Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
TOMAZZORAN Vajenec
Pridružen/-a: 22.01. 2007, 16:00 Prispevkov: 36 Kraj: NOVO MESTO
|
Objavljeno: 13 Feb 2007 23:44 Naslov sporočila: |
|
|
če pa še ne veš sem diplomirani inženir strojništva, če ti to kaj pove |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Special D Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 02.08. 2006, 20:43 Prispevkov: 230 Kraj: Lj. Barje
|
Objavljeno: 14 Feb 2007 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
In
Aja sej če si ižiner mi pridi generalno narest na kombinerko.
Nimaš prakse razen če si že 20 let v tem poklicu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Special D Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 02.08. 2006, 20:43 Prispevkov: 230 Kraj: Lj. Barje
|
Objavljeno: 14 Feb 2007 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
Tole mora znati vsak avtomehanik kaj šeli ižiner.
Pol bagra moraš dati napol če hočiš motor zamenati.
Sej mogoče bi pa kej naredu mogoče te pocenjujem sam narisati načrt ni teško problem je to da pol vse štima. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 14 Feb 2007 21:10 Naslov sporočila: |
|
|
Special D je napisal/a: | In
Aja sej če si ižiner mi pridi generalno narest na kombinerko.
Nimaš prakse razen če si že 20 let v tem poklicu. |
prosim, če se spoštljivo obnašate do ostalih uporabnikov foruma oz. se take stvari zmente po privatnih sporočilih.
pa še komentar na temo - inženir ne hodi zato tolk časa v šolo, da bo pol opravljal delo mehanikov... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TOMAZZORAN Vajenec
Pridružen/-a: 22.01. 2007, 16:00 Prispevkov: 36 Kraj: NOVO MESTO
|
Objavljeno: 14 Feb 2007 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
tema ni moja izobrazba temveč hidravlika. Kar se pa tiče načrta je dober načrt težko narest, ko je pa načrt nerejen pol je pa že vse narejeno in mora vse "klapat" in ni več vprašanja klapa ali ne |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janez03 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:34 Prispevkov: 194 Kraj: TRŽ'Č
|
Objavljeno: 14 Feb 2007 22:01 Naslov sporočila: |
|
|
TOMAZZORAN, kakšno kvaliteto (trdnost) materiala nameravaš uporabiti?
L.p.; Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TOMAZZORAN Vajenec
Pridružen/-a: 22.01. 2007, 16:00 Prispevkov: 36 Kraj: NOVO MESTO
|
Objavljeno: 14 Feb 2007 22:12 Naslov sporočila: |
|
|
preračun je narejen za konstrukcisko jeklo, samo zdajle ti ne vem povedat točne oznake jekla, bom pa napisal takoj pridem domov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lajtnga Vajenec
Pridružen/-a: 11.02. 2007, 17:25 Prispevkov: 37 Kraj: Jesenice
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 15 Feb 2007 19:46 Naslov sporočila: |
|
|
TOMAZZORAN je napisal/a: | preračun je narejen za konstrukcisko jeklo, samo zdajle ti ne vem povedat točne oznake jekla, bom pa napisal takoj pridem domov. |
Lepo prosim ne preveč pritiravat s trdnostjo in ne odkrivat tople vode.
Trdnostni izračun je smiseln, če so na voljo podatki o obremenitvah. Dejansko so obremenitve časovno odvisne vrednosti. Zelo primerna obremenitev za izračun bi bil nalet na oviro. Vendar "dobiti te podatke", to je druga zgodba.
Moj predlog je, oglej si nekaj variant sprednje hidravlike in dobro premeri položaje tečajev in sornikov (da lahko kasneje kontroliraš kinematiko, kar je smiselno).
Pri zasnovi konstrukcije pa upoštevaj "kmečko pamet" in zadeva bo delovala kot je treba.
Trdnostni izračuni so skoraj povsem odveč.
Trdnost materiala običajnih konstrukcijskih jekel je podana takole:
- meja tečenja od 200-1000 MPa,
- raztržna trdnost 340-1400 Mpa.
Trdnost je zelo odvisna od kvalitete materiala.
Lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TOMAZZORAN Vajenec
Pridružen/-a: 22.01. 2007, 16:00 Prispevkov: 36 Kraj: NOVO MESTO
|
Objavljeno: 16 Feb 2007 19:47 Naslov sporočila: |
|
|
ne vem kdo odkriva toplo vodo, tega te naučijo na fakulteti za strojništvo. Kar se tiče preračunov trdnost poznamo statično pa dinamično trdnost. In pri preračunih določene vrednosti predpostavimo, ter upoštevamo faktor varnosti. Naprave so dimenzionirane da prensejo višje napetosti (obremenitve) od tistih ki jih predpišemo kot delovne obremenitve. Glede smiselnosti preračunov je pa tako, da z njimi ugotovimo optimalno obliko, ter prereze konstrukcije in s tem zelo veliko uplivamo na maso stroja in s tem na ceno.
Nazadnje urejal/a TOMAZZORAN 16 Feb 2007 19:56; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|