Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zan3 Traktorist
Pridružen/-a: 04.11. 2007, 16:19 Prispevkov: 149
|
Objavljeno: 02 Maj 2014 17:00 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni. imam husqvarno 55 staro nekaj let ko je mrzla ni problem vžge v 4- 5 kar je normalno... vendar ko je topla pa včasih vžge v 1, včasih pa ko ji dodaš gas ugasne, po domače zboli in ugasne kot bi jo nekaj zavrlo.. Ve gdo slučajno kaj bi bilo to krivo, da je nebom na servis nosil in čakal nanjo 1 teden ko pa jo rabim takorekoč vsak dan.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
david95 Kmetovalec
Pridružen/-a: 15.01. 2014, 22:04 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 02 Maj 2014 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
Glede motork težko rečem. Motorjev sem kr neki prešravfo če daš na hitrco gas lahko ugasne ubistvo ga zalije bencin ker ne potegne dovol hit lufta.ha bi izgorel.
Poglej če je z filtrom vse vredo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
agroplus85 Traktorist
Pridružen/-a: 13.02. 2013, 20:58 Prispevkov: 129
|
Objavljeno: 02 Maj 2014 20:03 Naslov sporočila: |
|
|
zan3 je napisal/a: | Pozdravljeni. imam husqvarno 55 staro nekaj let ko je mrzla ni problem vžge v 4- 5 kar je normalno... vendar ko je topla pa včasih vžge v 1, včasih pa ko ji dodaš gas ugasne, po domače zboli in ugasne kot bi jo nekaj zavrlo.. Ve gdo slučajno kaj bi bilo to krivo, da je nebom na servis nosil in čakal nanjo 1 teden ko pa jo rabim takorekoč vsak dan.
Lp | bolje da jo neseš na servis,čakaš en teden,pa potem delaš par let,kot pa da sam čačkaš po njej,če nimaš pojma,za kaj se gre |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamza1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 21:28 Prispevkov: 683
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 06:53 Naslov sporočila: |
|
|
zan3 je napisal/a: | Pozdravljeni. imam husqvarno 55 staro nekaj let ko je mrzla ni problem vžge v 4- 5 kar je normalno... vendar ko je topla pa včasih vžge v 1, včasih pa ko ji dodaš gas ugasne, po domače zboli in ugasne kot bi jo nekaj zavrlo.. Ve gdo slučajno kaj bi bilo to krivo, da je nebom na servis nosil in čakal nanjo 1 teden ko pa jo rabim takorekoč vsak dan.
Lp |
Za začetek bi razdrl in ščistil fergazer. Če je več let stala pa sploh. Mariskaj otrdi in se posuši. Verjetno bo treba kaj tudi zamenjat. Temu se po domače reče, vzdrževanje. Če ni fergazer pa je lahko kaj dražjega narobe.
Seveda, če si vešč tega, sicer pa k serviserju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JK Traktorist
Pridružen/-a: 23.07. 2012, 13:56 Prispevkov: 156
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 07:21 Naslov sporočila: |
|
|
zan3 je napisal/a: | Pozdravljeni. imam husqvarno 55 staro nekaj let ko je mrzla ni problem vžge v 4- 5 kar je normalno... vendar ko je topla pa včasih vžge v 1, včasih pa ko ji dodaš gas ugasne, po domače zboli in ugasne kot bi jo nekaj zavrlo.. Ve gdo slučajno kaj bi bilo to krivo, da je nebom na servis nosil in čakal nanjo 1 teden ko pa jo rabim takorekoč vsak dan.
Lp |
Smo imeli podoben problem, ko si dodal gas jo je zalilo in je ugasnila..Ko smo jo razdrli je bil difuzor počen, razdri pa boš videl.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rean Vajenec
Pridružen/-a: 24.03. 2009, 20:18 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 07 Maj 2014 08:58 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Pred 14 dnevi sem kupil novo žago stihl ms 170 (brez katalizatorja).
Z žago sem zelo zadovoljen, vendar se mi je pojavil en problem:
Ko žago napolnim z gorivom mi le-to malo pušča samo ne na čepu, ampak nekje okoli rezervoarja posebeno, ko je polna. Imam občutek kot da pušča iz kakšnega oduška nekaj cvili, piha. Ko žaga ni v vodoravnem stanju bolj pušča.... Ali ima kdo podoben primer? Kaj predlagate?
