Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kanoni Vajenec
Pridružen/-a: 22.09. 2012, 11:46 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 22 Sep 2012 11:56 Naslov sporočila: Štore 504 meče olje pod visokimi obrati |
|
|
Pozdravljeni,
ker ne vem kako se tega problema lotiti sem se obrnil na vas. Na Štoretu 504 nam meče olje ven ćez "iberlauf". Iz pokrova cilindra gre ven plastična cev skozi katero ven priteka olje. Olje teče ven med vleko prikolice polno drv v klanec. Med normalnim obratovanjem ni težav.
Ve kdo kaj bi bilo narobe? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frank Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 12.12. 2011, 18:12 Prispevkov: 212
|
Objavljeno: 22 Sep 2012 19:35 Naslov sporočila: Re: Štore 504 meče olje pod visokimi obrati |
|
|
kanoni je napisal/a: | Pozdravljeni,
ker ne vem kako se tega problema lotiti sem se obrnil na vas. Na Štoretu 504 nam meče olje ven ćez "iberlauf". Iz pokrova cilindra gre ven plastična cev skozi katero ven priteka olje. Olje teče ven med vleko prikolice polno drv v klanec. Med normalnim obratovanjem ni težav.
Ve kdo kaj bi bilo narobe? | Koliko ur pa ima tale štore? Verjetno bo treba mašino odpret.Če kadi čez iberlauf je mašina precej zjahana. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kanoni Vajenec
Pridružen/-a: 22.09. 2012, 11:46 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 22 Sep 2012 19:45 Naslov sporočila: |
|
|
Okoli 2500 ur ima, točno napišem jutri. Čez iberlauf ne kadi, ven kaple olje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
konstrukter Vajenec
Pridružen/-a: 11.02. 2009, 14:03 Prispevkov: 30 Kraj: Razborca-Mislinja
|
Objavljeno: 03 Okt 2012 07:19 Naslov sporočila: |
|
|
tole je hiba vseh 504 modelov, je problem v oljnih kanalih in ko je motor malo obrabljen olje prepočasi teče nazaj karter, tole se sicer da rešit da še narediš en zunanji kanal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kanoni Vajenec
Pridružen/-a: 22.09. 2012, 11:46 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 07 Apr 2013 21:40 Naslov sporočila: |
|
|
Čez zimo smo na štoretu naredili generalno in je sedaj problem z oljem rešen. Je pa nastal nov Včeraj smo štoreta peljali v gozd in pri vleki z vitlo je precej dušilo motor. Po občutku bi rekel da je kardan prehiter? Recimo na deutzu ki ima 60 km se vitla brez problemov, mu pa manjka prvi pogon.
Obstaja kakšen način da bi se kardan upočasnilo, oz. mu dalo več navora? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
konstrukter Vajenec
Pridružen/-a: 11.02. 2009, 14:03 Prispevkov: 30 Kraj: Razborca-Mislinja
|
Objavljeno: 08 Apr 2013 06:11 Naslov sporočila: |
|
|
tole mi bolj deluje problem na vitlu, kateri vitel pa maš?
je res da je torpedo bolj počasen vendar še vseen ne bi smelo pri štoretu biti problemov |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kanoni Vajenec
Pridružen/-a: 22.09. 2012, 11:46 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 08 Apr 2013 19:07 Naslov sporočila: |
|
|
Vitla je tajfun 4t, stara čez 20 let. Deutzu meče prvi konec po zraku, ko kaj zapne ali je malo več navezanega, na štoretu pa mašino duši. Pa smo na štoreta manj navezali. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 09 Apr 2013 06:29 Naslov sporočila: |
|
|
Na zetorju lahko zmanjšaš obrate s prestavami preko kardana. Že druga prestava vsaj za polovico zmanjša obrate in poveča moment. Samo, ne vem, če ima to še kateri drugi starejši traktor.
Če se boben počasneje navija, potem tudi vitel več potegne preden sklopka zdrsne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|