Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




domači stroji
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 301, 302, 303 ... 397, 398, 399  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Vaši domači stroji
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

claas_celtis
Vajenec


Pridružen/-a: 01.08. 2010, 19:29
Prispevkov: 28
Kraj: šmarje pri jelšah

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2012 20:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


nejko je napisal/a:
V ponedeljek 2.4. je po enomesečni zamudi prišel novi trosilnik SUPERFEX 700.
Prvi vtisi so super sploh ko pogledaš starega sipovega, je razlika opazna. Vozil ga bo T4040 (gnoj) drugače pa češkoslovak 5245 v njem pravažal silažo. Če bo potrebno bo pomagal New Holland. Dodatna oprema so dodatne stranice, in pa nič drugega. Zadnje rampe nismo vzeli ker je ne rabimo sploh se da pa tudi trak v drugo smer zavrtet tako da če bo potreba bomo pred trošenjem vklopili trak v nasprotno smer in bo gnoj malo naprej potisnilo in tako razbremenilo trosilne valje. Zračne zavore nam bodo prišle prav za Zetorja, ki bo vozil gnoj, za NH-ja jih ne rabimo tako zelo kot pri Zetorju ki ima slabše. New Hollandu se ob vsakem pritisku na zavorno stopalko vklopi prednji pogon in pomaga zavirati.
Nekaj časa nazaj sem v temi Mehanična delavnica spraševal kako rešiti težavo z zavorami, kako bo New Holland peljal trosilec če ne bodo priklopljene zavore. Ta težava je rešena, na trosilcu je ventil s katerim odblokiraš zavore.
Še slike:
star sipov trosilec
novi



Če kogarkoli še kaj zanima naj vpraša.



najprej čestitke za novo pridobitev!

no, mi imamo enak trosilec, in smo zelo zadovoljni z njim, sploh ni primerljiv z sipovim.
drugače pa, kar se tiče zavor, smo doma na hribovitem terenu in smo se pol leta vozili brez zavor ker še jih nismo meli na traktorju. vozili smo koruzno silažo, gnoj in vedno je smo se ustavili ko je bilo potrebno, tako da z zavorami nebi smeli imeti problemov.

no in še teža. Imamo traktor claas celtis 436 dynamic-82KM, ko smo vozili silažo v breg (poln trosilec-1xoriginal dodatni poviški+20cm doma narejeni leseni poviški, težka silaža) nam je včasih šal traktor mal po zraku, zato smo naredili uteži(cca 300kg),od takrat naprej nimamo več nobenih problemov.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 09:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tisočkrat gre in samo enkrat ne, pa je dovolj. Če želite dolgo delati, potem delajte varno, kajti, ko vas ne bo, ne boste več potrebovali zavor, še hujše pa je, če morajo potem za vas skrbeti drugi do konca življenja.
Srečno

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Savinjčan
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 30.10. 2008, 14:56
Prispevkov: 538
Kraj: savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 10:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tuki je tudi problem ker zdej večino novih traktorjev v osnovni opremi nima niti enega priklopa za zavore,pa naj bo to hidravlični ali pa zračni.
Traktori so sedaj zlo slabo opremljeni tudi z drugo opremo,to pa vse zarad cene,de je na začetku čim bolj niska.Ko pa si zaželiš kake dodatne opreme pa hit poskoč cena za kakih 10-15 tisoč euro.
Drugač pa ,sej ni problem vozt brez bremz na priklopniku,pač morš bol pazit ,bol počas vozit,če greš po hribu navzdol dat v nižjo prestavo.To se pa pozna na času pa nafti,obojga več porabiš.Kot drugo pa je to da zavore na traktorju veliko prej skuriš,kar pa je kr veliki strošek.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 10:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kompresor 2 ali 3 tisoč evrov, zračne zavore na prikolici 1 tisoč ali pa priklop za hidravlične zavore na traktorju 500 ali 600 evrov in še toliko hidravlične zavore na prikolici.
Mar je res vredno za par jurjev tvegat življenje?
Skratka nerazumljivo, še posebno, ker gre ponavadi potem ta denar za nepomembne stvari.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Stiffler
Traktorist


Pridružen/-a: 25.11. 2008, 09:06
Prispevkov: 107
Kraj: Frogiland

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 10:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Savinjčan je napisal/a:
Tuki je tudi problem ker zdej večino novih traktorjev v osnovni opremi nima niti enega priklopa za zavore,pa naj bo to hidravlični ali pa zračni.


