Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
hribc Traktorist
Pridružen/-a: 30.11. 2006, 20:30 Prispevkov: 153 Kraj: zamejska gorenska
|
Objavljeno: 24 Jan 2007 18:03 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem če si že vidu v akciji na terenu tako prikolco...jest mislim da je obvezno da ima gozdarska prikolica gibljivo rudo....obnese se na terenu in pri nakladanju....obstajajo pa tud prikolice sz kolesi ki zavijajo...če najdem link bom prlepu....so pa ohoholala$$$$ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
optimist Traktorist
Pridružen/-a: 25.10. 2006, 20:28 Prispevkov: 115 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 24 Jan 2007 18:09 Naslov sporočila: |
|
|
Saj tud nagibna ruda je boljš kot nič, sam če gredamo geometrijo gibanja prikolice v ostrem ovinku, bi bila pa bistveno boljša varianta z nagibnimi kolesi. Lahko zapeleš mal nazaj, pa obrneš kolesa, pa zapeleš mal naprej....skratka prideš čez velik bolj oster ovinek, ali pa se bočno približaš.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hribc Traktorist
Pridružen/-a: 30.11. 2006, 20:30 Prispevkov: 153 Kraj: zamejska gorenska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dorado 76 Moderator & Izjava leta 2009
Pridružen/-a: 28.12. 2006, 09:27 Prispevkov: 1060 Kraj: Šentjur
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hribc Traktorist
Pridružen/-a: 30.11. 2006, 20:30 Prispevkov: 153 Kraj: zamejska gorenska
|
Objavljeno: 24 Jan 2007 18:58 Naslov sporočila: |
|
|
iz kabine....navadn hidravličn ventil...
Pogon za dvigalo je pa prek kardana-prikolica ima svojo črpalko.
Je pa res de je tale traktor mislem de je Lindner vseen mogu imet ksno predelavo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
optimist Traktorist
Pridružen/-a: 25.10. 2006, 20:28 Prispevkov: 115 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 24 Jan 2007 19:37 Naslov sporočila: |
|
|
Ja ...točno to sm mislu....HVALA
Sam tele prikolice morjo bit pa zakon....obračanje koles, ki so poleg tega še gnana...
Edin mi ni jasno, kako uskladijo hitrost prikolice s hitrostjo traktorja. Edin če je hitrost prikolice nastavljiva, tako da si recimo lahko nastaviš, da vedno drži isto hitrost kot traktor recimo v prvi prestavi, fina regulacija hitrosti je pa verjetno itak določena z vrtljaji motorja - višji vrtljaji- hitreje gre traktor in več olja da pumpa, kar povzori hitrejšo prikolico in obratno...
Mogoče...mogoče pa da ni tako enostavno.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hribc Traktorist
Pridružen/-a: 30.11. 2006, 20:30 Prispevkov: 153 Kraj: zamejska gorenska
|
Objavljeno: 24 Jan 2007 19:44 Naslov sporočila: |
|
|
hitrost je odvisna od črpalke....pri pogonu je tko-ko začne trakor prehitevat prikolco hidromotor postane črpalka in preklopi nek zvod ki povzroči da se hidromotor dvigne-in ne poganja več
Za ta sistem ko hidromotor pritisne med kolesi vem kako deluje za integriran pogon (v kolesu) pa ŠE ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
optimist Traktorist
Pridružen/-a: 25.10. 2006, 20:28 Prispevkov: 115 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 24 Jan 2007 20:42 Naslov sporočila: |
|
|
A to je to...potem je pa zobato kolo, ki je prikazano na neki sliki (prikolica Igland) namenjeno temu.....dokler je potovanje počasnejše od hitrosti hidromotorja le ta žene, ko pa postane potovanje hitrejše začne zobato kolo preskakovati zobe hidromotorja (sistem navijanja ure - v eno stran gre v drugo ne).....
Enostavno in učinkovito.....
še slika:
tle je mal majhna....pejd pogledat na Iglandov home page.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hribc Traktorist
Pridružen/-a: 30.11. 2006, 20:30 Prispevkov: 153 Kraj: zamejska gorenska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
optimist Traktorist
Pridružen/-a: 25.10. 2006, 20:28 Prispevkov: 115 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 24 Jan 2007 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
Čemu pa je pol namenjen tale disk? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|