Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Poraba goriva
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Ostale teme
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

DEUTZ-FAHR
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01
Prispevkov: 545

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 18:34    Naslov sporočila: Poraba goriva

Odgovori s citatom


Pozdravljeni!
Imam vprašanje, in sicer zanima me če ima kdo naslednjo zadevo za zmanjšanje porabe goriva, kot je meni napisal uporabnik ttv630!

Citiram:
ali veš da obstaja magnet za ločevanje gruč žveplovih molekul v nafti-če boš tega montiral na dovod goriva boš s tem še dodatno znižal porabo goriva za še dodatnih 20%,če ne verjameš vse to je preverjeno na mojem traktorju.Agrotron 100. Jaz imam letno porabo goriva 3,7 l/h- težki transport z tandem prikolico 15 T ter gozdarska prikolica 10T, gozdarski vitel 8T,košnja 6m čelna, bočna,pajek 7m,oranje tribrazdni Kverneland 55 cm,balirka vario Deutz fahr,4m predsetvanik Rau. Vse to počne ta Agrotrončez z samo 3,7l/h letne porabe goriva. Premisli če se splača, pa mi sporoči. Še enkrat ne želim biti pameten! Samo predlagam. Letno naredim 1000 ur

Jas sem kar malo začudeno pogledal nad to porabo, ampak ne trdim, da to ni res.
Zanima, me koliko ta zadeva stane in kako deluje? Po mojem bi potem na traktorje to vrajevali, ali to ne paše na vse trakorje ali kako?
Če kdo ve kaj več o tej zadevi naj prosim napiše, saj sem odpisal nazaj uporabniku ttv630, ampak še mi ni odpisal.
Če kakšna podobna tema obstaja prosim, da to vprašanje prestavite in potem zbrišete to temo!
Hvala, lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov

xyz
Traktorist


Pridružen/-a: 22.01. 2009, 15:29
Prispevkov: 110

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 18:51    Naslov sporočila: iz drugega foruma

Odgovori s citatom


Citiram:
Kar se pa tiče fuelmaxa je pa res fantje
leta Leta 1952 sta Dr. Felix Block s Standfordske Univerze in Dr. Edvard Purcell z Hardvarske Univerze v ZDA, dokazala, da je z resonančnim magnetnim poljem možno cepiti molekule in za to delo prejela Nobelovo nagrado. Kasneje je Dr. Robert Kane, predsednik 1.R.D. (Inštitut za raziskave in razvoj) nadgradil njuno teorijo o magnetni resonanci s predstavitvijo Neodimskega superprevodnika v funkciji katalozatorja za razcep ogljikovodikovih molekol v gorivu. Dr. Robert Kane je Prof. Dr. Fizike na Univerzi v Minnesoti. Sodeluje tudi pri organizaciji NASA, kot svetovalec na oddelku za obrambo, s podjetjem Motorola in na Nacionalni Akademiji za znanost. Njegov življenjski moto je aplicirati znanstvene iznejdbe v nove izdelke, ki bi pozitivno vplivali na razvoj družbe in koristno služili njihovim uporabnikom
zanimuvo a ne
kako pa deluje ta stvarca pa poglejmo?SUPER FUELMAX dovaja katalizator, ki povzroča prenos energije trka v molekulah. Super Fuelmax ustvari resonanco molekul na nuklearni ravni, tako da inducira polarizirane, skalarne in sferične stresne valove v jedru tekočine. V bistvu je to nihanje v tekočini sami, na ravni atomov, kar se kaže kot inducirana polarizacija. V dieselskem gorivu so prisotne snovi, kot so žveplo in "klastri", ki ogljikovodikove molekule privlačijo in jih združujejo v gruče. Te gruče v motorju nikoli popolno ne izgorijo in zato je izkoristek dieselskega goriva do 75%. Z namestitvijo SUPER Fuelmaxa dosežemo da se ogljikovodikove molekule odcepijo od žvepla in klastrov. Ko s SUPER FuelMAXom ogljikovodikovim molekulam dovedemo energijo, ki povzroča medsebojne trke v samem jedru, se prično ogljikovodikove molekule zaradi inducirane polarizacije cepiti na manjše verige, ki so lažje in bolj gorljive.

