Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 23 Apr 2014 19:30 Naslov sporočila: |
|
|
@miha12345
To so novejši priklopi. Hidr.cev samo potisneš v priklop in bi moralo zaskočit. Če hočeš odklopiš cev spet malenkost potisneš naprej in bi se moralo razklopit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janezzenaj Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 02.10. 2013, 08:16 Prispevkov: 238 Kraj: slo
|
Objavljeno: 24 Apr 2014 08:22 Naslov sporočila: |
|
|
@miha12345
Modra spojka-modra ročica, zelena spojka-zelena ročica.
Levi izhod je za izhod, desni je za vhod olja. To je za dvosmerno delovanje hidravlike (se pravi za kosilnico priklopiš na levi izhod).
Če imaš enosmerni cilinder, potem moraš nastaviti na enosmerno delovanje. To storiš tako, da odviješ en vijak zadaj za desno spojko (natančneje si preberi v navodilih).
Verjetno si priklopil na desni strani, možno pa je tudi, da priklop ne gre v spojko, če imaš npr. takoj za priklopom še ventil za zapiranje pretoka olja, da greben kose ne leze dol. V tem primeru moraš dati vmesni člen, da bo med spojko in ventilom toliko prostora, da boš lahko priklopil.
ps: Mislim, da vse piše v navodilih
LP Janezzenaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alky Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42 Prispevkov: 1433
|
Objavljeno: 24 Apr 2014 22:50 Naslov sporočila: |
|
|
Kaka komplikacija za priklopit en "usran" enosmerni hidravlični priključek. Pač priklopiš in pičiš. Vse drugo je bedarija.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 25 Apr 2014 06:28 Naslov sporočila: |
|
|
alky je napisal/a: | Kaka komplikacija za priklopit en "usran" enosmerni hidravlični priključek. Pač priklopiš in pičiš. Vse drugo je bedarija.
LP |
Ni na vseh traktorjih čist tako. Na Lamborghiniju R2 recimo je blo tud tako, da je bil ventil 'serijsko' dvosmeren in je blo treba en vijak obrnit, da si mel potem enosmerno delovanje. Večina traktorjev pa naj bi seveda omogočala hkratno delovanje v enosmernem in dvosmernem načinu, brez kakšnihkoli prilagajanj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
karDAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 22:07 Prispevkov: 357 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 25 Apr 2014 18:28 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi sam imel enake probleme. Pri nekaterih ceveh je "matica" na moškem delu predebela in ne gre skozi plastični del fasterja. Smo podrejali. Npr pri bcs 404. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha12345 Vajenec
Pridružen/-a: 22.04. 2014, 16:03 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 27 Apr 2014 00:20 Naslov sporočila: new holland t4020 |
|
|
Ja hehe danes sem šenkrat probal in je isti problem točno na bsc 404 matica na moškem delu je predela in ne gre skozi plastiko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 27 Apr 2014 05:31 Naslov sporočila: |
|
|
Na mccormicku so me tako razjezili ti plastični pokrovčki, da sem vse stran pometal. To je bolj za okras Pa tak in tak se s časom nabere notri prah in ti ne odvaja odpadnega olja v rezervarček. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1378 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 27 Apr 2014 06:39 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam klasične spojke in imam pod njimi navezano cunjo ki pije olje, ki izteče ob priklapljanju. Pa še kdaj pride prav za brisanje rok. Ko je preveč umazana gre pa v smeti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zizy Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.08. 2013, 11:57 Prispevkov: 91 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: 27 Apr 2014 14:26 Naslov sporočila: |
|
|
neznanec je napisal/a: | Pozdravljen, pri nas imamo popolnoma isto sranje trenutno so na traktorju tretja platišča,(original iz štor) pa je spet počeno tako da jih bomo najbrž povarili. Na drugem traktorju (enako nh) pa so pokala od pesta navzven, tam kjer pridejo vijaki v pesto. To kot tebi se dogaja na 3/4 new hollandih, vsaj tukaj v moji okolici vem sigurno za še ene 4. Problem je ker material ne velja nič, platišče je lahko kot da je iz kartona in pa napačna konstrukcija samega platišča, če bi bil na zunanji del navarjen obroč na katerega bi potem prišravfal sredino, kot imajo narejeno nekateri proizvajalci, bi še vedno platišča ostala nastavljiva, ampak tudi dosti močnejša ali pa enostavno več krakov, da se teža lepše porazdeli. Lp |
Zdravo!
Vidim ,da imate problem na platiščih,katere si lastim tudi jaz.Sedaj bo pa tudi mene malo skrbelo kajti namontiral sem na NH tTN70DA sprednjo hidravliko.Jaz šudiram ,če bi prišlo do tega problema,bi namontiral fiksno platišče.Zato me zanima zakaj mogoče niste šli na nabavo fiksnega platišča? Je problem kolotek?
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
furlan1997 Vajenec
Pridružen/-a: 29.08. 2013, 11:33 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 09 Maj 2014 19:06 Naslov sporočila: |
|
|
Rabil bi navodila za uporabo,vzdrževanje NH T4000V/N/F serije..V angleščini če imate kak link |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|