Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
djgregy Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.04. 2009, 17:05 Prispevkov: 252
|
Objavljeno: 28 Feb 2014 23:01 Naslov sporočila: |
|
|
Narobe se odločaš. GL-5 je pregost za kombinirane sisteme menjalnik/hidravlika. Še posebej pozimi zna hidravlika piskat ker je olje pregosto.
Za IMT nalij noter Traktol 85 GL-4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
newholland80 Traktorist
Pridružen/-a: 18.07. 2013, 21:50 Prispevkov: 147 Kraj: Srednja vas pri Dragi
|
Objavljeno: 01 Mar 2014 17:34 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me, če je imel že kdo podobno težavo z IMT 560. Ko pritisnem na zavoro, potem levo kolo zablokira in potem moreš it rikverc pa pol spet naprej. Menjan je bil zavorni cilinder, pa ne pomaga. Včasih je malo boljše če so zavore segrete ampak bi rad vedel ali se splača popravit ali ne, da nebo šlo 500€ za brezveze |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 01 Mar 2014 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
Zadevo je potrebno razdreti, očistiti ležišča kroglic, zamenjati kroglice in zamenjati vzmeti. Dela je kar nekaj. Če je to vse kar boste delali vas ne bo stalo dosti, par 10 eur za dele. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
newholland80 Traktorist
Pridružen/-a: 18.07. 2013, 21:50 Prispevkov: 147 Kraj: Srednja vas pri Dragi
|
Objavljeno: 02 Mar 2014 12:20 Naslov sporočila: |
|
|
mainman je napisal/a: | Zadevo je potrebno razdreti, očistiti ležišča kroglic, zamenjati kroglice in zamenjati vzmeti. Dela je kar nekaj. Če je to vse kar boste delali vas ne bo stalo dosti, par 10 eur za dele. |
Ja bomo probali, hvala =) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zizy Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.08. 2013, 11:57 Prispevkov: 91 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: 02 Mar 2014 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav!
Ker sem malo tehničnega človeka,sem si zadal,da malo predelam moj traktor IMT 549,kateri mi na kmetji služi kot drugi traktor.Spraševal sem se zakaj so vgradili kompresor ,če pa se ga uporablja zelo malo.
Začel sem toko kot pri prejšnem imt katerega imam še zmeraj za rezervo,ob špicah pa mi pride še prav.Torej najprej sem predelal vklop zapore diferencijala na zrak,zaporo vkljapljam s stikalom na armaturni plošči,ki krmili elektromagnetni ventil.
Naslednja stvar je bila enako kot pri prejšnem.Naredil sem izklop traktorja na ključ.To delujemo popolnoma enako kot pri avtomobilu,ali novejših traktorjih.Uporabil sem od zaganjača elektromagnetni vklop ,ki je dovolj močan ,da premaga vzvod na bosch pumpi.Sevede je ta elektromagnet velik porabnik ,zato deluje samo v času ,ko se traktor ugaša ,tistih 5 sekund vleče vzvod.
To sem rešil s pomočjo dveh navadnih relejev en kondezator ,ter dveh dijod.Sama vezava je čisto malo komlicirana,ampak ker je vešč v elektriki je to mala malica.
Najbolj me je pa gnalu po temu ,zakaj bi najbolj uporabil kompresor pa je da izdelam zračne zavore.
Ogromno je bilo premišljenega,če se zadeva da izvesti,seveda v domači delavnici.
In po vseh testeranjih z montažo membranskega cilindra,ter regulaciskega ventila na stopalki,me je najbolj begalo ,kako naredilti ročno zavoro,ki bo delovala na ta enaki cilinder ,kajti ko je nožna stoplka frej zrak skozi njen ventil prosto uhaja.Sepravi nisem hotel ,da bi za ročno rabil dva ventila,enga ki bi zapiral drugi pa odpiral, sem dobil en ventil ,ki krmili navadni dvostranski zračni cilinder,ki se mi ni niti sanjalo opravlja obe funkciji.
Skratka,ko se mi je začelo vse pokljapljati ,sem se lotil orng izdelave tega sklopa.
Res bilo je dosti testiranj in na koncu ,se mi je use to obrestovalo z odličnimi zračnimi zavorami,ki so čisto kontrolirane.Kolikor se stopalka pritisne ,toliko močneje primejo zavore. Sam zračni kompresor pa brez problema vzdržuje tlak 5-ih barov,pa če še nevem kako hitro pritiskam stopalko in to pod štant gasom.
Bom zdaj prilimal par slik,pa kaj pripomnite tudi lahko.
IMT 549
Zarčni membranski cilinder,ter ventil ročne zavore
Še drugi kot.
Regulator tlaka za ročno zavoro,ter krmilniventil stopalke.
Tu je pa še magnet od zaganjača,štangica gre pa do bosch pumpe. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
antonc Traktorist
Pridružen/-a: 31.03. 2013, 18:53 Prispevkov: 176 Kraj: Videm-Dobrepolje
|
Objavljeno: 02 Mar 2014 19:18 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me če je že kdo od vas na imt 539 naredil pomožni hidravlični volan
kajti na njem imam pripet čelni nakladač sip težak in problem nastane pri bol natančnem zavijanju ... baje da neki deli pašejo od viličarja indos ter da naj bi bilo cenovno ugodno pa magari če je rabljeno. Če ima kdo kakšne ideje nasvete kar na plano z njimi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
J.K. Vajenec
Pridružen/-a: 01.09. 2008, 19:53 Prispevkov: 25
|
Objavljeno: 03 Mar 2014 14:53 Naslov sporočila: |
|
|
djgregy je napisal/a: | Narobe se odločaš. GL-5 je pregost za kombinirane sisteme menjalnik/hidravlika. Še posebej pozimi zna hidravlika piskat ker je olje pregosto.
Za IMT nalij noter Traktol 85 GL-4 |
API GL ni standard za viskoznost, temveč za nekaj drugega, ampak pustimo to.
Ravno glede viskoznosti nisem ziher ali je za menjalnik+hidravliko treba SAE 90 ali 80? Potem bi izbral ustrezno multigrade varianto in bo med zimo mir. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 18 Mar 2014 07:11 Naslov sporočila: |
|
|
olenik je napisal/a: | lep pozdrav sem nov na vasem forumu.
Zanima me ce je ze kdo delal nadgradnjo na imt 560, namrec zanima me ce ima kdo kake uporabne informacije za montazo prvega pogona diferencjala od starih kamijonov jemsa... ali kakega tamovega vozila... lp matej |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1040 Kraj: Brda
|
Objavljeno: 18 Mar 2014 20:49 Naslov sporočila: |
|
|
imt kot imt....pri 542 sedaj, ko smo razstavili, da menjamo semering na kardanu...ugotoviš, da je odlomilo ohišje ležaja od kardana odznotraj....razšraufala se je matica na diferencialu, ker niso dali srbi varovalk na njih... še dobro, da ni vsega podrobilo......res, srbi so tako površni pri izdelavi teh traktorjev, dq je groza.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 25 Mar 2014 06:25 Naslov sporočila: |
|
|
olenik je napisal/a: | Narod tko ko berem vase objave vsi pljuvaste cez imt.... ampak ok resnica imt potrebuje konstantno mehanika, dejte traktorju tisto kr rabi pa nebo nobenih problemov z njim...nevem ce so ze tko slabi zakaj je imela gozdna imt zakaj ni imela torpedo ali zetor ali ursus ali belorus zakaj zato ker se to lomi kot star plastelin pa brez zmere... |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|