Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Grapar Vajenec
Pridružen/-a: 08.02. 2011, 21:49 Prispevkov: 20 Kraj: Podbrdo
|
Objavljeno: 15 Mar 2012 20:45 Naslov sporočila: Hidravlične zavore +AC TRX 7800 |
|
|
Prosim vas za pojasnilo - na Carrarotu imam 6 izhodov hidravlik poleg zadnjih rok. 2x imam dvosmerni in 2x enosmerni ventil za krmiliti. Traktor sam ima cca.160bar v hidravliki. Ko pa sem zadnjič v Agromehaniki Kranj servisrja vprašal za mnenje, kako priključiti manjšo gozdarsko prikolico mi je rekel, da AC sploh niso zato prirejeni???? OK razumem da zaradi same relativne nizke teže traktorja. Pa vendar. Pravi serviser, da ljudje kar priklaplajjo hidravlične zavore direkt na traktor, potem pa vse potrga itd....? Ni mi jasno torej kam bi lahko priključil hidravlične zavore.
Prosim za nasvet.
lp Grapar |
|
Nazaj na vrh |
|
|
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 15 Mar 2012 21:18 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi si razlagal tako.
S tem, ko priklopiš direktno na ventil, s tem spustiš večjo količino olja v cev oz. na zavoro, kot pa bi s pritiskom na pedal.
Ali si ga vprašal, koliko stane ventil za hidr. zaviranje priklopnika?
Jaz sem dal okoli 600€.
Moraš vedeti, da so zavore na tak princip bolj za sem in tja.
Preberi še, koliko je kaj osna obremenitev na traktorju dvoljena, da ne boš potem ostal brez kolesa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 15 Mar 2012 21:48 Naslov sporočila: |
|
|
potokar je napisal/a: | Jaz bi si razlagal tako.
S tem, ko priklopiš direktno na ventil, s tem spustiš večjo količino olja v cev oz. na zavoro, kot pa bi s pritiskom na pedal.
Ali si ga vprašal, koliko stane ventil za hidr. zaviranje priklopnika?
Jaz sem dal okoli 600€.
Moraš vedeti, da so zavore na tak princip bolj za sem in tja.
Preberi še, koliko je kaj osna obremenitev na traktorju dvoljena, da ne boš potem ostal brez kolesa. |
Ja te zavorne sisteme imajo bolj poljedelski traktorji.
Razlika med tem tvojim ventilom in originalnim za zaviranje je, da tvoj kot prvo olja ne spusti nazaj, dokler ga ti ne ponovno preklopiš. Da pa se bi kaj uničilo pa se bi pomoje le zažgale zavore. Če bi pustil malo zaprtega olja v cilindru bi le ta vedno malo bremzalo. Dat bi ga moral vedno v plavajočo verzijo. Mogoče pa originalni sistem ne spusti tako velikega tlaka v cilinder Skratka sigurn pa sn, da ima cilinder do zavor vzmet, drugač bi vse polomlo.
Katere zavore na tak princip so bolj za sem in tja?? Kak misliš? Če bi tak bremzal kot jaz pravim, ali če kupiš tisti ventil za 600eur, kot je tvoj? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 15 Mar 2012 23:22 Naslov sporočila: |
|
|
Glede tega, za sem in tja, sem mislil na to, da bi zaviral z ročno komando, saj lahko kdaj zmanjka časa za to, če prideš v tako situacijo.
Sam imam na enem traktorju narejeno nožno prek originalnega ventila, na ta melem traktorju pa sem naredil, kot sprašuje sedaj uporabnik grapar.
Samo vem, da je taka metoda bolj za pomožno zaviranje, ki pa je treba zelo paziti, da ne damo ročice v nevtralni položaj ampak nazaj, da se tlak sprosti in olje steče nazaj v traktor.
Čeprav za parkirno zavoro je pa to kar uporabna zadeva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
carraro V.I.P
Pridružen/-a: 13.02. 2006, 22:00 Prispevkov: 1073 Kraj: blizu Tolmina - Baška grapa
|
Objavljeno: 16 Mar 2012 09:25 Naslov sporočila: |
|
|
problem je samo v temu da imajo hidravlični sistemi za zavore manjši pritisek kot pa ostali hidravlični sistem. S tem je mišljeno da lahko vse potrgaš. Ventila original ni. Se pa da kupiti ta venti in sicer cena je nekje 580€. Potem ga pa sam zmontiraš na traktor. Dovoljena teža prikolice pa je 8t za ta traktor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 16 Mar 2012 20:22 Naslov sporočila: |
|
|
Aha vidim, da smo vsi isto razmišlali.
Kaj se tiče dovoljene teže pa je to spet vse relativno. Vrjetno je bilo mišleno nevarnost loma česa na zadnji osi zaradi velike obremenitve na vlečno kljuko stroja Ni toliko veze če je težka prikolica, kot pa obremenitev na kljuko(kje ima postavljeno os prikolica).Dlje kot je os prikolice zadaj, večja je obremenitev na kljuko. Ali je ta podatek tudi kje naveden(sila na kljuko)v navodilih pa ne vem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 16 Mar 2012 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | Ali je ta podatek tudi kje naveden(sila na kljuko)v navodilih pa ne vem. |
Ponavadi je ta podatek deklariran na samem priklopu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|