Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 10 Jul 2014 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Če ima luč na ohišju E oznako potem je skladna s predpisi za uporabo v cestnem prometu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
askaj Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 18.09. 2010, 15:30 Prispevkov: 221
|
Objavljeno: 10 Jul 2014 20:12 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod je napisal/a: | A je možno, da so na nekatere vgrajevali samo na eni strani. Ne vidim nikjer nobene obrabe na ročici, ki proži zavore in zato malo dvomim, da je sploh kdaj bila gor. Imam jo samo na strani kjer je pedal zavore, na kontra strani pa ne. |
Vzmeti MORATA biti na obeh oseh malo logike ne škodi, oz zakaj bi na eni strani bila na drugi ne??? Pa še leva in desna se razlikujeta da nebo pomote |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 14 Jul 2014 20:50 Naslov sporočila: |
|
|
Na TV-ju sem obnovil sredinski del. Vgradil sem novilonske puše, zračnost na sornikih v ohišju pa odpravil z "lepilom". Delo z lepilom je precej zahtevno, ker ne sme priti do gibajočih delov, ampak z malo truda se da rešiti. Zadeva zaenkrat zgleda odlično. Ni opazne zračnosti medtem, ko je bila prej že milo rečeno huda. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tominko1995 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.02. 2012, 15:53 Prispevkov: 310 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 15 Jul 2014 08:43 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod je napisal/a: | Na TV-ju sem obnovil sredinski del. Vgradil sem novilonske puše, zračnost na sornikih v ohišju pa odpravil z "lepilom". Delo z lepilom je precej zahtevno, ker ne sme priti do gibajočih delov, ampak z malo truda se da rešiti. Zadeva zaenkrat zgleda odlično. Ni opazne zračnosti medtem, ko je bila prej že milo rečeno huda. |
Kolikšen pa je bil približen strošek obnove te sredine? Pa če lahko malo več poveš o tistem "lepilu", če ni skrivnost seveda. Zanima me ker bi se sam moral lotiti te naloge. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ferdo1 Traktorist
Pridružen/-a: 01.04. 2011, 05:50 Prispevkov: 103 Kraj: Šentjur
|
Objavljeno: 15 Jul 2014 08:44 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod je napisal/a: | Vgradil sem novilonske puše, zračnost na sornikih v ohišju pa odpravil z "lepilom". |
Mogoče lahko malo bolj podrobno opišeš, kaj si počel? Mogoče kakšna slika? Kakšno "lepilo" pa si uporabil? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 15 Jul 2014 11:50 Naslov sporočila: |
|
|
ferdo1 je napisal/a: | b-pod je napisal/a: | Vgradil sem novilonske puše, zračnost na sornikih v ohišju pa odpravil z "lepilom". |
Mogoče lahko malo bolj podrobno opišeš, kaj si počel? Mogoče kakšna slika? Kakšno "lepilo" pa si uporabil? |
Na kratko:
Tomi je imel še originalne igličaste ležaje. Zgoraj je bila zračnost še sprejemljiva, spodaj je bila pa katastrofa. Nobene iglice ni bilo več v ležaju in se je zadeva podala, ko si stopil nanj za cca 1cm, če ne več. Skratka nič kaj obetavno. Ko sem razdrl zadevo, sem videl, da situacija sploh ni tako grozna. Stare ležaje ven, dal postružiti nove puše iz Novilon Oilon-a, sorniki so bili še ok, nove kronske matice in varovalne podložke. Sornika sta ohišje zaradi neprestanega "natepavanja" že kar precej zmahala tako, da je bila luknja za sornik cca 0,3mm večja od sornika. To režo sem potem zalil z najmočnejšim lepilom (Loctite) kar se ga dobi v prosti prodaji, ki bi moral po specifikaciji te obremenitve zlahka zdržati. No, to zalivanje z lepilom, pa odsvetujem tistim, ki nimate potrpljenja. Se mi je na začetku zaradi hitenja to zgodilo in sem moral v par minutah vse ponovno razdreti in očistiti lepilo, preden se je strdilo. Natančno in previdno delo je to. Če se ti zgodi, da zadeva pride v pušo, lahko vse skupaj neseš na bohrwerk, da ti izfrezajo sornike ven, ker se vse skupaj zalepi.
