgleda...https://shop.lagerhaus.at/technikshop/products/A100735_Tecumseh+Motor+LV+156
kupil sem ga in montiral doma.
Vlijem olje,zalaufam pali iz prve.Vžge in laufa s polnim plinom.Sploh mu nisem mogu zmanjšat obrate.Laufa ampak s polnim plinom.
Potlej sem pa vzel frgazar od tastarga motorja in ga sestavil z novim motorjem...Zalafam in končno sem lahko reguliral gas.Grem kosit in motor s polnim plinom mi začne kr "trakirat" začne mu kr sam od sebe hitrost in moč padat al pa naraščat.ne glede na to da mam na ročici do konca.Jo ustavim pustim laufat in spet lepo obrate dobi.Problem pa je čim grem kak hrib kosit mu obrate navije pol pa padejejo čim imam gas do konca.
Kličem na servis pa mi pravi da imajo tej motorji sami regulirajo moč.

Zdaj pa mene zanima a se da kaj zrihtat da bi jaz imel na stari sistem ,da ko dam gas mi gas stoji na mir ne da se mi spreminja glede na teren in napor.A bi mogu kaj v frgazarju nardit?Je pa res fanj pri tem motorju da če kaj zapneš vejo ,kamen sam izklopi kosilnico.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

matt2013
Vajenec


Pridružen/-a: 03.09. 2012, 12:43
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 30 Sep 2014 07:26    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


a kdo ve kako se testira vžigalno tuljavo z ohm?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ferdo1
Traktorist


Pridružen/-a: 01.04. 2011, 05:50
Prispevkov: 103
Kraj: Šentjur

PrispevekObjavljeno: 01 Okt 2014 06:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


matt2013 je napisal/a:
a kdo ve kako se testira vžigalno tuljavo z ohm?


Vzameš ohm meter, in meriš upornost med maso in priključki, pa tudi med samimi priključki. Tako dobiš osnovno informacijo, če so navitja cela. Ni pa to obvezno merilo, da je vžigalna tuljava brezhibna. Celo, če daje iskro, ni rečeno, da je v redu. Praktičen primer za to so vžigalne tuljave LAP motorjev, ki so se vgrajevali na kosilnice BCS622.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

matt2013
Vajenec


Pridružen/-a: 03.09. 2012, 12:43
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 08 Okt 2014 06:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ferdo1 je napisal/a:
matt2013 je napisal/a:
a kdo ve kako se testira vžigalno tuljavo z ohm?


Vzameš ohm meter, in meriš upornost med maso in priključki, pa tudi med samimi priključki. Tako dobiš osnovno informacijo, če so navitja cela. Ni pa to obvezno merilo, da je vžigalna tuljava brezhibna. Celo, če daje iskro, ni rečeno, da je v redu. Praktičen primer za to so vžigalne tuljave LAP motorjev, ki so se vgrajevali na kosilnice BCS622.


Pomerim lahko.Samo ne vem pa kakšne vrednoti morajo bit med sabo,da stvar pravilno deluje.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

matt2013
Vajenec


Pridružen/-a: 03.09. 2012, 12:43
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 08 Okt 2014 06:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A je možno da je pri 4-taktnih kosilnicah manjša iskra kot pri 2-taktnih?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ferdo1
Traktorist


Pridružen/-a: 01.04. 2011, 05:50
Prispevkov: 103
Kraj: Šentjur

PrispevekObjavljeno: 09 Okt 2014 06:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


matt2013 je napisal/a:
Pomerim lahko.Samo ne vem pa kakšne vrednoti morajo bit med sabo,da stvar pravilno deluje.


Upornost na primarju (navitje, ki dobi impulz iz vžiga) je nizka, reda 0,5 ohma pa do 3-5 ohmov. Upornost sekundarja (VN kabel) je reda par 10 ohmov pa naprej do par 100 ohmov. Vrednosti so lahko v precej širokem razponu. Navitji sta lahko celo skupaj spojeni na masi, zato težko ugotoviš preboj med njima. Prav tako težko ugotoviš z instrumentom ali imaš preboj med ovoji navitja na sekundarju, zaradi katerega je lahko iskra vseeno prisotna, pa je obenem prešibka.

Ohmske vrednosti navitij in način preizkusa najdeš ponavadi v servisnih navodilih, vsaj za motocikle je tako.

Najlažje pa je dobiti enako, brezhibno vžigalno tuljavo, jo premeriti in primerjati vrednosti ali jo celo poskusno vgraditi, da vidiš, če je tu napaka.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

matt2013
Vajenec


Pridružen/-a: 03.09. 2012, 12:43
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2014 12:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ferdo1 je napisal/a:
matt2013 je napisal/a:
Pomerim lahko.Samo ne vem pa kakšne vrednoti morajo bit med sabo,da stvar pravilno deluje.


Upornost na primarju (navitje, ki dobi impulz iz vžiga) je nizka, reda 0,5 ohma pa do 3-5 ohmov. Upornost sekundarja (VN kabel) je reda par 10 ohmov pa naprej do par 100 ohmov. Vrednosti so lahko v precej širokem razponu. Navitji sta lahko celo skupaj spojeni na masi, zato težko ugotoviš preboj med njima. Prav tako težko ugotoviš z instrumentom ali imaš preboj med ovoji navitja na sekundarju, zaradi katerega je lahko iskra vseeno prisotna, pa je obenem prešibka.

Ohmske vrednosti navitij in način preizkusa najdeš ponavadi v servisnih navodilih, vsaj za motocikle je tako.

Najlažje pa je dobiti enako, brezhibno vžigalno tuljavo, jo premeriti in primerjati vrednosti ali jo celo poskusno vgraditi, da vidiš, če je tu napaka.


aha,hvala

pa je za 4 takne motorje manjša iskra kakor za 2 taktne motorje?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ferdo1
Traktorist


Pridružen/-a: 01.04. 2011, 05:50
Prispevkov: 103
Kraj: Šentjur

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2014 06:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


matt2013 je napisal/a:
pa je za 4 takne motorje manjša iskra kakor za 2 taktne motorje?


Ne. Ni pravila... Velikost iskre je odvisna od napetosti in toka vžigalne tuljave, ter od magnetnega polja magneta, seveda pri malih motorjih, ki so na kosilnicah in motokultivatorjih, ki nimajo lastnega akumulatorja in alternatorja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.