Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
drklopa Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.02. 2010, 20:12 Prispevkov: 383 Kraj: Bevško Republika
|
Objavljeno: 29 Okt 2013 21:05 Naslov sporočila: |
|
|
Ola amigos?
Sezona pluženja se bliža,zato je treba mal plug pregledat,kej za popravit,da po ready za zimo.Imam sledečo težavo,na plug sem dodal naknadno dva teleskopska cilindra za bočni zamik,zdaj me pa zanima kolikšno debelino cevi(notranji in zunanji premer) je potrebno napeljati iz komande do hitrih spojk?Na komandi so priključki 3/8 na hi. spojki pa pač prilagodoš,ko izdeluješ cevi.Zaradi hitrosti obračanja pluga in pregrevanje olja,če je premajhen fi cevi.
Aha pa še to črpalka na traktorju je 40l,fi celindrov(naj debelejša batnica fi 70)
Lp urban |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 29 Okt 2013 22:16 Naslov sporočila: |
|
|
drklopa, kam pa si vpel cilindre? Oz kakšen sistem si imel pri reševanju tega problema. Namreč na naš plug jih ravno te dni montiramo. Pa imamo obilo težav s točko vpetja, namreč ko je plug na tleh sta cilindra za levo-desno raztegnjena kolikor pač sta, ko pa začnemo plug dvigovati, cilindra za levo-desno postaneta predolga, plug hoče "odtrgat" stran od dvižnih rok.
Jaz vidim rešitev samo v 5. varnostni cevi, da se odvečno olje iz cilindrov za bočni pomig pri dvigovanju pluga preko varnostnega ventila vrne v menjalnik. Bi pa rad čimbolj "idealno" linijo vseeno ujel.
Dobrodošel tudi kakšen nasvet od ostalih...
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
drklopa Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.02. 2010, 20:12 Prispevkov: 383 Kraj: Bevško Republika
|
Objavljeno: 31 Okt 2013 13:49 Naslov sporočila: |
|
|
Nihče ne vem kakšne cevi ue treba uporabiti za napeljavo?nejc si rešil problem z upetjem cilindrov na plugu,s pomočjo mojih slik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
deutzfahr Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.02. 2006, 17:17 Prispevkov: 351 Kraj: koroška
|
Objavljeno: 31 Okt 2013 17:06 Naslov sporočila: |
|
|
nejc je napisal/a: | , plug hoče "odtrgat" stran od dvižnih rok.
lp |
To maš verjetno problem zato ker cilindrov nimaš upetih vzporedno z ročicami, ki hodijo gor pa dol, sem imel sam enake probleme, drugač pa daš peto linijo pa bo bolš, vendar vseeno bo še malo španalo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 01 Nov 2013 12:32 Naslov sporočila: |
|
|
da, se strinjam da je to težava. Tudi ko sem primerjal slike ki mi jih je drklopa poslau na mejl, ima on bolje vpete cilindre. Mene pa muči ker pač sem uporabo cilindre ki jih imam doma, in potem je težko use skupaj skombinirat. Jutri nadaljujemo, pač poskusla se bo najt čimboljša pozicija in pa 5 lajtnga gor. Samo to me še skrbi, ko si reku da bo vseeno malo španalo-koliko, lahko kej uniči? Tudi če bi imel varnostni ventil nastavljen na minimalno obremenitev? Npr na tamajhnem plugu, ko imam samo prelivni ventil, ga imam nastavljenga na res minimalno..
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
drklopa Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.02. 2010, 20:12 Prispevkov: 383 Kraj: Bevško Republika
|
Objavljeno: 01 Nov 2013 16:35 Naslov sporočila: |
|
|
Nejc šponanju pluga se ne boš izognil,razen če daš sam en dvosmerni cilinder.Kolega ima na zetorju od riko ekos plug in ima original hidr.pomik z teleskopskimi cilindri,varnostni ventil z peto cevjo pa usejen špana. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 02 Nov 2013 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
drklopa je napisal/a: | Ola amigos?
Sezona pluženja se bliža,zato je treba mal plug pregledat,kej za popravit,da po ready za zimo.Imam sledečo težavo,na plug sem dodal naknadno dva teleskopska cilindra za bočni zamik,zdaj me pa zanima kolikšno debelino cevi(notranji in zunanji premer) je potrebno napeljati iz komande do hitrih spojk?Na komandi so priključki 3/8 na hi. spojki pa pač prilagodoš,ko izdeluješ cevi.Zaradi hitrosti obračanja pluga in pregrevanje olja,če je premajhen fi cevi.
Aha pa še to črpalka na traktorju je 40l,fi celindrov(naj debelejša batnica fi 70)
Lp urban |
Sam imam vse cevi 3/8. Olje se ne pregreva, hitrost obračanja je OK.
Kupi cevi za večje pritiske (običajne so do 250 barov), se pravi kupi cevi, ki zdržijo max pritisk 330 barov.
Pravzaprav bari niso toliko pomembni, kot je pomembna sestava cevi oz. debelina ovoja.
nejc je napisal/a: | drklopa, kam pa si vpel cilindre? Oz kakšen sistem si imel pri reševanju tega problema. Namreč na naš plug jih ravno te dni montiramo. Pa imamo obilo težav s točko vpetja, namreč ko je plug na tleh sta cilindra za levo-desno raztegnjena kolikor pač sta, ko pa začnemo plug dvigovati, cilindra za levo-desno postaneta predolga, plug hoče "odtrgat" stran od dvižnih rok.
