Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 04 Avg 2013 16:27 Naslov sporočila: |
|
|
recnik je napisal/a: |
mi imamo new hollanda tn70da z 72km, ki ima iveco 3 cilindre motor popolnoma enak kot so jih imeli rdeči new hollandi in new holland rivali, ki naj bi bili najbolj kvalitetni new hollandi nasploh. pa še porabo ima takšno kot naš torpedo 45 (če ga ne teraš do konca) poleg tega pa zakaj misliš da nimajo več iveco motorjev? odgovor: ker so predragi |
Pri serijah TND, TND-A in T4000 so bili motorji vedno izključno in samo Iveco. Tudi nasploh imajo vsi new hollandi (z izjemo T3000 in T3.50), ki so na voljo na slovenskem trgu, motorje Iveco. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
recnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18 Prispevkov: 564
|
Objavljeno: 04 Avg 2013 18:47 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | recnik je napisal/a: |
mi imamo new hollanda tn70da z 72km, ki ima iveco 3 cilindre motor popolnoma enak kot so jih imeli rdeči new hollandi in new holland rivali, ki naj bi bili najbolj kvalitetni new hollandi nasploh. pa še porabo ima takšno kot naš torpedo 45 (če ga ne teraš do konca) poleg tega pa zakaj misliš da nimajo več iveco motorjev? odgovor: ker so predragi |
Pri serijah TND, TND-A in T4000 so bili motorji vedno izključno in samo Iveco. Tudi nasploh imajo vsi new hollandi (z izjemo T3000 in T3.50), ki so na voljo na slovenskem trgu, motorje Iveco. |
to pa ni res zdaj so večinoma FPT: fiat power train |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 04 Avg 2013 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
recnik je napisal/a: | New holland TD je napisal/a: | recnik je napisal/a: |
mi imamo new hollanda tn70da z 72km, ki ima iveco 3 cilindre motor popolnoma enak kot so jih imeli rdeči new hollandi in new holland rivali, ki naj bi bili najbolj kvalitetni new hollandi nasploh. pa še porabo ima takšno kot naš torpedo 45 (če ga ne teraš do konca) poleg tega pa zakaj misliš da nimajo več iveco motorjev? odgovor: ker so predragi |
Pri serijah TND, TND-A in T4000 so bili motorji vedno izključno in samo Iveco. Tudi nasploh imajo vsi new hollandi (z izjemo T3000 in T3.50), ki so na voljo na slovenskem trgu, motorje Iveco. |
to pa ni res zdaj so večinoma FPT: fiat power train |
Razlika je samo v imenu...... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 04 Avg 2013 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
Glavna razlika med 3 in 4 cilindri je v servisnem intervalu. 3cilinder ima na 300, 4 pa na 500(600)delovnih ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
recnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18 Prispevkov: 564
|
Objavljeno: 07 Avg 2013 14:45 Naslov sporočila: |
|
|
strojnik je napisal/a: | Glavna razlika med 3 in 4 cilindri je v servisnem intervalu. 3cilinder ima na 300, 4 pa na 500(600)delovnih ur. |
rdeči NH (nevem tipa) so imeli razmak med 500 ur potem pa so to spremenili na 300 najbrž zaradi zaslužka.
sicer pa je glavna razlika med motorjema da je nov obrnjen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 08 Avg 2013 06:53 Naslov sporočila: |
|
|
Sicer ne vem, katere serije misliš, ampak new hollandi niso nikoli bili rdeči, bili pa so do leta 2000 v rjavi Fiatovi barvi (terracota). Do takrat so imeli vsi motorji servisni interval menjave olja 300 ur.
Daljši interval (600 ur ali letno) so omogočali šele 4,5L Ivecovi motorji serije NEF, ki so bili leta 2003 prvič vgrajeni v serijo TS-A, nato pa konec leta 2004 v TL-A in konec leta 2005 v TND-A.
Leta 2008 so v serijo T4000 uvedli tudi 3,2L motor serije F5C s servisnim intervalom 500 ur. Serije T4000, T4 PS, T4, T5 in T6 še vedno imajo motorje teh dveh serij.
Servisni interval 300 ur je zahtevan samo pri tricilindrskih motorjih S8000, ki jih ima serija T3F in najmanjša modela serije TD5, prej pa so jih vgrajevali v serije TND in TND-A. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Čiber Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.08. 2008, 13:02 Prispevkov: 333 Kraj: Tuhinjska dolina
|
Objavljeno: 08 Avg 2013 09:43 Naslov sporočila: |
|
|
Sepravi pri moji seriji t4040 imam jest servisni interval na 500 ur? Ker v navodilih je eno napisano, v servisni knjižici drugo in serviserji govorijo tretje!
Kaj je sedaj res? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
recnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18 Prispevkov: 564
|
Objavljeno: 08 Avg 2013 09:56 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | Sicer ne vem, katere serije misliš, ampak new hollandi niso nikoli bili rdeči, bili pa so do leta 2000 v rjavi Fiatovi barvi (terracota). Do takrat so imeli vsi motorji servisni interval menjave olja 300 ur.
Daljši interval (600 ur ali letno) so omogočali šele 4,5L Ivecovi motorji serije NEF, ki so bili leta 2003 prvič vgrajeni v serijo TS-A, nato pa konec leta 2004 v TL-A in konec leta 2005 v TND-A.
Leta 2008 so v serijo T4000 uvedli tudi 3,2L motor serije F5C s servisnim intervalom 500 ur. Serije T4000, T4 PS, T4, T5 in T6 še vedno imajo motorje teh dveh serij.
Servisni interval 300 ur je zahtevan samo pri tricilindrskih motorjih S8000, ki jih ima serija T3F in najmanjša modela serije TD5, prej pa so jih vgrajevali v serije TND in TND-A. |
res je se opravičujem
kolikor vidim si velik ekspert za new hollanda pa me zanima če se da v sloveniji kupit NH boomerja 30 50 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 08 Avg 2013 23:27 Naslov sporočila: |
|
|
Čiber je napisal/a: | Sepravi pri moji seriji t4040 imam jest servisni interval na 500 ur? Ker v navodilih je eno napisano, v servisni knjižici drugo in serviserji govorijo tretje!
Kaj je sedaj res? |
1. T4020 in T4030 s 3.2l motorji F5C imata servisni interval ZA MENJAVO OLJA IN OLJNEGA filtra na 500 ur, T4040 in T4050 s 4.5l motorji NEF pa na 600 ur. Servisna opravila so opisana v Navodilih za uporabo in Garancijski knjižici. Menjava filtra hidravlike pa je predpisana vsakih 300 ur.
2. IVECO kot proizvajalec motorjev se je zaradi notranje reorganizacije preimenoval/združil v Fiat Powertrain Technologies (FPT) leta 2005, nekateri motorji v seriji T4000 imajo še zdaj obe oznaki. Letno naredijo skoraj 3 milijone motorjev in so med največjimi proizvajalci le teh.
3. Boomerja nam NH že kar nekaj časa ponuja a se zaradi že tako obširne palete modelov (še) nismo odločili za prodajo.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1378 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 09 Avg 2013 10:05 Naslov sporočila: |
|
|
Meni za NH T4020 v servisni piše menjava olja in filtra na 600 del.ur, menjava filtra za hidravliko pa na 300 ur. Ne vem kje ste dobili podatke za 500 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|