Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MIRAN K. Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 10.01. 2010, 16:39 Prispevkov: 676 Kraj: Špic berg
|
Objavljeno: 02 Dec 2013 08:45 Naslov sporočila: |
|
|
vw z mašinami od 2.0 naprej so šrot. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 02 Dec 2013 11:29 Naslov sporočila: |
|
|
vodo dolijem olje kontrolilam, če me spomin ne vara:) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zetor4340 Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21 Prispevkov: 583
|
Objavljeno: 02 Dec 2013 16:20 Naslov sporočila: |
|
|
MIRAN K. je napisal/a: | vw z mašinami od 2.0 naprej so šrot. |
to sploh ni res! problemi so bili na določenih modelih z 2.0 motorji. Res je,da so pokale glave, kvarile so se šobe itd. Ampak, stvari so porihtali, vsi pravjo da so modeli od 2008 pa naprej brez problemov. Fora je v tem, da se je to dogajalo na PD motorjih (pumpa-dize),medtem ko na sedanjih CR (Common rail) teh problemov ni! Ni vse kar se ljudje po gostilnah menijo resnično! 2.0 motorji niso slabi, vendar je pa res, da so imeli precej problemov. Sedaj na pamet ne vem,vendar obstaja seznam teh motorjev,ki so bili problematični. Prepoznaš ga po črkovni oznaki...
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MIRAN K. Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 10.01. 2010, 16:39 Prispevkov: 676 Kraj: Špic berg
|
Objavljeno: 02 Dec 2013 17:02 Naslov sporočila: |
|
|
Slišal od človeka , ki ima na dvorišču poleg delavnice večinoma BMW-je novejšega letnika 5ice in 7mice. In kar ta mehanik ne popravi gre lahko samo v še v kosovni odpad.
Včjega dreka ni še videl kakor vw mašine 2.0 , 2.2 ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zetor4340 Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21 Prispevkov: 583
|
Objavljeno: 02 Dec 2013 18:15 Naslov sporočila: |
|
|
sej ne rečem, ampak za novejše 2.0 to ne velja. 2.5 TDI, so pa spet poglavje zase. v glavnem pa do sedaj velja, da 1.9 so "zakon" treba je razlikovat med PD in CR motorji  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mehanik123 Traktorist
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 16:26 Prispevkov: 190 Kraj: Ljubljana - Mrzli vrh
|
Objavljeno: 02 Dec 2013 18:26 Naslov sporočila: |
|
|
Razlika je samo pri CR motorjih in sicer crkovale so piezo šobe ,medtem ko pa magnetne ,pa zdržijo ker je enak sistem kot ga poznajo ostali koncerni! PD pa je čisto drugačen motor in res zelo vzdržljiv!
zanimivi oglasi! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 02 Dec 2013 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Passat CR 2.0.....od 40000 km naprej lučk gorelo na armaturki kot na novoletni jelki....diski se znucali po 70000 km,
Tiguan.....podobna zadeva, problemi z DPF-om....vožen daljše relacije
Crafter 2.5 TDI...........pri 70000 šla turbina.....
Pol dobiš pa v roke Renaulta traffica, ga teraš 180 na uro pa mu nič ni ampak samo uživa  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1387 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 02 Dec 2013 20:43 Naslov sporočila: |
|
|
VW Sharan 1.9 tdi letnik 2003, pumpa-dize, prevoženih 350 000 km, tretji lastnik, pri 320 000 km menjana prva turbina, letos pri 345 000 km mi je crknila prestavna ojnica v menjalniku(doma na dvorišču) in sem obenem še zamenjal prvi vztrajnik (dvomasni je zablokiral) in lamelo ter potisni ležaj, do tega trenutka menjal eno šobo, 2 x menjal notranji zglob ker mehankarji preveč zategujejo manšete in potem po pol leta crkne še zglob zaradi vdora vode, počila mi je cev za klimo (nova 220 €, dal pošvasat-10 €), od 210 000 km (v moji lasti) ga vsaj 2x na teden matram s prikolico s cerado, 3x zamenjal cevi za vodo ker jih razžre že majhna kapljica olja ali nafte-naftni filter je nameščen točno nad vozliščem cevi za vodo in če ob menjavi naftnega filtra poliješ nafto po ceveh je veselje...redno menjavanje olja v haldex sklopki, diski držijo nekje 80 000 km, je pa VSE ODVISNO OD NAČINA VOŽNJE. Zakaj nekomu traktor lepo dela po 10 000 ur, nekomu pa že pri 4000 urah vse odpada in odteka...
Če bi sharana kdo kupil za mojo ceno bi ga bil pripravljen prodat ker iščem kombija. Do danes me še ni pustil na cesti in sva skupaj opravila marsikateri posel. Upam da najdem primernega naslednika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
novakmare8 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2010, 19:31 Prispevkov: 902 Kraj: Paunoviči
|
Objavljeno: 02 Dec 2013 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
In ja mam golfa 5 1.9 tdi 90konjev ima pa 246000 prevoženih vedno menjano olje in filtri veliki servis sm pa opravil v maju letos. Ceno sm dal 5.500e pa jih je nekaj zvalo na tak način da so sm povedali svojo ceno in če je avto dober so me vprašali.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kmetovalec Revija

Pridružen/-a: 31.01. 2006, 11:48 Prispevkov: 728
|
Objavljeno: 02 Dec 2013 21:38 Naslov sporočila: |
|
|
joze.kidric je napisal/a: | Passat CR 2.0.....od 40000 km naprej lučk gorelo na armaturki kot na novoletni jelki....diski se znucali po 70000 km,
Tiguan.....podobna zadeva, problemi z DPF-om....vožen daljše relacije
Crafter 2.5 TDI...........pri 70000 šla turbina.....
Pol dobiš pa v roke Renaulta traffica, ga teraš 180 na uro pa mu nič ni ampak samo uživa  |
Sharan 1,9 TDI, letnik 1997, 370.000. Letos podaril naprej. motor 1a. Turbina zdržala do konca, povprečna poraba pod 6 l, običajno 5 l. Na daljših vožnjah brez priagnjanja (npr v Radgono še po stari cesti) tudi samo 4 l. Edini problem vodna črpalka, ki je šla nekje po 100.000 km. Nič kaj posebej vzdrževan (razen redni servisi), odpovedalo po je: klima (pri 10 letih začela nagajati, puščala plin, menjavali cevi, na koncu obupali in se zadnji dve leti vozili brez klime). Ročna zavora je aprkrat zatrokirala (po letu 2004 je bil to rezervni avto in je večkrat dalj časa stal in očitno so pletenice zarjavele. Menjavali bovden pletenice pa ni bilo nikoli tako kot prej). Menjali zavorne cilindre to pa je v glavnem vse.
Leta 2004 kupili renault scenic. pri 95.000 km šla turbina, pa so na servisu rekli, da je to normalno. potem je šel alternator. Pri 140.000 je razneslo motor (odpadel vijak z ojnice in prebil karter). Zamenjali motor in se ga po štirih letih in pri 160000 km po hitrem postopku znebili. Zamenjali za seat alhambro 1,9 TDI, misleč, da bo enak kot pa sharan, pa je nekaj več problemov. Zdaj ima 175.000, kuri približno 1 l več. nagaja leva ključavnica (ne deluje na daljinca), menjat smo morali diske, pobira zadnje gume na notranji strani, je bila že dvakrat na optiki pa kaže vse v redu. Še nekaj je odpovedalo, a se trenutno ne spomnim. Pa preživela je dva karambola. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|