Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Popravila pri Zetorju
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 46, 47, 48  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

smlep
Traktorist


Pridružen/-a: 02.08. 2013, 12:21
Prispevkov: 190

PrispevekObjavljeno: 19 Avg 2013 22:33    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri 16000 ur mu tut to nebo več pomagal Very Happy So ga imel prej komunalci in bog ve kaj so vse z nemu izvajal de mi je včasih vstal v rikvrc v prestav dons mi pa v 1. prestav vstane sicr mi neko rata vn pridt pri čemer včasih ko je vstal v rikvrcu ni blo možnosti de bi se z kkšno drugo prestavo vn rešu, me pa zanima je to res krivo ogrodje menjalnika ali je kaj drugega? Mehanik mi je tako rekel samo da bi pa cel menjalnik menov pa raj še kdaj v prestav ostanem kot pa cel menjalnik menjam.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1505
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 19 Avg 2013 23:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Fantje ajde malo bodimo resni hehe in pazimo vsaj za silo na pravipis!!

Povedat moreš,kateri traktor imaš! Ker če gre za 4 cilindrca serije xx11 ali xx45,potem je tukaj notri delno sinhroniziran menjalnik.Kar pomeni da dovoli brez problema menjati iz 3 na 4 in iz 4 na 5.Navzdol dovoli le iz 5 na 4. To pa je tut vse.Vsa druga menjavanja pa zahtevajo znanje voznika in međugase in pravo hitrost menjavanja v pravem času itd.

Če imaš kot jaz 5245 ali 5211 pa ti po večini niso imeli nikol sinhrona nikjer razen za zahodn trg!Se pa da tut v tega namestit sinhrone.In to enake kot na večjih bratih.Menjati je treba obe osovini,menjalne vilice,4 in 5 par zobnikov i n dokupit medeninaste sinhronske vence.Menja se še baje tu nek zobnik ki žene ti osovini.
To vem,ker sem želel to jaz nardit. A je preveč dela. Mi pa hotel en gospod,ki ima dele za Zetorje zrihtat ves materjal. A pol sem odstal.ker treba traktro razkopat popolnoma ves menjalnik od a do Ž.

malce pazi in pravilni premenjaj ali koga uprašaj,naj ti pokaže in vozi tako. Če se usuje menjalnik in ga moreš razdirat,pa takrat o tem raznisli.Tak ose tut jaz odločo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

smlep
Traktorist


Pridružen/-a: 02.08. 2013, 12:21
Prispevkov: 190

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2013 07:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Imam 4 cilindrsko verzijo drugače pa najlepša hvala za informacije Smile Če pa kdo še ve kaj bi lahko naredil da nebi prišlo več do vstajanju v prestavi oz. če je res treba menjati ogrodje menjalnika in kaj bi se lahko toliko zrabilo?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1505
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2013 10:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kaj pa misliš s tem "vstal"??
A to misliš da menjalnik zaskoči v tisti brzini in ročica več ne gre premaknit,traktor pa crkne ko sklopko spustiš in nato moreš odšraufati ročico z njenim podnožjem in izvčt vilico z izvijačem?? Question kaj več povej kaj se dogaja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2013 10:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ne rabiš šraufat...meni je še vedno uspelo ga spravit v pogon, če sem samo tisto ročko za reduktor premaknil. Malo težje je, če je trakotr v klancu, da je menjalnik obremenjen. Zato ga je potrebno spustiti na ravnino.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1505
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2013 10:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hja problem je ker sta obe vilici v tem primeru vklopljeni in drugač ne pridem zraven z izvijačem,kot če ne odvijem podnožja. Ko se to zgodilo,sem s TV-jem malo cuknil traktor navzgor po hribu in ko je cuknil sem z izvijačem ruknil ven vilice v mesto za ler.

