Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cviceklover Traktorist
Pridružen/-a: 06.01. 2011, 15:52 Prispevkov: 141
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 08:26 Naslov sporočila: |
|
|
če so bremze servisirane tako kot je potrebno, potem ni nobenega pumpanja pa dolivanja olja, tudi v hribih, če dihta- dihta. poberi krake dol, zamenjaj cilinderčke, pa cilindre na pedalih, preveri glavni razvodni cilinder in tako naprej. kaj ma veze hribovit teren, da zavore ne primejo pa tudi ne vem. imam tudi jaz dva zetorja in vem, da je potrebno samo servisirat pa gre. je pa problem, ker tej cilinderčki pa kar crkujejo, pa še težko je zraven pridt!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 14 Apr 2012 18:57 Naslov sporočila: |
|
|
Tako je! Peter pa Zetor 5011 sta že vse napisala ni kaj dodat. Tele 50 ke pa še toliko prej lahko zažgeš dol po hribu, ker motor majn zavira kot 4 cilinderci. Zavirat treba močno in kratek čas pa spet popustit. V dolino pa z primerno brzino. To velja za vsa vozila.
In kot je že napisano- Ko zetora trgaš , zamenjaj vse od a do ž. Semering iz diferenciala, zvezdavo tesnilo na osi, cilindra na paknih in pedalu, zavorne čeljusti, pobrusit boben zavor, zamenjat olje zavor in pravilno odzračit. Če ne odzračiš pravilno, potem nisi naredo nič. Na koncu še nastaviš višine pedal, da ob blokiranih pedalkah obe primeta čim bolj enako. Tako bodo zavore šle lep čas, pa tudi prijele bodo kot treba.Res je, da se čez čas posedejo in treba ponovno nastavit višino pedal. Jaz imam vijakca za globino vedno odblokirana(nimam kontramatice na navojni palčki)in po potrebi, ko vidim da ob zaviranju čez čas katera prijema bolj kar po haubi vidim, v katero smer cukne haubo. Pa kar med vožnjo malce zasučem vijak in vse špila dalje.
Vzavorni sistem livajte ustrezno zavorno olje po katalogu(DOT 3 ali 4, kar pač tovarna zahteva)Narobe naliti DOT lahko uniči material tesnil, katera razpadejo čez čas, in cilinder spusti. Ko bo zadnji v zavornem bobnu začel slinit je gotovo, ker potem namoči ferode.
Olje ne sme zginevat v Rezervoarčku. Če zgineva, pogledaš pri pedalih tiste in jim rahlo odmakneš zaščitno gumico. Če so tile suhi, potem veš , da tečejo na onih v zavornem bobnu. Tisto pa je lušno  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|