Žaga ima garancijo sam moram čakati 4 tedne ker je gneča. Rabim jo zdaj vsak dan za čiščenje vejic od žledoloma...
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 07 Maj 2014 09:59 Naslov sporočila: |
|
|
Vsaka žaga ima oddušek na rezervoarju, da se izenačuje pritisk. To da ti kakšna kaplja ven uide in da piska je čisto normalno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zoki19 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 21.01. 2011, 16:34 Prispevkov: 242
|
Objavljeno: 07 Maj 2014 12:42 Naslov sporočila: |
|
|
agroplus85 je napisal/a: | rovtar je napisal/a: | Sam uporabljam od Stihla.
|
Jaz sem nazadnje uporabljal posodo od Husqvarne,ko pa sem pri tebi videl,da Stihl premore oba tulca proti prelivu(za gorivo in olje) za razliko od Husqvarne,sem kupil nova tulca in ker ne pašeta na Husqvarnino posodo,sem ju montiral na staro posodo za gorivo
posodo od Husqvane pa bom uporabljal za Sthilovo koso
vse to je dokaz,kako se nasprotja tudi privlačijo, husqyarna-sthil,sthil-husqvarna
torej @rovtar ,s tvojo idejo sem se rešil packarije,polivanja ,prelivanja in tudi motorka je med delom bolj čista,ni potrebno pazit med dotakanjem olja in goriva,to pa mi veliko pomeni |
Zdravo, kje si kupil tulce proti razlitju |
|
Nazaj na vrh |
|
|
canycom Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 11:49 Prispevkov: 411
|
Objavljeno: 07 Maj 2014 13:12 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz pa kar počasi tankam, pa gre.
Še malo počiješ vmes |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamza1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 21:28 Prispevkov: 683
|
Objavljeno: 07 Maj 2014 16:07 Naslov sporočila: |
|
|
nejcm je napisal/a: | Danes sem izvedel, da vam na 550xp letnik 2013 v okviru garancije posodobijo čip (autotune). Letniki 2014 pa naj bi imeli že novo programsko opremo. |
Če koga zanima prilagam link delov za Jonsered CS2253 - kosovnica po šifrah - kar je enako 550xp: http://www.jonsered.com/ddoc/JONI/JONI2014_AAaa/JONI2014_AAaa_CS2253CS2253WH_2014-02.pdf
Kar pa je najbolj pomembno, ko je bilo govora o vžigih in ostalih pripombah, so se potrudili in zadevo še izboljšali (enak text je na koncu linkane vsebine):
Description of change
2013-09-16
1. Carburettor: Improved acceleration and startability when the engine is cold.
2. Clutch Cover,assy: Updated version of ingoing parts, brake band assy and chain tensioner parts.
3. Brake band,assy: Updated version, with out slots.
4. A new kit with chain tensioner parts (worm screw, pawl, worm wheel) with right hand thread. Worm
screw, pawl and worm screw are removed and can not be ordered separate.
5. Air filter,assy: Sealing and snap function between filter halfes have been modified to ensure better sealing/function.
6. Crankcase,assy: Reinforced crankcase for better sealing. New heat resistant crankcase-gasket.
7. Muffler: New improved muffler, with intergrated washers.
8. Cover (for front handle, heated version): A defined stop added to ensure the function.
9. Crankshaft: New spare part,assy due to new ingoing part. Needle bearing. See note no.10.
10. Needle bearing: Improved needle bearing.
Serial number / Date Remark Introduced from s/n 2013 19 00577 Valid for carburettor (1).
s/n 2013 26 00001 Valid for all parts except Clutch cover,assy, Brake
band,assy, Airfilter,assy and Muffler (see point 2, 3, 5 and
7 above).
s/n 2013 39 00001 Valid for Clutch cover,assy and Brake band,assy (2, 3).
s/n 2013 38 00001 Valid for Air filter,assy (5).
s/n 2013 39 01921 Valid for muffler,kit (7).
Torej navali na Jonsered
Dodajam:
Št. novega dela 584 97 38-01 AT-1A,
ki zamenja del št- 579 20 03-01 AT-1.
A
Informacija za servis, če kdo želi posodobit vergazer.
Nazadnje urejal/a lamza1 07 Maj 2014 19:18; skupaj popravljeno 3 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|