Generalka na traktorju še ni končana tako, da pod pravimi obremenitvami traktorja še nisem sprobal, vendar ne dvomim, da bo vredu. Bo pa sornike težko še kdaj demontirati, razen na prej opisan način ali s segrevanjem.
Recimo, da me je obnova zgloba stala cca 100€ ali morda malo več. Zamenjal pa sem še vse ležaje in kardanski zglob za pogon zadnjih koles. Med popravilom sem bil tako zatopljen v delo, da sem pozabil kaj poslikat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
askaj Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 18.09. 2010, 15:30 Prispevkov: 221
|
Objavljeno: 15 Jul 2014 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod je napisal/a: | ferdo1 je napisal/a: | b-pod je napisal/a: | Vgradil sem novilonske puše, zračnost na sornikih v ohišju pa odpravil z "lepilom". |
Mogoče lahko malo bolj podrobno opišeš, kaj si počel? Mogoče kakšna slika? Kakšno "lepilo" pa si uporabil? |
Na kratko:
Tomi je imel še originalne igličaste ležaje. Zgoraj je bila zračnost še sprejemljiva, spodaj je bila pa katastrofa. Nobene iglice ni bilo več v ležaju in se je zadeva podala, ko si stopil nanj za cca 1cm, če ne več. Skratka nič kaj obetavno. Ko sem razdrl zadevo, sem videl, da situacija sploh ni tako grozna. Stare ležaje ven, dal postružiti nove puše iz Novilon Oilon-a, sorniki so bili še ok, nove kronske matice in varovalne podložke. Sornika sta ohišje zaradi neprestanega "natepavanja" že kar precej zmahala tako, da je bila luknja za sornik cca 0,3mm večja od sornika. To režo sem potem zalil z najmočnejšim lepilom (Loctite) kar se ga dobi v prosti prodaji, ki bi moral po specifikaciji te obremenitve zlahka zdržati. No, to zalivanje z lepilom, pa odsvetujem tistim, ki nimate potrpljenja. Se mi je na začetku zaradi hitenja to zgodilo in sem moral v par minutah vse ponovno razdreti in očistiti lepilo, preden se je strdilo. Natančno in previdno delo je to. Če se ti zgodi, da zadeva pride v pušo, lahko vse skupaj neseš na bohrwerk, da ti izfrezajo sornike ven, ker se vse skupaj zalepi.
Generalka na traktorju še ni končana tako, da pod pravimi obremenitvami traktorja še nisem sprobal, vendar ne dvomim, da bo vredu. Bo pa sornike težko še kdaj demontirati, razen na prej opisan način ali s segrevanjem.
Recimo, da me je obnova zgloba stala cca 100€ ali morda malo več. Zamenjal pa sem še vse ležaje in kardanski zglob za pogon zadnjih koles. Med popravilom sem bil tako zatopljen v delo, da sem pozabil kaj poslikat. |
Če ne veš se namesto igličastih ležajev vgradi puše iz medenine ne pa iz tega kar si ti vgradil no želim ti vso srečo da še kdaj lahko razdreš ker boš verjetno kmalu moral |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 15 Jul 2014 17:32 Naslov sporočila: |
|
|
askaj je napisal/a: | Če ne veš se namesto igličastih ležajev vgradi puše iz medenine ne pa iz tega kar si ti vgradil no želim ti vso srečo da še kdaj lahko razdreš ker boš verjetno kmalu moral |
Držalo bo vsaj 10 let krepkega dela s tomijem. Najbrž pa še precej več, če bo vse drugo zdržalo.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marx Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.03. 2006, 20:23 Prispevkov: 313 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 15 Jul 2014 19:21 Naslov sporočila: |
|
|
[/quote]
Če ne veš se namesto igličastih ležajev vgradi puše iz medenine ne pa iz tega kar si ti vgradil no želim ti vso srečo da še kdaj lahko razdreš ker boš verjetno kmalu moral[/quote]
vgradijo se puše iz BRONZE,ker medenina je premehka za ležaj!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zalb.krut Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 31.05. 2012, 20:53 Prispevkov: 232 Kraj: dežela suhe robe
|
Objavljeno: 15 Jul 2014 19:41 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni. Izdelujem prikolico za tv522, ampak ne vem kako dolgo rudo naj neredim. Zelo bi bil vesel, če bi mi kdo izmeril pri kiper-ci. Potreboval bi podatek od kesona do sredine ušesa za priklop. Traktor ni nič razširjen. Najlepša hvala za odgovor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|