Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
matt2013 Vajenec
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 12:43 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 10 Apr 2014 07:21 Naslov sporočila: Stihl motorne žage |
|
|
Zdravo
A kdo ve kakšna je optimalna nastavitev vijaka L,H in prosti tek frgazarja .
Je sicer starejši model 045. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
T0RN4D0 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2012, 23:22 Prispevkov: 333 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 10 Apr 2014 11:58 Naslov sporočila: |
|
|
Za vsako žago/vreme/gorivo/... drugačna, če sprašuješ koliko obratov česa rabiš.
Sicer pa H nastavi tako, da se bo v neobremenjena vrtela na 11k rpm, L tako da bodo optimalni pospeški in I tako, da bo brez gasa tudi vroča še tekla in hkrati tako, da se ne bo vrtela veriga. (~2500 rpm) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matt2013 Vajenec
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 12:43 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 10 Apr 2014 20:42 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za info....potem potrebujem meter za obrate?...da bi pa vijake odvil za 360 enkrat,dvakrat ,a to pa ne moreš? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
T0RN4D0 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2012, 23:22 Prispevkov: 333 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 10 Apr 2014 21:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ne. Z enim obratom ven prideš približno nekam, kjer bo motorka vžgala, da jo lahko potem nastaviš tako kot mora biti.
Dejansko ne potrebuješ metra, lahko vse na uho nastaviš če veš kaj delaš. Lahko tole prebereš, če ti gre angleško http://www.madsens1.com/saw_carb_tune.htm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
K25 Kmetovalec
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 08:25 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 10 Apr 2014 21:51 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko jo nastaviš tudi brez obratometra po posluhu.
Pač najprej očistiš zračni filter in jo prižgeš in počakaš, da se segreje.
S T nastavim prosti tek.
Z L nastavim pospeške motorne žage. Ko stisneš plin mora žaga takoj potegnit, nesme jo zalivat to se sliši kot bi jo malo zamorilo.
Z H nastaviš visoke obrate, ko imaš do konca stisnjen plin ne sme piskat, pač mora imeti tisti značilen glas motorke
Pol pa poskusiš nekaj razžagat pa vidiš, če moreš še kaj dodatno nastaviti.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
T0RN4D0 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2012, 23:22 Prispevkov: 333 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 10 Apr 2014 22:04 Naslov sporočila: |
|
|
Samo v obratnem vrstnem redu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aplej Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 15.10. 2010, 10:59 Prispevkov: 261
|
Objavljeno: 11 Apr 2014 07:35 Naslov sporočila: Re: Stihl motorne žage |
|
|
matt2013 je napisal/a: | Zdravo
A kdo ve kakšna je optimalna nastavitev vijaka L,H in prosti tek frgazarja .
Je sicer starejši model 045. |
Prebral sem tvojo težavo v mehanični. Če žaga začne sama od sebe šibat v visoke obrate je to znak, da ti vleče zrak. Preglej cevko za bencin oz. vsa tesnila. Mmenjava membran če še niso bile menjane jih kar menjaj. Ker je žaga že v letih
(sam veš koliko z njo žagate oz. se je z njo žagalo) sta lahko strošena semeringa na motorni gredi in tam vleče zrak, ker semeringa več ne tesnita dovolj. Kar se pa tiče nastavitve H in L vijaka delam tako: vijak za prosti tek pustim primiru, privijem H in L vijak do konca vendar nežno, nato ju odvijem za 1 obrat. Žago zalaufam, če se veriga vrti nastavim vijak za prosti tek, da se motor umiri počakam malo da se segreje in potem toriram. Med toriranjem opaziš kako cukne motor, če jo mori iščeš z L vijakom optimalni položaj tako ta pri toriranju mora motor brez oklevanja potegnit seveda boš pa med tem tudi sproti nastavljal prosti tek kajti , če odvijaš L vijak zgubljaš prosti tek in obratno. Ko si to porihtal pa z H vijakom nastavi visoke obrate POZOR žaga mora pri polnih obratih brbljati oz.prdeti ne pa zujiti oz.tuliti, ker ti jo bo razpizdilo. Upam, da ti bo v pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matt2013 Vajenec
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 12:43 Prispevkov: 39
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
T0RN4D0 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2012, 23:22 Prispevkov: 333 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 11 Apr 2014 10:08 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nastavljanju je dobro vedet kaj je lahko problem karburatorja in kaj povzročajo druge okvare... nekateri bi kar vse porihtali z štelanjem vplinjača, sploh ko se prodaja je vedno samo "fergazer za naštelat"... Seveda če nekje vleče luft se ga ne da, pa če je kuplunga za obnovit boš tudi bolj težko našel točko kjer se veriga ne vrti v prostem teku... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matt2013 Vajenec
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 12:43 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 11 Apr 2014 11:21 Naslov sporočila: |
|
|
T0RN4D0 je napisal/a: | Pri nastavljanju je dobro vedet kaj je lahko problem karburatorja in kaj povzročajo druge okvare... nekateri bi kar vse porihtali z štelanjem vplinjača, sploh ko se prodaja je vedno samo "fergazer za naštelat"... Seveda če nekje vleče luft se ga ne da, pa če je kuplunga za obnovit boš tudi bolj težko našel točko kjer se veriga ne vrti v prostem teku... |
to je pa tudi res...
katera številka je semering na sliki?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|