Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Pe-Ro Vajenec
Pridružen/-a: 28.02. 2010, 14:42 Prispevkov: 21 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 04 Avg 2012 16:54 Naslov sporočila: Menjava hidravličnega olja Hurlimann 307 XE |
|
|
Prvo lep pozdrav vsem!
Zadeva sledeča imam vprašanja. Kupil sem omenjen traktor ima 2050 delovnih ur.
Ker mi je začela goreti rdeča lučka hidravlic (se pravi hidravlično olje nekaj v zvezi z zabasanim filtrom olja tako piše v navodilih).
Kupil sem original olje in original filter. Iztočeno olje je bilo zelo temno.
Odvijem vijak na filtru (v knjigi piše vijak da je to odzračevanje hidravličnega sistema oziroma, da tam napolniš sesalno cev za pumpo)
Po tem sem zamenjal olje in filter. V filter sem natočil polno olja, ga privil v čep nad filtrom sem natočil olje tako da sta bila filter in sesalna cev polna.
1.Sedaj me zanima zakaj mi še vedno učasih rahlo sveti rdeča lučka ( pod prostim tekoma ne sveti ko se pa premikam pa učasih zasveti in spet ugasne )?
2.Zanima me tudi koliko mora biti olja notr v navodilih piše 33l zadaj ima tudi oko, ki prikazuje nivo ali mora biti ta oko čist cev potopljen. ( trenutno imam toliko olja da je do sredine očeska nivo olja ko je traktor ugasnen. ko teče pade nivo olja)?
Zanima me zakaj se zadaj sliši šumenje iz pokrovčka ( tam kjer se naliva olje) prej tega ni bilo če iz roko pokrijem odprtino je potem tiho). Možnost je da pokrovček ne tesni.
Skratka zanima me ali sem pravilno naredil z odzračevanjem hidravlike da sem jo komplet zaliv, ali imam dosti olja glede na oko ter zakaj se sliši šumenje olja čez odprtino ki ima čep.
Bil bi zelo vesev razlag sploh od vas ki ima te podobne traktorje Same, Lamborghini, Deutz fahr.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pe-Ro Vajenec
Pridružen/-a: 28.02. 2010, 14:42 Prispevkov: 21 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Avg 2012 11:04 Naslov sporočila: |
|
|
Glede lučke sem ugotovil, da je nekaj v zvezi s slabimi kontakti zato ker sm pogledal instalacijo in sedaj ne sveti več. S kontakt sprejem sem spucal vse kontakte.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bysec Kmetovalec
Pridružen/-a: 02.07. 2011, 13:43 Prispevkov: 80
|
Objavljeno: 05 Avg 2012 22:29 Naslov sporočila: |
|
|
vse mase spucaj ker pri teh traktorjih rade korodirajo pol pa nč ne dela enih 5 jih more bit pozicije boš dobu v traktorskih navodilih ki so objavljena pod sdf znamko
če te bo še zmer zajebaval je tud možn da se ti je senzor uničil tko da ga boš mogu zamenjat
če pa ne bo nč od tega pa nevem kaj bi blo
drugač pa hidravljično olje nebi smelo biti črno, sicer je res da ma ta traktor če se ne motim tud menjalnik v tem istem olju ampak črno pa skor da nebi smel bit razn če se je velik bremzal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pe-Ro Vajenec
Pridružen/-a: 28.02. 2010, 14:42 Prispevkov: 21 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 06 Avg 2012 20:00 Naslov sporočila: |
|
|
To iz lučko sem rešu tako, da sm razdru armaturo in pregledal vse kable; jih je precej na 3-eh konektorjih A B C . Problemi so bili na stikih oziroma v tem da so jezički slabo držal. Sedaj dela prfekno vse lučke.
Razen zanima me kdaj sveti lučka za ogrevalno svečko. Probal sem da sem ključ za zagon motorje zavrtet v kontra smer samo kontrolna lučka mi ne zasveti. Sedaj ne vem ali je fuč ogrevalna svečka ali pa je žarnica pregorena to nism prevril.
Potem tisto šumenje zada,j če imaš pokrovček za dolivanje hidravličnega olja odprt ali pa zaprt se sliši neko šumenje. Ugotoviv sem če potegnem ročko za sklopko zadnjega kardana to neha šumet (to je pozicija, ko če želiš kardan ustavit) šumenje poneha! Ko spustiš ročko spet rahlo šumi in kardan se narahlo vrti predvidevam zaradi viskoznosti olja?
Bil bi vesev če mi nekdo pove kako je iz tem šumenjem.
Hvala za odgovore!
