Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 27 Jun 2012 07:08 Naslov sporočila: |
|
|
cena seveda je odvisna od amperov! drugače pa akumulatorju crkujejo zaradi toplotnih šokov... tako vroče kot mrzlo jim ne odgovarja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slatna Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2008, 19:19 Prispevkov: 480 Kraj: Lenart v Slovenskih goricah
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jurček Vajenec
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:59 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 02 Jul 2012 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
zdravo,
spet se obračam na vas znalce z enim problemom .. torpedo td48 l.88 med delovanje na enkrat "crkne" kot da bi zmanjkalo nafte. ko ga spet poskusiš vžgat nekaj vergla in ne pride na obrate ...nato pa tudi iz auspuha ne kadi.. kot da ne bi dobil nafte... to mi je naredil že enkrat pred pol leta in sem potem na pumpci poskusil "einliftat" in je po nekaj časa spet normalno deloval do danes...
je imel kdo že tak problem in kakšna je rešitev ... nekdo mi je rekel da je morada ravno ta pumpica za "einliftat" problem ???
hva za info in lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sbor Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.10. 2007, 21:32 Prispevkov: 682
|
Objavljeno: 03 Jul 2012 06:23 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, podoben problem sem imel tudi sam na torpedo 55a - z nosilcem prednjega blatnika sem namreč zvil tisto ročko za ročno črpanje nafte in potem se ni več ustrezno gibala. Traktor je začel delati po 2 cilindrih, še tisto čisto pod obrati, brez kakšne moči. Potem sem malo poskušal in ugotovil, da zadeva deluje če je ročka čisto stisnjena navzdol (takrat gre gorivo normalno v tlačno črpalko). Tako da sem potem z žico povezal tisto ročko in zdaj deluje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jurček Vajenec
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:59 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 04 Jul 2012 09:38 Naslov sporočila: |
|
|
zgleda da je bila res ta črpalka zamenjal v 10ih minutah in zadeva špila ko urca ...
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
e-grega Vajenec
Pridružen/-a: 04.09. 2011, 10:28 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 10 Jul 2012 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
Imam vrašanje za poznavalce Torpeda in sicer: na spodnji strani kiper ventila, enosmerni ali dvosmerni-vmesni, se nahaja stebelni vijak, velikosti nekje M10x20, pokrit s pokrovčkom-matico, pod njem pa se nahaja mala vzmet v kateri je igla, ki pritiska na kroglico. Kaj je namen tega "ventila". Končni kiper ventili tega vijaka nimajo. Vse ki veste o čem govorim prosim za odgovore. Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 11 Jul 2012 10:04 Naslov sporočila: |
|
|
varnostni ventil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
e-grega Vajenec
Pridružen/-a: 04.09. 2011, 10:28 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 15 Jul 2012 21:56 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala. Sem tudi sam najprej pomislil na varnostni ventil, vendar nisem uspel ugotoviti zakaj bi imel vsak kiper ventil svoj varnostni ventil. Glede na velikost sem mislil, da ima kakšno povezavo s kakim prekrmiljenjem.
Imam pa še eno vprašanje. Na kiper ventilu (boku ventila) so tri luknje. Zgornja je povratna, srednja je tlačna (tam kjer se vidi krmilni bat), in še spodaj desno je samo luknja skozenj. Predvidevam, da olje potuje najprej skozi to luknjo preko vseh kiper ventilov, do zadjega končnega ventila ali končne plošče, kjer se olje preusmeri na tlačno luknjo (kjer se vidijo krmilni bati) in preko teh lukenj olje pride šele na regulator hidravlike. Sam namreč nimam klasičnega končnega ventila, niti plošče ampak imam tam ventil za upravljanje hidravlične bočne kose.
In moja težava je v tem, da kadar kosim, mi ta ventil, oz. kosa, pobere ves pretok olja. Tako posledično ne moram upravljati z nobenim drugim ventilom- ni možno upravljati nakladalke. Zato imam namen odstraniti ta končni ventil in izdelati končno ploščo iz katere bom peljal olje, iz te spodnje luknje na samstojni krmilni ventil (v nevtralnem položaju bo olje potovalo nazaj na tlačni vod kiper ventila) ali na delilnik hidravličnega toka kjer bom delil tok na tok za pogon kosilnice in manjši del toka ki se bo spet vračal nazaj na kiper ventile, tako bom dobil tok za krmiljenje ostalih kiper ventilov.
Mogoče bi moral skenirati kako skico, ampak upam da me razumete.
Zanima me predvsem pretok olja, ali res potuje preko ventilov tako kot mislim? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 16 Jul 2012 07:23 Naslov sporočila: |
|
|
nariši skico prosim. je pa tako, da pri dojcu lahko dodajaš komande, zato ima vsak svoj varnostni ventil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
e-grega Vajenec
Pridružen/-a: 04.09. 2011, 10:28 Prispevkov: 22
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|