Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
FRANC84446 Vajenec
Pridružen/-a: 28.03. 2012, 14:45 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 28 Mar 2012 14:57 Naslov sporočila: Vpliv goriva na delovanje traktorja |
|
|
Pozdravljeni!
Sem študent strojništva in vas prosim za pomoč pri projektu. Zanima me, če se pri traktorjih ravno tako kot pri avtomobilih opazi kvaliteta goriva. Poleg tega pa me zanima tudi, če kdo pozna primer, da bi prišlo kdaj do kakšne poškodbe zaradi vode ali ostalih nečistoč v gorivu.
Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
oman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.09. 2009, 15:50 Prispevkov: 1116
|
Objavljeno: 28 Mar 2012 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
zanimivo je samo to če kuriš rastlinsko plinsko olje diši okrog traktorja kot bi cvrli piščanca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mlinar94 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 07:50 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 28 Mar 2012 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
jah je razlika od črpalke do črpalke kar se tiče kakovosti nafte oziroma na splošno vseh goriv
men se najbolj dopade agip ali omw najmanj pa petrol |
|
Nazaj na vrh |
|
|
njofra Vajenec
Pridružen/-a: 03.11. 2010, 18:52 Prispevkov: 36 Kraj: koroška
|
Objavljeno: 29 Mar 2012 06:51 Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem zakaj bi bili traktorski motorji kaj drugačni glede nečistoč v gorivu. Sicer pa imajo tako kot drugi dizelski motorji tudi traktorski vgrajene filtre za gorivo, pa izločanje vode (steklen kozarec). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 29 Mar 2012 13:54 Naslov sporočila: |
|
|
odvisn je tut kak tip motorja maš.
če maš eno staro zadevo ki je robustna ko sam vrag, pol lahka tk pol vode zravn zlivaš (nekoč sm v srbiji vozil IMTja, v katerem je blo 3/4 vode v kestlu - ni šel dolgo ampak vseeno)
če so pa CR motorji, je pa že pr kurilcu problem, ker motor začne cukat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
johndeere6330 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 28.08. 2010, 15:17 Prispevkov: 243 Kraj: Dolenjska -> Posavje
|
Objavljeno: 29 Mar 2012 15:36 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | odvisn je tut kak tip motorja maš.
če maš eno staro zadevo ki je robustna ko sam vrag, pol lahka tk pol vode zravn zlivaš (nekoč sm v srbiji vozil IMTja, v katerem je blo 3/4 vode v kestlu - ni šel dolgo ampak vseeno)
če so pa CR motorji, je pa že pr kurilcu problem, ker motor začne cukat. |
Vodo v CR motorjih izloči separatorski filter, ki izloči vodo v nafti...
Seveda če je ta filter montiran, če ga ni gre verjetno v motor ker drugam ne more,...
Tu je nekaj napisanega:
http://www.prima-filtertehnika.si/page/filtri-za-gorivo-32 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 30 Mar 2012 07:30 Naslov sporočila: |
|
|
Bolj so motorji napredni bolj se pozna pri starih traktorjih se ne toliko in kolikor vem vode naj ne bi bilo ker imajo dost natančne senzorje če bi do kondenza v rezervoarjih prišlo... mlinar94 je napisal/a: | jah je razlika od črpalke do črpalke kar se tiče kakovosti nafte oziroma na splošno vseh goriv
men se najbolj dopade agip ali omw najmanj pa petrol | Bom na mailu poiskal petrolovo cisterno na OMW pumpi... Včasih je bil 24/7 zakon samopostrežba... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
dromly Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50 Prispevkov: 1861 Kraj: LJ okolica
|
Objavljeno: 30 Mar 2012 07:38 Naslov sporočila: |
|
|
Drugač sem pa ravno včeraj gledal kako je šlo z vlakom ene 20 cisteren državnih rezerv proti lj... A kdo ve na koliko let se ta gorivo menja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
e-grega Vajenec
Pridružen/-a: 04.09. 2011, 10:28 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 08:46 Naslov sporočila: |
|
|
Ali si prepričan, da je šlo za državne rezerve, al je peljav vlak v Zalog na Petrolovo skladišče? Mislim, da gre tja vsak dan ene par takih kompozicij. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|