Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
agrotron 110 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.08. 2008, 10:39 Prispevkov: 322 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 11 Mar 2014 07:51 Naslov sporočila: Lamborghini Nitro |
|
|
Fantje že ima gdo mogoče Lamborghini Nitro, ali pa se je že kdo zanimal zanj?
Kaj mislite o menjalniku VRT ki je seveda pri Deutz-Fahr serija enaki vendar da se imenuje TTV? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
agrotron 110 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.08. 2008, 10:39 Prispevkov: 322 Kraj: dramlje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 11 Mar 2014 15:35 Naslov sporočila: |
|
|
@Agrotoron110, Lamborghini nitro nima ZF menjalnika!
SDF skupina je razvila tudi svoj CVT menjalnik (predstavljen leta 2010), ki ni enak ZF Eccomu, kateri so vgrajeni v Deutz_fahr traktorje in so nam znani z imenom TTV.
Sam koncept menjalnika SDF je povsem drugačen kot pri ZF.
V bistvu je nekakšna mešanica med Vario in ZF, če sploh smem tako reči.
Princip delovanja je dokaj enostaven za tiste, ki poznajo(mo) zakonitosti planetnih gonil in hidravlike. Ne smemo pozabiti pri tem vloge elektronskih komponent in softwera.
Nekaj značilnosti CVT menjalnikov:
- Vario: dve skupini hitrosti - pretikanje s sklopko; 100% delež hidravlične moči pada s hitrostjo (100% pri hitrosti nič in 0% pri največji hitrosti v skupini; hidravlična črpalka in motor sta variabilna;
- ZF Eccom: 4 hitrostne skupine - samodejno pretikanje (powershift); delež hidravlične moči se spreminja po "žagastem" diagramu do največ okrog 40%; torej ZF menjalnik ima vedno najmanj 60% čiste mehanske moči do 100%; variabilna črpalka in fiksen (nevariabilen) hidromotor
- SDF: 2 hitrostni skupini - samodejno pretikanje (powershift); delež hidravlične moči se spreminja kot "dvokapnica" s hitrostjo; pri prvi hitrostni skupini je pri 10 km/h 100% mehanski prenos moči, potem pa narašča delež hidravlične moči do 50% z upadanjem ali večanjem hitrosti vožnje; druga prestava ima 100% mehanski prenos moči pri okrog 20 km/h in podobno narašča delež hidravlične moči do 50%; hidravlična črpalka je variabilna, hidromotor ni variabilen.
Naj bo dovolj ..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
agrotron 110 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.08. 2008, 10:39 Prispevkov: 322 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 11 Mar 2014 18:36 Naslov sporočila: |
|
|
vejnik07 je napisal/a: | @Agrotoron110, Lamborghini nitro nima ZF menjalnika!
SDF skupina je razvila tudi svoj CVT menjalnik (predstavljen leta 2010), ki ni enak ZF Eccomu, kateri so vgrajeni v Deutz_fahr traktorje in so nam znani z imenom TTV.
Sam koncept menjalnika SDF je povsem drugačen kot pri ZF.
V bistvu je nekakšna mešanica med Vario in ZF, če sploh smem tako reči.
Princip delovanja je dokaj enostaven za tiste, ki poznajo(mo) zakonitosti planetnih gonil in hidravlike. Ne smemo pozabiti pri tem vloge elektronskih komponent in softwera. |
ja če prav zastopim je to neke vrste vario menjalnik podoben fendtu??
Drugače pa Serija 5 in Nitro imata zagotovo iste menjalnike?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 11 Mar 2014 18:45 Naslov sporočila: |
|
|
SDF menjalnik v konstrukciji niti približno ni podoben Variu. Vsak ima svoje prednosti in slabosti.
Moja vizija menjalnika prihodnosti je npr. kombinacija menjalnika tovarne JD Direct Drive, kjer je stopnjevanje powershift okrog 1,2x. Z dodatno hidrostatično enoto v tem menjalniku bi lahko dosegli brezstopenjsko spreminjanje hitrosti vožnje, hkrati pa delež hidravlične moči ne bi smel preseči 20%. Tak menjalnik bi po izkoristku prekašal vse dosedanje izvedbe menjalnikov. Res me zanima, kdaj se bo takšen menjalnik pojavil na trgu.
SDF CVT ima oznako T5100.
Serija 5 nima CVT menjalnika (vsaj tako piše na netu). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 11 Mar 2014 19:06 Naslov sporočila: |
|
|
vejnik07 je napisal/a: | Serija 5 nima CVT menjalnika (vsaj tako piše na netu). |
Pri DF seriji 5 lahko izbereš zgoraj omenjeni TTV menjalnik iz SDF proizvodnje ali pa 'klasični' Powershift z oznako SDF 100 T3. Enaka izbira menjalnikov je tudi pri Lamborghini Nitro. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
agrotron 110 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.08. 2008, 10:39 Prispevkov: 322 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 11 Mar 2014 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | vejnik07 je napisal/a: | Serija 5 nima CVT menjalnika (vsaj tako piše na netu). |
Pri DF seriji 5 lahko izbereš zgoraj omenjeni TTV menjalnik iz SDF proizvodnje ali pa 'klasični' Powershift z oznako SDF 100 T3. Enaka izbira menjalnikov je tudi pri Lamborghini Nitro. |
sj to pravim TTV je verjetn ZF-ov od serije 6 naprej pri DF |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 11 Mar 2014 20:26 Naslov sporočila: |
|
|
DF serija 6 TTV oz. Lamborghini Spark VRT in večje serije pa imajo brezstopenjski menjalnik od ZF-a. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
agrotron 110 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.08. 2008, 10:39 Prispevkov: 322 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 11 Mar 2014 20:57 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | DF serija 6 TTV oz. Lamborghini Spark VRT in večje serije pa imajo brezstopenjski menjalnik od ZF-a. |
aha in kakšna je razlika med brezstopenjskim menjalnikom sdf in ZF? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 11 Mar 2014 21:22 Naslov sporočila: |
|
|
razlika med sdf in zf je ogromna. Gre za povsem drugačna koncepta zgradbe. enostavnejša zgradba je pri sdf. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|