Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 16 Mar 2014 10:33 Naslov sporočila: |
|
|
Za 30 jurjev dobiš že slovenski traktor od slovenskega lastnika z slovenskim računom. Mogoče kakega jurja zraven ali dva pa dobiš novega direkt iz fabrke.
http://www.itro.si/uploads/pics/PopUpMarec14.jpg |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sejalec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.11. 2008, 11:39 Prispevkov: 314
|
Objavljeno: 16 Mar 2014 14:28 Naslov sporočila: |
|
|
?!-.
Nazadnje urejal/a sejalec 27 Feb 2018 14:18; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 17 Mar 2014 08:04 Naslov sporočila: |
|
|
Danes je najlažje prodati samo tisto "odsluženo" ali pa novo mehanizacijo. Tisto ta dobro, rabljeno pa izredno težko. Pa samo zaradi enega faktorja...cena.... Vsi iščete/iščemo po internetu in cena je pomembnejša od ogleda/preizkusa stroja....potem pa se tepemo po glavi. Slovenijo prevozimo po dolgem in po čez v enem dnevu ampak glej ga zlomka.... že iz MB je predaleč v MS.....Anglija in Francija že nista več tak daleč
Rabljene stvari se pač kupujejo po načelu videno/kupljeno kar pomeni, da je samo od prodajalca odvisno ali bo kaj popuščal/pomagal pri odpravi napak. Vse ostalo je podobno nakupu nekega orodja recimo v hoferju na keterem piše "ProfiTool", cena neverjetnih samo 20€ in mi to verjamemo. Prinesemo domov, zadeva deluje dokler je ne uporabimo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 17 Mar 2014 12:01 Naslov sporočila: |
|
|
Ja točno tako! kupuje se po ceni(ter kar dosti po barvi). ostalo vam kupcem ipak ni pomembno. če je še tako dober mehansko vas slabše ličarska ohranjenost moti (pa je lahko to samo posledica tega, da je bil traktor parkiran v štali ).
drugače pa, če kardan ne deluje je to stvarna napaka. (lahko eventuelno tudi skrita). Z izvedencem se da ugotoviti ali je bila zadeva popravljena in če je bila potem bi prodajalec moral vedeti za to... (pri 200 urah)
kar se registracije tiče: lahko je uvoz iz poljske. lahko je bil že nov "sivi uvoz" (namenjen za poljski trg... pa se je znašel pri nas). poznam pa tudi primer, ko ima možakar že 8 let traktor pa ga še ni registriral (ker ga enstavno noče... "špara") tako da je to možno..
in ja račun je pustil pri registraciji tukaj se ni zlagal.
če pa na oglasu piše servisna knjižica potrjena slo navodila itd itd in jih prodajalec ni dal je to goljufija...
jaz bi poklical prodajalca, se zmenil, da pride zadevo popravit na svoje stroške... v nasprotnem primeru pa na postajo milice zadevo prijavit... je pa tako, da možnosti za uspeh so bolj male... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
d4r3 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35 Prispevkov: 921
|
Objavljeno: 17 Mar 2014 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
zadeva je se bolj ali manj srečno končala in je traktor vrnjen....
Samo eno vprašanje .... ko ste bolj v teh vodah... ali obstaja kakšen kakšen simens lizing ...iz poljske prinas v sloveniji.....?sedaj pa se uziram malo za novimi in zbiram ponudbe ... sem pa kar zelo omejen pri celi zadevi saj iščem traktor pod 246cm višine ker večji ne gre v garažo....ko smo že pri tem ali pozna kdo konkretno razliko med 3 in 4 celinderskim doradotom.... oz je kateri vozil obadva da lahko poda svoje menje in izkušnje za enega in drugega ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 17 Mar 2014 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
Če imaš majhne priključke so 3 celindri dovolj.
Drugač maš pa tudi 4 celinderca na tamalem gištelu pri SDF, recimo R2 90 in 80. R2 70 je pa že 3 celinderski motor.
4 Celinderski motorji so sametovi, se pravi 4 celindre 4l prostornina, tako da tem dvema navora ne primankuje.
Kakšen motor imajo pa tamali pa nebi vedel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
d4r3 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35 Prispevkov: 921
|
Objavljeno: 17 Mar 2014 21:46 Naslov sporočila: |
|
|
tudi sam sem gledal danes same dorado 80 in 90 klasika vsi mehanski vkopi ....pa nevem al je en cilinder vredn 1900 evrov kakšne pa imae kaj izkušnje z serviseri za sdf grupo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 17 Mar 2014 21:55 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, elektro inverter, ecospeed in el. vklopi nanesejo semizdi okol 4-5k€
Opcija ecospeed je možna samo če vzameš el. inverter.
Za cene sem se zanimal v Gornji radgoni, cene pa so do sedaj zrasle za okoli 1k€. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
amg skupina Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.12. 2012, 09:57 Prispevkov: 1925 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: 17 Mar 2014 22:23 Naslov sporočila: |
|
|
d4r3 je napisal/a: | ....pa nevem al je en cilinder vredn 1900 evrov |
Verjemi, da je vreden vsaj dvakrat, trikrat toliko!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
d_doctorr Traktorist
Pridružen/-a: 31.08. 2013, 20:07 Prispevkov: 147
|
Objavljeno: 17 Mar 2014 23:22 Naslov sporočila: |
|
|
Oboji motorji (3 in 4 cilinderski) so sametovi, vsak cilinder ima 1L prostornine, pri 4 cilinderskih modelih (razen pri classicu) imaš že v serijski opremi hitrost 40km/h pri 1800 obratih (mislim, da je to ecospeed), električni inverter je pogojen z izbiro menjalnika, elektro vklopi so pa tudi že serijsko v opremi (razen pri classicu). Dorado 60, 70 in 80 imajo 3 cilinderske motorje in zadaj 28" kolesa (nevem, če je opcija za 30"), dorado 90 in 100 pa imata 4 cilinderski motor in zadnja kolesa 30".
glede četrtega cilindra pa se strinjam z @amg skupina...vsekakor je vreden |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|