Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 05 Sep 2014 21:24 Naslov sporočila: |
|
|
60 w moči je zelo malo, to komaj premaguje trenje žita v transporterju.
moč bi morala biti okrog 0.5-1kW pa bo povsem druga zadeva.
navor na gred polža naj bo nad 30 Nm. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 06 Sep 2014 06:49 Naslov sporočila: |
|
|
Predvidevam, da če je razmerje reduktorja ustrezno lahko uporabim tudi motor moči recimo 0.25 kW oz 0.37 kW ? Poskrbeti moram le za dovolj navora na gredi. Do katerega naklona pa lahko uporabim to vijačnico, ki jo imam sedaj ? Drugače pa hvala za vse te informacije, mi zelo koristijo . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
d4r3 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35 Prispevkov: 921
|
Objavljeno: 06 Sep 2014 08:27 Naslov sporočila: |
|
|
plesk....vseeno ne pozabi na minimalno število vrtlajev polža ker drugače nebo nič iz cele zadeve.....pri meni mislim da ima polž nekje 200obratov na minuto in motor z 1.1kw pa ko praznim prikolico se zadeva kar malo zagreje.......je pa moj transporter pravtako 100mm prmera in 5m dolgi.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 06 Sep 2014 10:05 Naslov sporočila: |
|
|
@plesk
daj malo rezerve na motor 0.37 kW je relativno malo.
omenjeno vijačnico lahko uporabiš do kota 30 stopinj, naprej pa zelo drastično pada kapaciteta. za večje kote naj bo kot vijačnice med 1/2 do 2/3 zunanjega premera polža. toda sočasno je potrebno povečati obrate (do največ 250 min-1), da boš dobil približno enako kapaciteto.
uporabnik pred mano je zelo lepo napisal, kako se obnaša 1.1 kW motor na 5 m transporterju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 06 Sep 2014 13:31 Naslov sporočila: |
|
|
Super ! Hvala za vse izčrpne informacije. Seveda je potrebno imeti nekaj rezerve. Ampak pri meni ne gre za konstanto delovanje temveč intervalno nekje na 15 minut bi deloval okoli minute odvisno od kapacitete (doziranje v mlin). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 07 Sep 2014 17:51 Naslov sporočila: |
|
|
Ali se da po kakšnem enostavnem izračunu izračunat kapaciteto polža v odvisnosti od obratov, naklona in vrste vijačnice ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 07 Sep 2014 17:54 Naslov sporočila: |
|
|
seveda obstajajo enačbe. v njih je cel kup parametrov, ki se izberejo iz tabel .... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
junc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2012, 22:11 Prispevkov: 724
|
Objavljeno: 10 Sep 2014 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
Plesk je napisal/a: | Ali se da po kakšnem enostavnem izračunu izračunat kapaciteto polža v odvisnosti od obratov, naklona in vrste vijačnice ? | išči po netu za "grain auger calculator". glede motorja se pa nebi sekiral saj so relativno poceni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 11 Sep 2014 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
@plesk
Zelo poenostavljen račun je naslednji:
- d notranji premer polža [mm]
- D zunanji premer polža [mm]
- P korak polža [mm]
- n število vrtljajev polža [min-1]
- A=pi*(D^2-d^2)/4 osni prerez vijačnice [mm2]
Aksialna hitrost vijačnice je:
va=P/T=n*P/60 [mm/s]
kjer je T obodni čas [s] =2*pi/om=60/n.
Volumski pretok je teoretično
Vp=A*va=15*pi*(D^2-d^2)*n*P [mm3/s]
zgornjo enabo množimo z 3600 in delimo z 1000000000, da dobimo bolj "priročno enoto [m3/h].
Pri polževih transporterjih so naslednji problemi:
- polnenje, namreč skoraj nikoli se ne napolni celoten prerez polža - največkrat le do polovice in še manj;
- naklon osi polža; z večanjem naklona se občutno zmanjša volumski pretok; za to obstajajo tabele - za približno oceno pa služi kotna funkcija cosinus(naklona)
- trenje transportirane snovi: med vijačnico in steno in med snovjo in vijačnico - to trenje je silno problematično natančno oceniti, saj je tu kar nekaj podrobnosti, ki zelo vplivajo na rezultat (zračnost med vijačnico in steno, oblika, zgradba, tip ... transportirane snovi, vzpon vijačnice, ....
upam, da ti bo kaj koristilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|