Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alco Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19 Prispevkov: 114 Kraj: Šentflorjanska gora
|
Objavljeno: 04 Apr 2013 20:11 Naslov sporočila: |
|
|
Ja saj oznaka A pomeni allrad,torej 4x4.
Nazadnje urejal/a alco 08 Apr 2013 08:27; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alco Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19 Prispevkov: 114 Kraj: Šentflorjanska gora
|
Objavljeno: 05 Apr 2013 10:22 Naslov sporočila: |
|
|
Imam slabo vest,ker mislim da sem vsem dolžan pojasnila glede 4x4 pogona,še posebej g.Klančarju.Včeraj popoldne sem komuniciral kar preko mobija,zato tako kratki odgovori.
Torej to je predelana 45ka,ki smo ji dodali prednji pogon od 55ke.
Spet boste vsi rekli da se to ne izplača.Mogoče res,ker ni poceni,ampak zgodba je precej zakomplicirana.
Imamo gorsko kmetijo,na kakršni bi moral biti že prvi traktor 4x4.In je tudi bii,ampak Tomo Vinkovič.Kasneje je oče nabavil še dotičnega Torpedota,in to 2WD ker pač ni bilo denarja za 4WD.
Večna želja pa je bila ,da bi namontirali Land roverjev prednji most.Hotel sem ga tudi že zamenjati za kak drug rabljen 4x4 traktor,pa se oče nikakor ni hotel ločiti od tega ,ker nam je 25 let služil BP in vemo kaj imamo.Pri rabljenih stvarieh pa nikoli ne veš kje tiči (kak hudoben) zajec .Jaz sem si pa rekel ,četudi bo to kdaj 2. ali pa 10. traktor pri hiši,vedno bo prvi pogon dobrodošel.
Tako sem šel v akcijo in dobil rabljen originalen most in vse drugo ,investitor pa je bil oče,ker je itak lastnik.Ko smo to zrihtali,so me nove mišice na Torpedu tako zrajcale ,da sem se lotil še ličarije.Med opravilom sem tako užival,da je zadeva malo spremenila obliko in tudi funkcionalnost..
Še vedno pa imajo vsi deli originalno obliko(razen roba blatnika),tako ga lahko vsak hip spremenim v prvotno stanje.Ampak itak bo ta traktor ostal pri hiši najmanj do moje smrti.
V garaži sva z očetom postavila starega gašperčka in ker je bila zima kar dolga,sva se lotila še ostalega strojnega parka.Torej še TV 420 in stare BCS-ke.Tako imamo pri hiši vse nove stroje in komaj čakam na prvo košnjo.Pri torpedu sem imel v planu še zasteklitev cele kabine,pa smo prišli do zaključka da tega sploh ne rabimo,razen pozimi za nekaj ur čiščenja snega.Je pa zato zimska idila še bolj pristna.
Ampak kolikor se poznam ,mi intuziazem ne bo dal miru in bo verjetno že med poletnimi dopusti Deutz postal zimski vrt.Komaj čakam.
Uf ,ravno sem se spotaknil ob moj švasaparat. Se nadaljuje.
Nazadnje urejal/a alco 29 Maj 2013 07:21; skupaj popravljeno 4 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alco Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19 Prispevkov: 114 Kraj: Šentflorjanska gora
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
peter_28 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.12. 2006, 23:44 Prispevkov: 999 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 05 Apr 2013 11:54 Naslov sporočila: |
|
|
Pridni! Dobro ste ga zrihtali, steklo pa le dajte. Koristi spomladi in jeseni, poleti sicer ne, ampak boljše švic kot pljučnica. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alco Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19 Prispevkov: 114 Kraj: Šentflorjanska gora
|
Objavljeno: 05 Apr 2013 13:18 Naslov sporočila: |
|
|
Peter hvala za nasvet.
Lep vikend. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 05 Apr 2013 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo...
So mi čez čas postala sumljiva zadnja kolesa,ki so nekliko manjša kakor pri oriuginal 55-tki...nebi bilo neumno to malo preveriti tudi glede pogona...(dimenzije koles)...
Motor je ostal od 45?
Kako ste uredili vklop 4x4 (kakšna slika bi bila znimiva)...? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alco Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19 Prispevkov: 114 Kraj: Šentflorjanska gora
|
Objavljeno: 05 Apr 2013 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
Ja gume zadaj so 12,4-28 spredaj pa 7,50-20.Izmerjeno razmerje je točno 1:1,4.
Idealno ker so trayalke malenkost manjše od ostalih.Zanimivo pa je to da so 8,20-20 še malo manjše od 7,50-20.Je pa razmerje zelo odvisno od pritiska v gumah in obtežitve traktorja..Vklop pogona je točno tam kot pri 55ki.To lahko vidiš na sliki na prvi strani pod napisom. "predelani blatniki".Itak so vsi dodani deli original od 55ke.Tudi mašina je po podatkih popolnoma ista kot pri 55ki tudi kompresija je ista,samo "bosch pumpa" je drugače nastavljena-bolj odprta in tudi bolj požrešna.To pa mi lahko kolega ki je bil na specializaciji na Reki, še v Jugi, preštela za tren oka.Itak je Janez predelan iz TD 4806(oz.4506) z balonaricami kateremu so samo dodali fiatov prednji most, ki je identičen kot pri Štore-tu 404.Le ta ima popolnoma iste dimenzije gum.Za probo mi jih je posodil sosed s svojega Štoreta.
Zadnje gume smo zamenjali že pred enim letom.Zato smo pustili take.Moje mnenje pa je tudi da ima Janez težave ravno zaradi večjih gum in povečane moči..Menjalnik teh dveh modelov je od Deutza 4006 ki je imel tudi manjse gume in samo 40 KM ter zobnike iz boljsega materiala.Iz tega sledi da so pri 55ki zobniki za 40 -50 % bolj obremenjeni kot pri 40ki ko pa dodamo še prednji pogon ,se pa obremenitev skoraj podvoji.Tako da mislim, da ima 45ka še veliko rezerve.Je pa res da pri teh Torpedih najbolj pogrešam bočne reduktorje zadaj.S tem bi bil rešen tudi večni problem z bremzami.
Upam da nisem koga zamoril ali užalil s tem filozofiranjem.
Pa lep vikend
Nazadnje urejal/a alco 29 Maj 2013 07:28; skupaj popravljeno 4 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|