Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
claas_celtis Vajenec
Pridružen/-a: 01.08. 2010, 19:29 Prispevkov: 28 Kraj: šmarje pri jelšah
|
Objavljeno: 08 Apr 2012 20:55 Naslov sporočila: |
|
|
nejko je napisal/a: | V ponedeljek 2.4. je po enomesečni zamudi prišel novi trosilnik SUPERFEX 700.
Prvi vtisi so super sploh ko pogledaš starega sipovega, je razlika opazna. Vozil ga bo T4040 (gnoj) drugače pa češkoslovak 5245 v njem pravažal silažo. Če bo potrebno bo pomagal New Holland. Dodatna oprema so dodatne stranice, in pa nič drugega. Zadnje rampe nismo vzeli ker je ne rabimo sploh se da pa tudi trak v drugo smer zavrtet tako da če bo potreba bomo pred trošenjem vklopili trak v nasprotno smer in bo gnoj malo naprej potisnilo in tako razbremenilo trosilne valje. Zračne zavore nam bodo prišle prav za Zetorja, ki bo vozil gnoj, za NH-ja jih ne rabimo tako zelo kot pri Zetorju ki ima slabše. New Hollandu se ob vsakem pritisku na zavorno stopalko vklopi prednji pogon in pomaga zavirati.
Nekaj časa nazaj sem v temi Mehanična delavnica spraševal kako rešiti težavo z zavorami, kako bo New Holland peljal trosilec če ne bodo priklopljene zavore. Ta težava je rešena, na trosilcu je ventil s katerim odblokiraš zavore.
Še slike:
star sipov trosilec
novi
Če kogarkoli še kaj zanima naj vpraša. |
najprej čestitke za novo pridobitev!
no, mi imamo enak trosilec, in smo zelo zadovoljni z njim, sploh ni primerljiv z sipovim.
drugače pa, kar se tiče zavor, smo doma na hribovitem terenu in smo se pol leta vozili brez zavor ker še jih nismo meli na traktorju. vozili smo koruzno silažo, gnoj in vedno je smo se ustavili ko je bilo potrebno, tako da z zavorami nebi smeli imeti problemov.
no in še teža. Imamo traktor claas celtis 436 dynamic-82KM, ko smo vozili silažo v breg (poln trosilec-1xoriginal dodatni poviški+20cm doma narejeni leseni poviški, težka silaža) nam je včasih šal traktor mal po zraku, zato smo naredili uteži(cca 300kg),od takrat naprej nimamo več nobenih problemov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 09 Apr 2012 09:38 Naslov sporočila: |
|
|
Tisočkrat gre in samo enkrat ne, pa je dovolj. Če želite dolgo delati, potem delajte varno, kajti, ko vas ne bo, ne boste več potrebovali zavor, še hujše pa je, če morajo potem za vas skrbeti drugi do konca življenja.
Srečno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Savinjčan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 30.10. 2008, 14:56 Prispevkov: 538 Kraj: savinjska dolina
|
Objavljeno: 09 Apr 2012 10:03 Naslov sporočila: |
|
|
Tuki je tudi problem ker zdej večino novih traktorjev v osnovni opremi nima niti enega priklopa za zavore,pa naj bo to hidravlični ali pa zračni.
Traktori so sedaj zlo slabo opremljeni tudi z drugo opremo,to pa vse zarad cene,de je na začetku čim bolj niska.Ko pa si zaželiš kake dodatne opreme pa hit poskoč cena za kakih 10-15 tisoč euro.
Drugač pa ,sej ni problem vozt brez bremz na priklopniku,pač morš bol pazit ,bol počas vozit,če greš po hribu navzdol dat v nižjo prestavo.To se pa pozna na času pa nafti,obojga več porabiš.Kot drugo pa je to da zavore na traktorju veliko prej skuriš,kar pa je kr veliki strošek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 09 Apr 2012 10:16 Naslov sporočila: |
|
|
Kompresor 2 ali 3 tisoč evrov, zračne zavore na prikolici 1 tisoč ali pa priklop za hidravlične zavore na traktorju 500 ali 600 evrov in še toliko hidravlične zavore na prikolici.
Mar je res vredno za par jurjev tvegat življenje?
