Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 09 Jan 2012 13:07 Naslov sporočila: |
|
|
nejc je napisal/a: | tam ko sta 2 vijaka en nad drugim, tam je konec hidravlike, naprej ni ojačana. verjamem da ni potrebe po tem, kosilnico, ki jo je do zdaj nosil silver more zdržat, tistih 10x po 2 bali pa tudi... |
Drži, da bo hidravlika malo rabila, samo jaz je ne bi zmontiral brez bočnih ojačitev, saj je traktor brez šasije občutljiv na bočne udarce (lahko se ti zgodi pri košnji, da si nepazljiv in zapneš s koso z enim ali drugim koncem), če pa boš uporabljal še snežni plug pa je fajn imeti še pod traktorjem povezavo, po sredini, do zadnjega konca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kirchner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.08. 2007, 21:07 Prispevkov: 806 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: 09 Jan 2012 13:44 Naslov sporočila: |
|
|
Čestitke. Kdo pa je zastopnik za Stemplinger v SLO? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrjanecjanez V.I.P
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50 Prispevkov: 1214 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 09 Jan 2012 13:49 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | nejc je napisal/a: | tam ko sta 2 vijaka en nad drugim, tam je konec hidravlike, naprej ni ojačana. verjamem da ni potrebe po tem, kosilnico, ki jo je do zdaj nosil silver more zdržat, tistih 10x po 2 bali pa tudi... |
Drži, da bo hidravlika malo rabila, samo jaz je ne bi zmontiral brez bočnih ojačitev, saj je traktor brez šasije občutljiv na bočne udarce (lahko se ti zgodi pri košnji, da si nepazljiv in zapneš s koso z enim ali drugim koncem), če pa boš uporabljal še snežni plug pa je fajn imeti še pod traktorjem povezavo, po sredini, do zadnjega konca. |
Nejc, ima SIPovo čelno koso, katera se zvije kot čigumi ni bojazni glede bočnih udarcev |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 09 Jan 2012 14:46 Naslov sporočila: |
|
|
Saj morda mi bo kdaj žal, ampak ne bo nobenih ojačitev, sploh te bočne povezave do sklopke, ko je krivljeno ploščato železo, to enostavno kej veliko ne more nosit. Bočno sploh ne, saj veš da flohajzl čisto enostavno pigaš. Vertikalno pa spet ne, ker je pigan in mu tam grozno zmanjša nosilnost. Za spodnjo ojačitev pod traktorjem se pa strinjam da bi ogromno pripomogla, pri plugu npr. In za to ne rečem da je nekoč ne bo, ČE se bo plužlo z DFju.
In kot je reku Janez, sipova kosa je kot čigumi, imam vse bobne povite, pa sem kosil s silverjem, ki je pol lažji. Za po cesti me pa tudi ni strah, iz savinjske do šaleške poznam čisto vse luknje na pamet, tako da se da zognit
Kdo je zastopnik za Stemplinger, nevem, jaz sem jo kupil pri serviserju za DFje, v šentjurju |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 09 Jan 2012 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
Hm ja, spodnja povezava.. Dvomim vanjo. Traktor odpre ponavadi navrhu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 09 Jan 2012 16:14 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem no, bočna ojačitev vendar ni tako slaba. Saj ni to 5mm, jeklo ampak mal debelejše je pa vendarle in posledično tudi nosi kaj več. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Kmetovalec
Pridružen/-a: 11.01. 2011, 16:46 Prispevkov: 53 Kraj: Velenje
|
Objavljeno: 09 Jan 2012 16:25 Naslov sporočila: |
|
|
Čeprav so zadnji predstavljeni traktorji v primerjavi z našo novo pridobitvijo prave mrcine, pa naj vseeno predstavim še našega AGTja 835 TS.
Zamenjal bo Tomo Vinkoviča 730, ki je sicer še v odlični kondiciji vendar je že veliko naredil. Za menjavo smo se odločili predvsem zaradi boljših zavor, hidravličnega volana, večje medosne razdalje, ki jo potrebujemo v strmini in močnejše hidravlike. Sedaj bo AGT kos tudi nekaj strojem, s katerimi s Tomotom ni bilo mogoče delati.
No po prvih testnih urah naj povem, da je AGT res veliko boljši tako na naklonu kot tudi pri vožnji po cesti, ki je v primerjavi s Tomotom zelo mirna, kljub kar zavidljivi končni hitrosti 35 km/h.
No pa še naše celo postrojenje
Za težja opravila (košnjo, oranje,...) pa bo še vedno zadolžen Universal
Agtja pa smo uzeli brez kabine zato, ker imamo travniške sadovnjake in bo brez kabine bolj uporaben.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
traktor987 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 14.08. 2010, 11:34 Prispevkov: 273 Kraj: Bela krajina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
reno Traktorist
Pridružen/-a: 26.04. 2010, 12:26 Prispevkov: 182 Kraj: notranska
|
Objavljeno: 09 Jan 2012 19:23 Naslov sporočila: |
|
|
Čestitke nejcu in hrastu za pridobitve. Naj služite čim dllje s čim manj popravil!
LP reno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 09 Jan 2012 21:08 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem, js si tako napol laično predstavljam te bočne ojačitve takole, v primeru da bi bila ojačitev(ploščato železo) do sklopke popolnoma naravnost(kar ni izvedljivo zaradi obračanja koles), takrat, si predstavljam, ti flohajzli lahko vertikalno prenesli razmeroma velike sile. Ampak v trenutku ko pa to ojačitev gremo krivit, rezat, uglavnim spreminjat smer, se pa nosilnost drastično zmanjša.
Čeprav litina nima neki velike nateznosti, razmeroma hitro poči. In zato bi lahko, kljub bočnim ojačitvam, ki pa imajo nekaj več nateznosti, traktor vseeno odprlo. Preveć ojačitev pa vsekakor ne škodi, od viška ne boli glava.
Nevem...to je tak pogled "čez palec", po občutku, nimam nobenega strokovnega znanja, recimo da imam mal nekaj občutka
Kosilnco bo zdržu, če je le ne bom pod kolesi zgubo
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|