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
thnc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2008, 20:36 Prispevkov: 389 Kraj: ZG. TUHINJ
|
Objavljeno: 06 Avg 2012 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
Glede ogrevanja, sedaj iz glave ne vem, ampak mislim, da ta traktorn nima tega, ker je to zračno hlajen, vsaj jaz po 7 letih uporabe še nisem zasledu, da bi se kdaj prižgala, pa tudi užge takoj, tudi če je mraz, samo akumulator more bit dober. Tako, da ne vem če je to narobe, če se motim, me pa prosim popravte.
Glede šumenja je pa pri nas isto. Traktor ima 540, 750, 1000 vmes ima pa dve ničli, pri nas vsake toliko ropota če je na spodnji nuli, zato imamo zmeraj na zgornji nuli. Se pa kardan vrti tudi, ko je izkloplen kardan, samo če ga z roko primeš se pa ustavi. Jaz mislim, da je to zaradi prejšnjega lastnika, ki je ta traktor maksimalno izkoristil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sejalec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.11. 2008, 11:39 Prispevkov: 314
|
Objavljeno: 07 Avg 2012 12:25 Naslov sporočila: |
|
|
?!_
Nazadnje urejal/a sejalec 27 Feb 2018 14:16; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pe-Ro Vajenec
Pridružen/-a: 28.02. 2010, 14:42 Prispevkov: 21 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 07 Avg 2012 14:21 Naslov sporočila: |
|
|
Se opravičujem malo nerazumljivo sem napisal.
Ja sam ugotavlam da najbrž sploh nima ogrevalne svečke, ker je odvisno za katero pokrajino je narejen.
Glede šumenja:
Ko imaš ročko kardana v poziciji N pa je P.T.O. (ročka skolpke spuščena) se sliši rahlo šumenje predvidevam da je to pač ker se vse skupaj notri vrti. Ko pa ročko za sklopko potegneš/dvigneš to pomeni, da če bi imel kardan na npr: poziciji 540 rpm bi se ta ustavil in takrat ko je ročka dvignena se šumenja ne sliši in kardan se ustavi. Drugače kardan normalno dela ( vse 3 hitrosti ).
To me zanima če se še pri komu sliši ta zazlika v šumenju to če stojiš zadaj traktorja zelo blizu pokrovčka za dolivanje olja.
Lep pozdrav! Upam, da sem bolj razumljivo napisal.
Traktor je bil pred mano redno serviseran samo sedaj je nekaj let stal zaradi smrti lastnika. Je pa letnik 1999 in ima 2049 DU pa na zunaj zelo lepo ohranejen tudi gume so orginal z velik profila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pe-Ro Vajenec
Pridružen/-a: 28.02. 2010, 14:42 Prispevkov: 21 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 15:39 Naslov sporočila: |
|
|
Evo že pred časom odpravil vse hibe na traktorju. Edina zadeva, katera me še muči je da enostavno ne vem koliko olja gre v sprednje reduktorje tam kjer so zavore. Po specifikaciji piše da v vsako stran 1.5L.
Spodaj sem olje spustil ven pa je mogoče prišlo ven 3 deci olja in to zelo temnega.
Nato sem s strani navilaval olje; pa ne vem če je šlo več kot 3 deci olja notr ker potem mi že čez vijak za dolivanje teče nazaj ven???
Ima kdo izkušno, ki je sam menjal olje na Sametu argon ali Lamborghiniju?
Zanima me koliko olja se dejansko natoči in pa kako?
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bysec Kmetovalec
Pridružen/-a: 02.07. 2011, 13:43 Prispevkov: 80
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 16:45 Naslov sporočila: |
|
|
je res da piše da gre 1,5 L notr sam ni šans da ga boš tolk spravil notr jaz sem ga menjal ravno učeraj in gre notr nekaj čez 3dl olje pride črno zaradi zavor ki so v tej oljni kopeli je pa fajn če ga menjaš pogosteje kot pa piše v navodilih (svetoval znanec ki ima podoben traktor) jaz ga menjam na okoli 70 ur ali pogosteje pa mi ni nikoli žal glede na to kolk svinjarije je tam notri
P.S. ko olje naliješ do vrha počakaj kakšno urco da se malo posede in potem dolij |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pe-Ro Vajenec
Pridružen/-a: 28.02. 2010, 14:42 Prispevkov: 21 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 19:28 Naslov sporočila: |
|
|
No fino za nasvet to sem hotu slišat! Da gre res tolk mal notr!!! Ja to ga pa imam že namen menjat bol pogosto!
Hvala.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|