Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Splošno o zetor 6245?
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 26, 27, 28  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

ZETOR 6245
Forumovec leta 2013


Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09
Prispevkov: 1306
Kraj: Radlje ob Dravi

PrispevekObjavljeno: 21 Dec 2012 22:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Samo ti pridi v Radle, mamo lepo novo obvoznico.

Jaz tebe popolnoma razumem, gledam tisto zeleno knjigo od Zetorja, ki jo imam in tvojo sliko in me prekleto žre tisti del.

Oba veva, da je iz litega ohišja pride na obeh straneh ven gred, ki ima kardanski zglob na koncu, od kardanskega zgloba pa gre v kolo ena gred, ki je v sredini. Del št. 29 pa nima sredinskega izhoda.

_________________________

Ja, jaz imam v pestu vijak za izpust in dotok olja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1505
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 21 Dec 2012 22:35    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


radko.grabner je napisal/a:
Reider in Zetor6245,a imata v prednjih pestah odprtino za dolivanje/izpust/kontrolo nivoja olja?Po moje,da ne.
Zetor6245,imaš prav glede planetnega gonila,in prav tako,kot je na sliki,ima močnejša varianta zetorjevih mostov Wink

Ja mama.Jaz menjaval pred 5 leti nazaj,a ne gre veliko noter.kaka 2 deci. Je luknja za nalivanje in nivo.

Ja točno tak ima težka vleka nareto,kot je na sliki Zetora 6245.
To pesto lahke vleke pa je bolj približna kopija zadnjih bočnih reduktorjev,če si pač predstavljamo,da velik zobnik nima ozobja od zunaj ampak od znotraj in je vse v veliko manjšem merilo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1505
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 21 Dec 2012 22:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ZETOR 6245 je napisal/a:
Samo ti pridi v Radle, mamo lepo novo obvoznico.

Jaz tebe popolnoma razumem, gledam tisto zeleno knjigo od Zetorja, ki jo imam in tvojo sliko in me prekleto žre tisti del.

Oba veva, da je iz litega ohišja pride na obeh straneh ven gred, ki ima kardanski zglob na koncu, od kardanskega zgloba pa gre v kolo ena gred, ki je v sredini. Del št. 29 pa nima sredinskega izhoda.

_________________________

Ja, jaz imam v pestu vijak za izpust in dotok olja.

Men deluje čist izi tista slika.Vhod kardanske osi je od zadnje strani,ven skozi ta del 29 pa ne pride,ker je zobniček vstavljen pri izreskani odprtini v tem delu.In zato ne rabi luknje skozi.Ta del mu drži distnco,da ne potuje po kardanski osovinici.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 22 Dec 2012 10:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom





Iz sestavne risbe, ki jo je podal @reider sem narisal skico za lažjo izvedbo preme. Črn krog je zobnik pod št. 39, rdeč obroč pa zobnik pod št. 44.


Pri težji izvedbi preme pa je prisoten popoln planetni reduktor. Ker ima vmes še 4 zobnike se smer spremeni. Zato se, tako kot je napisal @radko.grabner polosovine vedno vrtijo v nasprotni smeri vožnje traktorja.

Ker se polosovine pri eni in drugi premi vrtijo v nasprotno smer je vprašanje še, kako se vrti kardanska gred od menjalnika do sprednjega pogona. Najbrž se pri obeh izvedbah v isto smer. Zato razliko v smeri vrtenja polosovin dobijo v sprednjem diferencialu. Pri težji izvedbi preme je sprednji diferencial verjetno zato tudi precej večji.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1505
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 22 Dec 2012 10:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:



Iz sestavne risbe, ki jo je podal @reider sem narisal skico za lažjo izvedbo preme. Črn krog je zobnik pod št. 39, rdeč obroč pa zobnik pod št. 44.


Pri težji izvedbi preme pa je prisoten popoln planetni reduktor. Ker ima vmes še 4 zobnike se smer spremeni. Zato se, tako kot je napisal @radko.grabner polosovine vedno vrtijo v nasprotni smeri vožnje traktorja.

Ker se polosovine pri eni in drugi premi vrtijo v nasprotno smer je vprašanje še, kako se vrti kardanska gred od menjalnika do sprednjega pogona. Najbrž se pri obeh izvedbah v isto smer. Zato razliko v smeri vrtenja polosovin dobijo v sprednjem diferencialu. Pri težji izvedbi preme je sprednji diferencial verjetno zato tudi precej večji.