Skratka nerazumljivo, še posebno, ker gre ponavadi potem ta denar za nepomembne stvari. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Stiffler Traktorist
Pridružen/-a: 25.11. 2008, 09:06 Prispevkov: 107 Kraj: Frogiland
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 09 Apr 2012 10:46 Naslov sporočila: |
|
|
A niso hidravlične zavore najboljše?
Ima pa tale trosilec zelo nazaj pomaknjena kolesa (na oko). Je to kakšna hribovska varjanta, da pride več mase na traktor? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NewHolland91 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.12. 2011, 15:57 Prispevkov: 993 Kraj: Brkini
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 09 Apr 2012 11:00 Naslov sporočila: |
|
|
Nekakšno pravilo za velikost prikolice:
- prikolica brez zavor skupna teža prikolice (bruto) 1/2 teže traktorja
- prikolica z neodvisno zavoro, to je ročna zavora nameščena na traktor (ponavadi zajla in ročica), skupaj bruto teža prikolice maksimalno enaka teži traktorja
- prikolica z integriranimi zavorami, maksimalno bruto teža prikolica največ 2x teža traktorja (zračne zavore 1 krožni sistem do 30 km/h, hidravlične zavore maksimalno do 40 km/h, dvokrožni zračni sistem do
40/50 km/h, z ABS pa tudi do 65 km/h), v nekaterih primerih je dovoljena tudi 3x teža traktorja.
Več pa naj napiše tisti, ki pozna CPP zakonodajo.
Velja pa pogledati tudi vertikalno obremenitev na priklop traktorja, saj imajo traktorji velikosti, kot je NH4000 dovoljeno največ 1500 kg, traktorji v rangu 4 do 6 ton imajo ponavadi dovoljeno obremenitev na priklop 2000 kg, večji pa 3000 kg.
S temi stvarmi se ni za igrat, so smrtno nevarne! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Savinjčan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 30.10. 2008, 14:56 Prispevkov: 538 Kraj: savinjska dolina
|
Objavljeno: 09 Apr 2012 11:56 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa je to 2000eur proti tvojim živlenju.Nevem pa od kot teb take cene,jest sm dav na fendta 308 namontirat naknadno hidravlične zavore,pa me je pršlo materijal okrok 650 eur plus delo 200 eur.Za eno cevne zračne je prbližno enaka cena.
Sm pa 2 leti vozu ,6000 litrsko cisterno ,6 let pa balirko brez zavor,posledica je bila okrok 3000 eur za popravilo zavor.
Pa še neki,kake zavore poznamo razen ročnih ter naletnih zavor.
Hidravlične ,ki jih tut poznamo več tipov.Čist navadne kjer je od traktorja speljana samo cev do celindra na zavorih,dovoljena hitrost teh je samo 25 km.Ko je polna delajo dobr,pri prazni pa pri večjem zaviranju kolesi blokirajo pri večji hitrosti.
Potem so hidravlične ki imajo mehanski regulator kjer nastaviš koliko imaš naloženo prikolico,te so ži do 40km.
Ter hidravlične z avtomackim regulatorjem,ki je lahko vezan na plovec v cisterni ali pa na podvozje.Bolj ko je prikolica naložena bilj zavira.
Je pa tudi velika razlika v ceni v teh treh primerih.
Kar se pa tiče katere zavore so najboljše ,pa mislim de so dvocevne zračne.Res so drage ampak so vredne svojega denarja.
Sam take uporabljam na balirki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
claas_celtis Vajenec
Pridružen/-a: 01.08. 2010, 19:29 Prispevkov: 28 Kraj: šmarje pri jelšah
|
Objavljeno: 09 Apr 2012 17:38 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | Tisočkrat gre in samo enkrat ne, pa je dovolj. Če želite dolgo delati, potem delajte varno, kajti, ko vas ne bo, ne boste več potrebovali zavor, še hujše pa je, če morajo potem za vas skrbeti drugi do konca življenja.
Srečno |
aja mogoče sm pozabu napisat; pol leta smo se vozli brez zavor, potem smo jih pa nabavli.
maš prav, tudi sami smo tako razmišljali, 99krat gre lahka super, 100tič se ti pa lahka kaj zgodi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|