...če pa so že zavore na traktorju so to hidravlične... +cca 2oooe za zračne, pa klima +cca 2oooe, + čelna hidravlika in kardan +cca 4oooe pa je že to 8oooe Wink

Brez zavor sem pa samo 1x peljal pa mislm, da sem zajel kar 3 prevoze ob enkrat... prvič, zadnič in nikoli več Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

_toni
Forumovec leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55
Prispevkov: 3660
Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 10:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A niso hidravlične zavore najboljše?
Ima pa tale trosilec zelo nazaj pomaknjena kolesa (na oko). Je to kakšna hribovska varjanta, da pride več mase na traktor?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

NewHolland91
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 01.12. 2011, 15:57
Prispevkov: 993
Kraj: Brkini

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 10:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


_toni je napisal/a:
A niso hidravlične zavore najboljše?


Kot vem so zračne, ni pa njihova cena. Nekaj več o zavorah piše v tej temi:
http://traktor.mojforum.si/traktor-about4831-0-asc-0.html

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 11:00    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nekakšno pravilo za velikost prikolice:
- prikolica brez zavor skupna teža prikolice (bruto) 1/2 teže traktorja
- prikolica z neodvisno zavoro, to je ročna zavora nameščena na traktor (ponavadi zajla in ročica), skupaj bruto teža prikolice maksimalno enaka teži traktorja
- prikolica z integriranimi zavorami, maksimalno bruto teža prikolica največ 2x teža traktorja (zračne zavore 1 krožni sistem do 30 km/h, hidravlične zavore maksimalno do 40 km/h, dvokrožni zračni sistem do
40/50 km/h, z ABS pa tudi do 65 km/h), v nekaterih primerih je dovoljena tudi 3x teža traktorja.

Več pa naj napiše tisti, ki pozna CPP zakonodajo.

Velja pa pogledati tudi vertikalno obremenitev na priklop traktorja, saj imajo traktorji velikosti, kot je NH4000 dovoljeno največ 1500 kg, traktorji v rangu 4 do 6 ton imajo ponavadi dovoljeno obremenitev na priklop 2000 kg, večji pa 3000 kg.
S temi stvarmi se ni za igrat, so smrtno nevarne!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Savinjčan
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 30.10. 2008, 14:56
Prispevkov: 538
Kraj: savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 11:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kaj pa je to 2000eur proti tvojim živlenju.Nevem pa od kot teb take cene,jest sm dav na fendta 308 namontirat naknadno hidravlične zavore,pa me je pršlo materijal okrok 650 eur plus delo 200 eur.Za eno cevne zračne je prbližno enaka cena.
Sm pa 2 leti vozu ,6000 litrsko cisterno ,6 let pa balirko brez zavor,posledica je bila okrok 3000 eur za popravilo zavor.
Pa še neki,kake zavore poznamo razen ročnih ter naletnih zavor.
Hidravlične ,ki jih tut poznamo več tipov.Čist navadne kjer je od traktorja speljana samo cev do celindra na zavorih,dovoljena hitrost teh je samo 25 km.Ko je polna delajo dobr,pri prazni pa pri večjem zaviranju kolesi blokirajo pri večji hitrosti.
Potem so hidravlične ki imajo mehanski regulator kjer nastaviš koliko imaš naloženo prikolico,te so ži do 40km.
Ter hidravlične z avtomackim regulatorjem,ki je lahko vezan na plovec v cisterni ali pa na podvozje.Bolj ko je prikolica naložena bilj zavira.
Je pa tudi velika razlika v ceni v teh treh primerih.

Kar se pa tiče katere zavore so najboljše ,pa mislim de so dvocevne zračne.Res so drage ampak so vredne svojega denarja.
Sam take uporabljam na balirki.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

claas_celtis
Vajenec


Pridružen/-a: 01.08. 2010, 19:29
Prispevkov: 28
Kraj: šmarje pri jelšah

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 17:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


linč je napisal/a:
Tisočkrat gre in samo enkrat ne, pa je dovolj. Če želite dolgo delati, potem delajte varno, kajti, ko vas ne bo, ne boste več potrebovali zavor, še hujše pa je, če morajo potem za vas skrbeti drugi do konca življenja.
Srečno


aja mogoče sm pozabu napisat; pol leta smo se vozli brez zavor, potem smo jih pa nabavli.
maš prav, tudi sami smo tako razmišljali, 99krat gre lahka super, 100tič se ti pa lahka kaj zgodi.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Vaši domači stroji Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 301, 302, 303 ... 397, 398, 399  Naslednja
Stran 302 od 399

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.