Torej, ko SUPER FuelMAX namestimo na dovodno cev goriva pred visokotlačno črpalko, njegov učinek povzroči cepljenje ogljikovodikovih molekul na manjše molekule in s tem povzroči povečanje volumna goriva. V motor po zaslugi SUPER FuelMAX-a pride lažje vnetljivo in bolj gorljivo gorivo, kar pomeni veliko večji izkoristek in manjšo porabo.
http://www.opelforum.si/index.php?showtopic=8589&st=15

To je to ????

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 18:54    Naslov sporočila: Re: Poraba goriva

Odgovori s citatom


Od kdaj ima pa žveplo magnetne lastnosti? Ter od kdaj je žveplo v nafti v elementarnem stanju?...

Nazadnje urejal/a kmet 30 Jan 2012 19:08; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

DEUTZ-FAHR
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01
Prispevkov: 545

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 18:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nwn, če je to to, bomo morali počakati na komentar uporabnika ttv630!
Ali mogoče veš kako kaj vzdržljivost motorja ali kaj trpi ali kako?
lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov

DEUTZ-FAHR
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01
Prispevkov: 545

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 18:56    Naslov sporočila: Re: Poraba goriva

Odgovori s citatom


kmet je napisal/a:

Od kdaj ima pa žveplo magnetne lastnosti? Ter od kdaj je žveplo v nafti v elementarnem stanju?...

Ne vem jas tega, to mi je on poslal, se ne razumen na goriva, in tudi prvič sem slišal za tako zadevo!
lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov

Simon MS
Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013


Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41
Prispevkov: 3942
Kraj: Bakovci (MS)

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 19:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Laughing Laughing Ne nasedat Wink (preverjeno)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

DEUTZ-FAHR
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01
Prispevkov: 545

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 19:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Simon MS je napisal/a:
Laughing Laughing Ne nasedat Wink (preverjeno)

Saj nisem nasedel, ker se mi je že zdelo čudno, zakaj potem ne vgrajujejo vsaj v teh časih to zadevo v traktor in poleg tega se mi je zdela precej majhna poraba! Very Happy
lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov

nejc
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24
Prispevkov: 2688
Kraj: štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 19:10    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


http://www.favdl.net/forum/viewtopic.php?f=41&t=4880&start=25

Tukajle piše nekaj malega o tem, si lahko iz prve roke prebereš Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 19:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ah ja, eno je teorija, drugo pa praksa. V teoriji to vse skupaj drži, pri praksi je pa tako, da ima dovolj veliko magnetno polje svojo ceno - dobesedno. Magnetna resonanca se uporablja večinoma v medicini, kjer je jakost magnetnega polja od 1 Tesla naprej (tak "magnet" stane približno milijon eur), da ne govorimo o hlajenju. Lastnost magneta je v tem, da okoli sebe ustvari magnetno polje (želimo si čim bolj homogenega), v kolikor pa želimo resonanco, pa lahko le to dosežemo z uporabo RF (radiofrekvenčnih) tuljav, ki povzročijo da molekule zaradi dipolarnosti zanihajo v magnetnem polju (RF tuljava jih odkloni, potem se pa želijo postavit v smeri magnetnega polja, vendar zaradi vztrajnostnega momenta zanihajo).
Kot je napisano, da ta čudežni magnetek doda energijo za nihanje... eden temeljnih zakonov narave pravi da masa ne nastane iz nič in ne gre v nič, in če to združimo s slavno Einsteinovo enačbo lahko rečemo da energija ne nastane iz nič in ne gre v nič.
Torej bi se v primeru delovanja teh magnetov le ti iztrošili.

Glede samega delovanja motorja pa še to: vbrizgi so pri motorjih z CR tehnologijo razdeljeni na več delov (od predvbrizgov, do glavnih vbrizgov...) tako da pri enem taktu pride do cca 10 vbrizgov ali več, vse to pa pri tlakih čez 10^8 Pa skozi zelo majhno odprtino, tako da je gorivo v izgorevalni komori (cilindru) v plinastem stanju, brez kakršnih koli gruč.

Razz

Pa zaželi uporabniku ttv630 uspešno prodajo Evil or Very Mad

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

DEUTZ-FAHR
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01
Prispevkov: 545

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 19:33    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kmet je napisal/a:

Pa zaželi uporabniku ttv630 uspešno prodajo Evil or Very Mad

Saj meni uporabnik ttv630, ni prodajal tega izdelka (nevem če sploh prodaja to), je mi pač svetoval vendar jas nisem nasedel na to, zato pa me je zanimalo če sploh to obstaja!
lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Ostale teme Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.