Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 02 Jun 2012 07:13 Naslov sporočila: |
|
|
Before
126 PS 93 kW
560 Nm 413
After
157 PS 115 kW / 155 bhp
700 Nm
Max
173 PS 127 kW / 171 bhp
805 Nm
Zakaj mislite da so razlike med npr. 80KM in 100KM traktorjem iste serije nekaj tisoč evrov? Zato ker je tudi marsikatera komponenta v motorju, menjalniku močneje narejena ker mora prenašati dosti večje navore......
Jaz osebno se čipiranja nebi posluževal. Sploh pri zgornjem primeru kjer bi se naj navor povečal celo za 240 Nm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zorbi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.10. 2011, 14:41 Prispevkov: 691 Kraj: Lokarje
|
Objavljeno: 02 Jun 2012 07:52 Naslov sporočila: |
|
|
se strinjam |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 03 Jun 2012 05:43 Naslov sporočila: |
|
|
Blackboxi so pri avtih OUT kot vem. Zakaj tocno pa ne vem.
Ali res zaradi tega ker samo "goljufajo" podatke iz dolocenih senzorjev in zadevo ne optimizirajo (nekoc sem se vozil s cliom dci z blacboxom)in je pri dolgotrajnem tisanju na ac prizgal lucko za motorno elektroniko).
Nekateri vemo da naredijo po nekaj 100kkm s cipiranimi avti pa se kar grejo brez posebnih okvar ki bi jih pripisali cipiranju. Tudi moj jih ima 100kkm prevozenih s cipom na 40 podlage.
Sicer pa marsikatera "drobovina" v traktorju se ne razlikuje med mocnejsimi in svohnejsimi. Nekje je sicer meja med modeli(in tam je vecja razlika), ampak doloceni pa imajo enako drobovino. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|