Jaz vidim rešitev samo v 5. varnostni cevi, da se odvečno olje iz cilindrov za bočni pomig pri dvigovanju pluga preko varnostnega ventila vrne v menjalnik. Bi pa rad čimbolj "idealno" linijo vseeno ujel.
Dobrodošel tudi kakšen nasvet od ostalih...
lp |
Nejc, cilindre je najbolje vpeti točno da center med max dvigom oz. max spustom pluga, tako bo dolžina cilindrov v obeh max. legah enaka.
Cilindre je potrebno na obeh straneh vpeti gibljivo - v vse smeri (gor - dol, levo - desno), najbolje s pomočjo "kock" kot ima npr. rešeno Riko Ribnica. Sam nisem imel popolnoma nobenih težav, da bi kaj kjerkoli in kadarkoli "šponalo".
Še ena slika:
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 02 Nov 2013 23:49 Naslov sporočila: |
|
|
jcb, si imel 5. lajtngo? ker koker po sliki gledam bi cilindre moralo španati, ne veliko, ampak nekoliko pa..
pomembno pri vpetju cilindra je to, da je cilinder pri priključnem vpetju(pri traktorju) poravnan vertikalno z osema dvižnih rok; prav tako mora na drugi strani cilindra(pri plugu) poravnan z osema dvižnih rok. Ta lokacija cilindra je popolnoma fiksna.
Druga pomembna stvar je da je vpetje cilindra enako oddaljeno od spodnje osi dvižnih rok pri traktorju in enako oddaljeno od spodnje osi dvižnih rok pri plugu. Lahko seveda merimo tudi od zgornje osi, uglavnim cilinder mora tečt vzporedno dvižnim rokam. Tukaj smo lahko nekoliko fleksibilni z višino vpetja cilindra višje-nižje, odvisno kje je prostor zaradi rok
ostane nam še 3 dimenzija, to je dimenzija cilindrov ki jo prilagodimo kolikor jo pač rabimo. Tuki se je meni use porušlo, ker smo se pač trudili ponucat tist kar je bilo pri roki. Če bi še 1x delal bi bilo verjetno bolš dat nardit cilinder ustreznih dimenzij pa konc, ne pa da sem že jeseni porabu use živce, namenjene za zimo
V mojem primeru bi bil idealni dvostopenjski teleskopski cilinder skrčen dolžine 500mm in vsaj 600mm hoda. V tem primeru mislim da bi se popolnoma približali optimalni lokaciji.
To da morajo biti cilindri vpeti v vse smeri brezskrbi da vem, sam sem to sicer rešil z "očesi"(tisti ko jih vsi dol režejo in montiraji hitre priklope) od 3 točkovne hidravlike, kupljeni 4 komadi kot rezervn del 13€/komad in navaril na cilindre, se mi zdi še bol elegantna rešitev.
Tako je vsaj moje razmišlanje o tem problemu, mislim da se nisem preveč zmotu..
Sedaj imam(trenutno, potem ko smo že 10+ spremenili načrt ) montiran 1 dvosmeren cilinder, vendar imam pripravljeno vpetje tudi na drugi strani, tako da plan je da se montirata 2 dvosmerna cilindra(dvosmerna zato, ker sta bila ravno takšna pri roki, sicer bi veljala tudi enosmerna) in montirala se bo tudi 5 lajtnga, ki bo preprečevala špananje cilindra. Če se to ne bo obneslo, se bom razjezu in odstranu drugi cilinder in plug šofiral samo z 1 dvosmernim cilindrom. Prilepim kako slikico v prihodnjih dneh.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 03 Nov 2013 07:39 Naslov sporočila: |
|
|
5 linija je bila seveda. Cilindrov ni nič šponalo, tako kot je videti na sliki, je imala plošča za priklop na traktor cca 0,5cm zračnosti.
Cilindri so bili enosmerni, 5 linija ni namenjena temu, da boš reševal problem "šponanja", pri meni je zasuk pluga levo/desno deloval popolnoma normalno brez 5 linije.
5 linija je namenjena naletnem varovanju, če/ko naletiš na oviro, se olje iz cilinrov prelije nazaj v menjalnik traktorja, da en pride do zvitja oz. kakih drugih nevčenih poškodb cilindrov.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 03 Nov 2013 11:30 Naslov sporočila: |
|
|
katera plošča je imela pol cm zračnosti? priključna? to nima veze...
Predstavljaj si da si imel ti plug na tleh, zasukan pod poljubnim kotom, lahko tudi popolnoma naravnost. Plug je šel krmilit levo-desno tudi brez 5 lajtnge, to se strinjam. Ampak sedaj si pa predstavljaj da začneš plug dvigovati. Kaj se dogaja? Cilindri postanejo "predolgi"(v primeru da niso vpeti na način ki sem ga opisal v prejšnem postu). Predstavljaj si krivuljo po kateri potuje plug ko ga dviguješ. Španalo ti ga pa ni, ker se je odvečno olje preko varnostnega ventila in 5 lajtnge izlilo nazaj v menjalnik in so se cilindri skrajšali. In to me zelo veseli, ker če je laufalo pri tebi mislim da bo tudi pri meni.
Oz še drugo vprašanje, ko si plug dvignil in ga spet spustil, ali si moral ponovno stisniti komando za levo-desno, si imel kej zraka v sistemu?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|