Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
opt Vajenec
Pridružen/-a: 27.01. 2012, 16:09 Prispevkov: 30 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: 13 Nov 2013 00:10 Naslov sporočila: |
|
|
Evo nekaj slik našega imt-ja 539. Ker je radio začel štrajkati, in ker je bila elektrika na kabini bolj boga, sem se odločil, da to popravim. Ker pa, ko enkrat začneš, pa kar ni konca.
Najprej sem streho kabine dvignil za 5cm, ker sem pri 193cm višine bil kar blizu stropa. Naredil sem okvir, kateri je postavljen pod obstoječo streho v sendvič obliki. Nato sem pripeljal na vrh kabine nov kabel za elektriko. Dodatno sem zmontiral novo oblogo stropa, ki je iz 4mm vezane plošče, katera je prevlečena z neko plastiko. Potem je bilo potrebno za radio in zvočnike narediti škatlo, katera je narejena iz mediapana in pobarvana črno. S škatlo sem prišel na enako višino kot stari strop, vendar samo 25 cm od prve šipe. Vse ostalo je dvignjeno za višino okvirja(5cm).
V isti škatli kot radio in zvočniki je še prostor za stikala in elektroniko za utripajoče luči. Ker je bil z rotacijo vedno problem, (se je pzabila doma, jo je odtrgalo...) sem naredil enostaven krmilnik za led utripajoče luči. Za luči sem uporabil bočne oranžne luči, katerim se odstranil vsebino. Na desno stran je prišla še nova antena, ki je gumasta in se lepo zvija.
Na zadnji del kabine sem dodal še dve delovne luči, saj pozimi ko plužim, ne vidim kaj dosti. Originalna je bila bolj za silo.
Še največ težav mi je delal motor za brisalec, zato tudi gleda ven iz škatle.
Ker imam zgoraj utripajoče luči, je bila ideja, da bi le te porabil tudi za smernike, ker so višje postavljeni od originalov in so bolje vidni. Zaenkrat samo ideja, vendar je predelava enostavna.
Zavore so bile na novo nastavljene. Na spomlad se zamenja še obloge.
Sedež je bil brez blaženja, zato je šel na obnovo. Zamenjana dva ležaja, in puše na sedalu, prav tako original blažilec zamenjan s plinskim, ki pomaga vzmetem pri dvigu moje riti. Plinski blažilec pomaga dvigniti cca 20kg.
Sama elektrika je izvedena tako, da imam montiran dodatni rele, ki se vklopi z kontaktom in da elektriko na ostale večje porabnike direktno iz akumulatorja. Direktno brez kontakta delajo samo utripajoče luči in radio. Dodatno sem dal še zadnje steklo, ki je bilo v enem od kotov zadnjih 20 let. Drugo leto pride okvir in novo steklo, ki se bo odpiralo višje kot sedanj, ki se po originalu odpre samo cca 15cm.
Dodal sem tudi nožni gas, ker mi je manjkala roka pri Pluženju. Istočasno nisem mogel dati gas in uravnavati plug. Narejen je s pomočjo doma nabranega materiala in ene zajle za zavore pri kolesu.
Slike http://www.mojalbum.com/vajdo/imt
Video Utripajočih luči http://www.youtube.com/watch?v=HIMp7xvg6-w&feature=youtu.be |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013
Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
Objavljeno: 13 Nov 2013 19:26 Naslov sporočila: |
|
|
Dozer je napisal/a: | 560 in 565 so 6+2 brzinski menjalniki, model 569 je (bil) 15+2 brzinc | 15+2 ne gre, mogoče 10+2, IMT 542 export model je bil 12+2 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dozer Vajenec
Pridružen/-a: 19.03. 2012, 21:36 Prispevkov: 22 Kraj: Hrvaška
|
Objavljeno: 13 Nov 2013 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
ja, moja napaka 10+2 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
XA86slo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.04. 2013, 15:08 Prispevkov: 355 Kraj: slovenske gorice
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kravos32 Kmetovalec
Pridružen/-a: 24.05. 2011, 19:18 Prispevkov: 80
|
Objavljeno: 21 Nov 2013 13:50 Naslov sporočila: |
|
|
Lp,pred parimi dnevi sem ugotovil da mi prednji pogon v rikverc ne dela več,naprej pa dela normalno.
Stvar sem razdrl in tam spredaj pred diferencialom je mehanizem, ki omogoča delovanje prednjega pogona samo naprej,prejšnjega lastnika je to motilo in je kar zašvasal dele skupaj,da je prednji pogon deloval tudi v rikverc.
Sam bi tudi kar zašvasal skupaj, ker traktor potrebujem za delo in se mi mudi,vendar mogoče ve kdo razlog zakaj so tovarniško to tako naredili da pogon v rikverc ne dela,bojim se da mi polomi polosovine,saj imam spredaj verige in še polosovine na videz izgledajo šibke.
Pozna mogoče kdo koga s predelavo da mu pogon dela v obe smeri več let brez problemov?
Gre se pa za traktor IMT577. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZETOR 6245 Forumovec leta 2013
Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09 Prispevkov: 1306 Kraj: Radlje ob Dravi
|
Objavljeno: 21 Nov 2013 18:05 Naslov sporočila: |
|
|
To je tam spredaj narejeno podobno kot v notranjosti kardana s ragljo. Torej v eno smer dela, v drugo pa kot prosti tek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alco Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19 Prispevkov: 114 Kraj: Šentflorjanska gora
|
Objavljeno: 13 Dec 2013 13:40 Naslov sporočila: |
|
|
ZETOR 6245 je napisal/a: | To je tam spredaj narejeno podobno kot v notranjosti kardana s ragljo. Torej v eno smer dela, v drugo pa kot prosti tek. |
Kaka beda pa je to.To pa je možno samo pri Srbih.Pednji pogon rabiš ravno za rikverc in za zaviranje.Raglja potem pri zaviranju spusti,ali kako? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alco Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19 Prispevkov: 114 Kraj: Šentflorjanska gora
|
Objavljeno: 13 Dec 2013 14:11 Naslov sporočila: |
|
|
Zdaj vem,sem se pozanimal.To ragljo so imeli samo 577,narejeno pa je bilo za oranje v Banatu kjer je itak ravnina.S tem so izključili možnost, da bi prednji pogon oviral zadnjega,ko je ta zakopal.
Ko pa je zakopal zadnji,pa mu je pomagal.So pa to hitro ukinili,ravno zaradi mnogih nesreč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kravos32 Kmetovalec
Pridružen/-a: 24.05. 2011, 19:18 Prispevkov: 80
|
Objavljeno: 17 Dec 2013 23:16 Naslov sporočila: |
|
|
ja malo čudno je vse skupaj,pa še ceneje bi bilo če bi nardili fiksno,stvar je kar zašvasana skupaj in zaenkrat deluje,če pa s5 odlomi bom pa kar celi kos naredil na novo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kravos32 Kmetovalec
Pridružen/-a: 24.05. 2011, 19:18 Prispevkov: 80
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|