Pooblaščeni mehanik za Zetor rekel,da če kupim ploščico ,ki je pod podnožjem novo ki ima na sebi navarjeno krono,da več ne zaskoči.Da od takrat mu nihče ni rekel,da bi mu zaskočil. jaz sem jo kupil,kjub temu da prejšnja ni bla zrabljena.Stala je 16 eur.
A po menjavi ploščice je traktor naredil kakih 300 ur in od takrat zaskočil ponovno 2 x!No sedaj sem tako zverziran,da če imaš gedoro 13 in zajlo in izvijač pri roki lahko v 15 minutah izvržeš zablokirane vilice. Tla v kabini sem tako prirezal,da ne rabiš nič več dol šraufat in lahko dol vzamem vse brez snemanja tal. Le gumo moram sneti na tleh.
Celo pokrov ta velik od menjalnika lahko dobiš ven brez razkapanja tal kabine:Sneti je treba le sredinski del nad pokrovom. Moral sem pod levim pohodnjim plehom skrajšati nosilec podesta za 10 cm iz smeri menjalnika navzven.-Pol pač podest drži le en vijak na tistem nosilcu.prej pa 2.

najboljši lek proti temu je,da predno ko preklopiš iz rikverc v naprej vedno v leru povlečeš ročico levo desno po leru in pol vklopiš naprej. Tako poravnaš vilice in ne zaskoči. kake probleme pa ma najin kolega ko opisuje pa ga ne razumem.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

smlep
Traktorist


Pridružen/-a: 02.08. 2013, 12:21
Prispevkov: 190

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2013 12:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Čisto isti problem imam samo a da bi pa bile te vilce "znucane" pa ni možno?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ZETOR 6245
Forumovec leta 2013


Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09
Prispevkov: 1306
Kraj: Radlje ob Dravi

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2013 19:17    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Če praviš, da so ga imeli komunalci moraš vedeti, da je veliko prestavljanja iz 5. v 4. v 3. pa tako naprej, zimska služba pa sploh z*ebe traktor. To ni kot košnja, ko vklopiš v 3. pa se potem voziš po travniku več ur.

Nekaj je pa tudi odvisno od sreče pri nakupu. Sam sem ga kupil od nekoga, ki je doma v hribih in verjetno precej zaviral, pa zavore primejo bolje kot pri novem, sicer pa so tovrstni čehi znani po velikih problemih z zavorami.

Drugače sem pa je imel velike probleme s IMT 542, moj zet, ko sem se je "zašaltal". pri njih doma so imeli C-335, no mi (on) pa je vedno vozil silos s fergijem, katerega pa ni bil navajen, ker je imel predelan menjalnik za, 6 prestav naprej in 1 nazaj + reduktor. Ko si vklopil v peto, in če si pustil ročico na sredini hoda, jo potegnil ven in spustil sklopko je šel kot marija po cesti. Se je že zgodilo da sem kdaj prehiteval uporabnika @kmet, ampak ne Valtro, Deutza.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

smlep
Traktorist


Pridružen/-a: 02.08. 2013, 12:21
Prispevkov: 190

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2013 20:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja traktor se je kupoval že kar nekaj let nazaj ( okoli 20 let ) in je star ata (baje) gledal isto tako kakor sedaj jest da je traktor čim lepši so šli prej gledat enega 6211 pa je biu vs pobit in mu ni bil ravno po volji ta je pa izgledal lep in so se zato odločili je pa res kakor si povedal polet je pesk vozu pozim pa plug spredaj je pa traktor glede na to koliko zdrži kar dobr edin problem kar je je to da vstaja v prestav drugače pa res neuničliva zadeva Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

smlep
Traktorist


Pridružen/-a: 02.08. 2013, 12:21
Prispevkov: 190

PrispevekObjavljeno: 20 Avg 2013 20:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Me pa še nekaj zanima (upam da niste že siti mojih uprašanj) http://www.konedata.net/Traktorit/ZetorMajor3320.htm tukaj piše da naj bi imeli njihovi "bratrančki" 8 prestav sinhroniziranih pri 5211-7745 pa 4 prestave to drži?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 46, 47, 48  Naslednja
Stran 47 od 48

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.