Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 31 Avg 2012 11:20 Naslov sporočila: |
|
|
Vzporedna serija New holland T5......... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 31 Avg 2012 11:50 Naslov sporočila: |
|
|
cebelar5 je napisal/a: | Še vedno se bo prodalo veliko teh traktorjev, vendar bo marsikoga, ki bi si želel traktor kot je T4000/Kompakt napotilo h konkurenci, ki ima traktorje teh dimenzij. Žal. |
Problem je, ker tudi konkurenca skoraj ne dela več traktorjev teh dimenzij. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 31 Avg 2012 12:03 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | cebelar5 je napisal/a: | Še vedno se bo prodalo veliko teh traktorjev, vendar bo marsikoga, ki bi si želel traktor kot je T4000/Kompakt napotilo h konkurenci, ki ima traktorje teh dimenzij. Žal. |
Problem je, ker tudi konkurenca skoraj ne dela več traktorjev teh dimenzij. |
Landini Alpine, John Deere serija G...........pa še kakšen bi se našel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 31 Avg 2012 13:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ta serija je vzporedna seriji T4.90, 100 in 110. Seriji T5 je vzporedna serija Multi.
Glede dimenzij moram biti bolj natančen: 2,6m je višina traktorja pri 34-colskih zadnjih kolesih, pri 30-colskih meri okoli 2,5m, kar je približno enako kot ostali konkurenti z ravnim dnom kabine (npr. MF 3600STD, Same Dorado, Landini Alpine STD), ob tem pa ima za razliko od ostalih tudi dovolj prostora za sovozniški sedež. Res pa je, da ima T4000/kompakt zaradi majhnih dimenzij pred temi konkurenti prednost, ki je naslednik ne bo imel več.
Pri dimenzijah traktorjev je treba upoštevati tudi vse strožje emisijske norme. Te zahtevajo vse več dodatnih komponent, ki pod pokrovom motorja zasedajo vse več prostora. Že pri T4050 je pod pokrovom komaj še dovolj prostora za 4,5L motor in vse ostalo. Pri novih serijah bi tako pokrov motorja v vsakem primeru moral biti večji.
Landini Alpine in JD serije G imata še motorje euro IIIA, zato se lahko zgodi, da bo zaradi novih norm tudi te serije doletela sprememba dimenzij pokrova motorja ali pa kar celega traktorja.
To je tudi eden izmed slabih učinkov teh predpisov. Slabost je tudi to, da večina proizvajalcev kompaktne serije že nekaj let prenavlja tako, da v prenovljeni/novi seriji uvedejo nove motorje in mogoče še kakšne podrobnosti, ostalo pa ostane enako. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 01 Sep 2012 08:09 Naslov sporočila: |
|
|
Kdor bo hotel kompaktni traktor boljših tehnoloških zmogljivosti, bo pač kupil sadjarskega/plantažnega, saj imajo sedaj dimenzije približno takšne, kot so imeli pred desetletjem klasični standardni traktorji enake moči. Traktorji po segmentih pač "rastejo" in če hočeš stroj enakih dimenzij in moči, greš pač en segment nižje. Rešen problem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 04 Sep 2012 09:34 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi to bi bila ena izmed možnosti, ampak sadjarski traktorji trenutno še nimajo takšne nosilnosti kot manjši kompaktni standardni traktorji. Tako ima npr. serija T4000 več kot 2t nosilnosti, serija T4000F pa okoli 1,3t. Poleg tega je serija T4000F kar nekaj dražja od T4000. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 10 Sep 2012 22:07 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | ... Pri mehanski hidravliki kot kaže ni več sistema Lift-o-matic, kar je napaka, tudi če je ergonomija izboljšana... |
Bo pa zato Lift-O-Matic Plus
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 12 Sep 2012 08:33 Naslov sporočila: |
|
|
Torej elektronska regulacija položaja hidravlike brez dodatnih funkcij, ki jih ima sicer EHR?
Bo to tudi serijsko, kot je bil Lift-o-matic? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 12 Sep 2012 18:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, hidravlika bo še vedno mehanska, le da bo namesto tipk za dvig/spust ročica (podobno kot ročni plin), katere oba krajna položaja bosta pomenila premik v najnižjo in najvišjo točko, predhodno nastavljeno z osnovnimi ročicami dvigalke ob sedežu.
Premikanje ročice po vmesnem območju pa bo omogočalo popravke tako, da ne bo potrebno segati po osnovnih nastavitvah dvigalke.
Ufffff....sem sploh razumljivo napisal???
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamborghini R3 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.07. 2012, 15:45 Prispevkov: 225
|
Objavljeno: 03 Jan 2013 21:07 Naslov sporočila: |
|
|
Mene pa zanima kakšna je razlika med 495 kompakt in 4095 kompakt. Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|