LP
Ja tako je.
Bi trdil,da se mora glavni kardan z menjalnika vrteti obema enako,spremembo smeri gibanja pa naredi nekje v diferencialu v tisti veliki sredinski bunki.

zakaj sta izelani tako in na dva principa,pa ne bom vedli nikoli,to vejo le konstrukterji v Zetoru. Razlika je po moje v velikosti razmerja v prenosnikih v pestih med tema vlekama.Razlika je med obsegoma zunanjega ozobja in obsegom ozobja na majhnem pogonskem zobniku pri težki vleki,ki je večja kot pri lahki vleki.Zato te vleke vrjetno nimajo vse enakega pogonskega zobnika v menjalniku,ki žene izhodni kardan. vrjetno se kardan pri težki vleki ,ki ga vidimo pri zglobu kolesa vrti zato v nasprotni smeri in še hitreje kot na lahki. Tako si jaz to razlagam.

Enotni smo,da oba prenosnika v pesti od obeh prem imata vlogo reduciranja vrtilnega momenta in stem zbijanje hitrosti vrtenja kardanov.Kot je rekel zetor6245,da je v menjalniku čim manjši vrtilni moment,velik pa nastane čimbolj direktno na kolesih. Reči piši tudi zaviranja so učinkovitejša,ker zaviramo osovino na vhodu prenosnikov(spredaj in zadaj),medtem ko npr Torpedo 55 ima bobne na kolesih in -nich gut Wink

Hval vsem za trud in razlago.Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

zetor 5011
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14
Prispevkov: 1594
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: 22 Dec 2012 11:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Razlike so tudi v odgonu za prvi pogon. Na zunaj je sicer enak pri vseh za pogledat vendar vsak ne paše na blok menjalnika (drugačna odprtina na spodnji strani) tako, da zna biti razlika tudi v tem (mogoče velikost zobnika).

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

matejsmid
Traktorist


Pridružen/-a: 25.01. 2009, 22:36
Prispevkov: 145

PrispevekObjavljeno: 22 Dec 2012 12:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


da se se jaz vmesam v tole debato. Zetorji so obstajali še neki izvozni modeli, kateri so imeli ze prej cararo most. glavna razlika pri teh modelih je pa bla, da so imeli disk zavore, kot jih ima 7745 model. Dodatni cilinder je pa nameščen na vseh zetorjevih mostovih, na mostarskih jih pa ni. Problem pa nastane pri mostarskem mostu na 6245, ker ima večje gume. Moral sem menjat cilinder volana, ker je dobil luft. Potem sem ga pa zamenjal, pa dodal amortizer, pa je blo dobro.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1505
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 22 Dec 2012 12:32    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


zetor 5011 je napisal/a:
Razlike so tudi v odgonu za prvi pogon. Na zunaj je sicer enak pri vseh za pogledat vendar vsak ne paše na blok menjalnika (drugačna odprtina na spodnji strani) tako, da zna biti razlika tudi v tem (mogoče velikost zobnika).

ja bo tudi to bi lahko držalo,saj v katalogu kaže kar 3 ali 4 različne modele menjalnikov,ki so se razlikovali po manjših sitnicah.tak je model z inverterom imel npr drugega,kot model z klasičnim številom prestav.In čist lahko,da je odprtina za prednji pogon tudi ni enaka. Sigurno so bile razlike na premeru zobnika,ki žene prednji pogon na dnu menjalnika.Takoj ko so spremenili premer koles zadaj,so morali tudi tega,ali katerega drugega,da je pasalo razmerje z prednjim mostom.

No mi o tem lahko le ugibamo. Morda bi kaj konkretneje znal razložit kateri generalni zastopnik za to firmo,ki ima o tem ustrezno dokumentacijo. Wink

Ej fantje ali lahko kdo poslika,kje je pričvrščen cilinder direktno na prednji most od servo upravljalca Question LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Dioniz
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 01.10. 2008, 20:40
Prispevkov: 372

PrispevekObjavljeno: 22 Dec 2012 22:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


7745 ima disk zavore?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ZETOR 6245
Forumovec leta 2013


Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09
Prispevkov: 1306
Kraj: Radlje ob Dravi

PrispevekObjavljeno: 22 Dec 2012 22:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Očitno imate vi prav glede postavitve zobnikov v prednjem mostu, vendar, če pogledamo ta most in kolo na traktorju, se nam zdi da je pritrjena ravno na gred. Naj pove slika več:

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 26, 27, 28  Naslednja
Stran 10 od 28

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.