Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 30 Apr 2013 13:38 Naslov sporočila: |
|
|
imaš še kaj podatkov več od njega? Takole čez palec bi rekel da je to "oskubljen" iron? Silverjeva kabina je gor...kakšna je kej oprema, EHR vidim da nima, niti elektronskega gasa? cena?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1740
|
Objavljeno: 30 Apr 2013 14:01 Naslov sporočila: |
|
|
To je traktor,za katerega proizvajalec pravi da temeli na zaneslivi in preiskušeni tehniki.Ima elektronski nadzor motorja,vse funkcije vklopov so mehanske. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miranvario Vajenec
Pridružen/-a: 27.06. 2008, 21:59 Prispevkov: 34 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: 01 Maj 2013 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
Traktor je popolnoma mehanski, ima 160 KM, 3 pare hidravličnih izhodov, grammer priklope, tud inverterja nima. Nadomestil bo zetorja forterra 125, ki ne zdrži malna, oz. silverja 90, ki je verjetno že prodan. Traktor je kupil ravno zato, ker pravijo, da je zanesljiv. In tudi s silverjem ni imel nobenih problemov, le za sekance je malo ''prešvoh''. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MIRAN K. Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.01. 2010, 16:39 Prispevkov: 676 Kraj: Špic berg
|
Objavljeno: 02 Maj 2013 07:06 Naslov sporočila: |
|
|
Priklopi so kramer, sedeži pa so grammer. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miranvario Vajenec
Pridružen/-a: 27.06. 2008, 21:59 Prispevkov: 34 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: 02 Maj 2013 09:26 Naslov sporočila: |
|
|
MIRAN K. je napisal/a: | Priklopi so kramer, sedeži pa so grammer. |
Res je se opravičem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
harmonkar Kmetovalec
Pridružen/-a: 07.01. 2012, 19:12 Prispevkov: 70 Kraj: okolica Cerknice
|
Objavljeno: 02 Maj 2013 21:23 Naslov sporočila: |
|
|
Vprašanje je bržkone slišati neumno, pa vendar..
Kako vozite s polovičkami, tretinkami, četrtinkami?
Verjetno večina tako, da ob obremenitvi šalta eno navzdol in po premagani obremenitvi nazaj v višjo. Vendar moj stric zagovarja, da ko recimo prestaviš iz 2 v 3 (traktor ima tretinke) prestaviš med stiskom sklopke iz nahitrejšega sklopa v najpočasnejši ali v srednjega, ter nato med vožnjo prestavljaš v najvišji sklop. Pravi da je tako lepše pospeševanje.
Je tak način smiselen ali si dela samo delo?
Da ne bi odpiral nove teme sem napisal kar tukaj, saj ima stric Sameta |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha1986 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.08. 2008, 11:34 Prispevkov: 381
|
Objavljeno: 02 Maj 2013 23:24 Naslov sporočila: |
|
|
ko menjaš brzine nerabiš vmes menjat se tretink mogoče samo za eno vmesno pritisnes ker jo imas pri roki da je manse razmerje drugace pa delas z tretinkami prosto kakor ti pase da gres pa vse tretinke prestavlati med glavnimi brzinami je pa malo nesmiselno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 03 Maj 2013 06:53 Naslov sporočila: |
|
|
miha1986 je napisal/a: | ko menjaš brzine nerabiš vmes menjat se tretink mogoče samo za eno vmesno pritisnes ker jo imas pri roki da je manse razmerje drugace pa delas z tretinkami prosto kakor ti pase da gres pa vse tretinke prestavlati med glavnimi brzinami je pa malo nesmiselno |
A ne izbere traktor sam tretjinke, ko prestaviš v višjo ali nižjo prestavo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha1986 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.08. 2008, 11:34 Prispevkov: 381
|
Objavljeno: 03 Maj 2013 07:27 Naslov sporočila: |
|
|
joze.kidric je napisal/a: | miha1986 je napisal/a: | ko menjaš brzine nerabiš vmes menjat se tretink mogoče samo za eno vmesno pritisnes ker jo imas pri roki da je manse razmerje drugace pa delas z tretinkami prosto kakor ti pase da gres pa vse tretinke prestavlati med glavnimi brzinami je pa malo nesmiselno |
A ne izbere traktor sam tretjinke, ko prestaviš v višjo ali nižjo prestavo? |
pri starejsih modelih ne
pa pri manjših tudi ne iron (ali deutrz K in M serija ) pa ze sam prestavi vmesne ob prestavlanju glavnih prestav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 04 Maj 2013 07:43 Naslov sporočila: |
|
|
nejc je napisal/a: | imaš še kaj podatkov več od njega? Takole čez palec bi rekel da je to "oskubljen" iron? Silverjeva kabina je gor...kakšna je kej oprema, EHR vidim da nima, niti elektronskega gasa? cena?
lp |
To je model, katerega so proizvajali še preden je prišlo do združitve med SLH in DF, torej v devetdesetih letih, na Evropskem trgu so ga potem zamenjali modeli iz družine SDF, na tretjih trgih pa so ga še vedno ponujali, vendar je s padcem kupne moči na Evropskem trgu postal ponovno zanimiv, izboljšali so motor, tako, da ustreza normam glede izpušnih plinov in ga pričeli ponovno prodajati. Vsi sklopi so Same oz. SLH, proizvodnja pa je verjetno v Indiji. Večji modeli SLH so imeli včasih precej težav s polosovinami, pa tudi z menjalniki, vendar je to vse relativno, ker so ponavadi okvare na strojih odraz ravnanja upravljalca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|