Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ursus c-360 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 24.02. 2011, 20:13 Prispevkov: 228 Kraj: dolenjska
|
Objavljeno: 28 Nov 2011 18:39 Naslov sporočila: |
|
|
naša nova pridonitev:
Gozdarski vitel uniforest 50e
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josi_ Kmetovalec
Pridružen/-a: 08.08. 2011, 07:03 Prispevkov: 67
|
Objavljeno: 28 Nov 2011 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
ursus c-360 je napisal/a: | naša nova pridonitev:
Gozdarski vitel uniforest 50e
|
A so te vitle od uniforesta, kej dražje kot Krpanove, ker izgled je čisto isti? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tedy199 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.05. 2010, 19:24 Prispevkov: 798 Kraj: Čušperk
|
Objavljeno: 28 Nov 2011 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
Uniforestove so malenkost dražje, ne dosti. Med tem ko je Tajfun še vedno nad obema. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ursus c-360 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 24.02. 2011, 20:13 Prispevkov: 228 Kraj: dolenjska
|
Objavljeno: 28 Nov 2011 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
oprema tega vitla :
zajle je 70 metrov
4 drsniki
mehansko upravljanje
zgornji, spodnji škripec
kardan
vlečna sila 5 ton
cena 1500 € |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 29 Nov 2011 07:35 Naslov sporočila: |
|
|
suligoj je napisal/a: | mstrek je napisal/a: | No jaz sem tudi pred kratkim pripeljal enega hlapca.
Ni neko čudo tehnike, vendar za ta denar bo moral kar nekaj premaknit. Malo je že bil v drvih. Iskal sem čim lažjo izvedbo in dvig vsaj 3 m...in to je to.
|
@mstrek, koliko si pa odštel za viličarja? Sam sem tudi nekaj takega kupil, vendar bo treba še malo varjenja, kakšen kg železa in hidravlični blok dodati na fiata, potem pa naredim kakšno sliko. |
600€ je bil. Za na fiata bi lahko dal kakšnega močnejšega in s premičnimi vilicami. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
suligoj Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 25.11. 2007, 19:12 Prispevkov: 1027 Kraj: Posočje
|
Objavljeno: 29 Nov 2011 07:54 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | suligoj je napisal/a: | mstrek je napisal/a: | No jaz sem tudi pred kratkim pripeljal enega hlapca.
Ni neko čudo tehnike, vendar za ta denar bo moral kar nekaj premaknit. Malo je že bil v drvih. Iskal sem čim lažjo izvedbo in dvig vsaj 3 m...in to je to.
|
@mstrek, koliko si pa odštel za viličarja? Sam sem tudi nekaj takega kupil, vendar bo treba še malo varjenja, kakšen kg železa in hidravlični blok dodati na fiata, potem pa naredim kakšno sliko. |
600€ je bil. Za na fiata bi lahko dal kakšnega močnejšega in s premičnimi vilicami. |
Saj je malo močnejši. Dvigne nekje 1500 kg (ni še preizkušeno), ima tudi nagib in bočni pomik vilic, višina dviga je nekje 3.5 m, vilice so snemljive in nastavljive po širini. Je pa koštal 550€, pripeljali smo ga pa z italije. Je pa še brez vpetja za priklop na hidravliko, ampak tekom zime ga imam v planu zrihtat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 11:51 Naslov sporočila: |
|
|
jus2 je napisal/a: | No pa da še jaz predstavim kaj se te dni testira na naši kmetiji, gre pa za naslednjo stvar.
Prototip vitla uniforest 65G, ki je bil prvič predstavljen letos na sejmu Agritechnica v Hannovru. Vitel ima pogon bobna prek polževega gonila, sklopka je šest lamelna, ima vodilo in pritisni valj za lepše navijanje pletenice, naprava za odvijanje pletenice je serijska. Je pa to manjša sestra vitla 80G.
Vitla se trenutno preizkuša v bukovem sestoju kjer je pokazala dobro vlečno moč (je treba paziti na verige) prav tako ni težav pri sidranju ter rampiranju. Izboljšave napram serij Hpro so predvsem v precej krajši zgornji poteznici, kardan v vseh višinah deluje neslišno (ga ne lomi).
Na vitlu smo opazili dve napaki. Nosilec motorne žage in cepina je na desni strani kar je precej nerodno saj ponavadi iz traktorja izstopaš na levi stani, ni nosilca za obešanja verig. Da pojasnim, zaboji za verige so ampak ne moreš vsakokrat jemati verig iz drsnikov in jih potem spet vpeljevati nazaj saj je to izguba časa. To napako smo sicer v domači delavnici že rešili z nosilcem ki smo ga privijačili na nosilec zaščitne mreže.
Pa še nekaj slik čisto nove, z delovišča pa jih žal še nimam.
Pa še ena iz uniforestove strani iz sejma v Hannovru
Pa še ena neuradna informacija, kolikor vem naj bi se pripravljala tudi dvo bobenska različica! |
Grega S je napisal/a: | Torej je to tvoj stroj ali ga imaš samo na testu?
Če prav vidim tehta 360kg. To je verjetno brez zajle? Se že ve kolikšna bo prodajna cena in koliko je cenejša od vitle 80G? |
alky je napisal/a: | Mreža meni deluje precej otročje. Bodo morali na tem tudi kaj narediti. Na naši doma je med drugim tudi to šibka točka. |
Grega S je napisal/a: | novakmare8 je napisal/a: | Ena mimo teme...
Pa kako pridete do takšnih testov(se to kaj plača)? |
Kolikor vem se testi ne plačujejo. Kako prideš do njega? Greš na firmo in se poskušaš dogovoriti. Če te tam poznajo (si že kaj kupil pri njih) še toliko lažje. |
nejcm je napisal/a: | v veliko primerih, je treba dati nekaj €, v primeru pa da stroj kupiš ti tiste € odštejejo od cene.
Tako je bilo, ko smo spraševali za koso. |
jus2 je napisal/a: | Grega S je napisal/a: | Torej je to tvoj stroj ali ga imaš samo na testu?
Če prav vidim tehta 360kg. To je verjetno brez zajle? Se že ve kolikšna bo prodajna cena in koliko je cenejša od vitle 80G? |
Vitlo imamo na na testu, teža je brez zajle. Za ceno ne vemo ker niti nismo spraševali, saj je za naš traktor vitel preozek.
Da smo prišli do testa je sigurno pomagalo da si lastimo že en vitel tega proizvajalca, test je brezplačen.
Mreža je po mojem mnenju dovolj močna da zadrži udarec zajle ali veje. |
Savinjčan je napisal/a: | Naša nova pridobitev,že dobro stestirana.
|
Grega S je napisal/a: | jus2 je napisal/a: | Vitlo imamo na na testu, teža je brez zajle. Za ceno ne vemo ker niti nismo spraševali, saj je za naš traktor vitel preozek. |
Kako se obnese zgornji škripec, ki je postavljen za odtenek bolj nazaj? Se posledično hlodovina manj upira v samo desko vitla in je lažje vse skupaj dvigniti (vitel+pripeta hlodovina)?
Tisto vodilo za navijanje deluje OK? Se zajla res tako dobro navija? |
Roskar je napisal/a: | savinjčan čestitam...
mene neki zanima: te strike si speleš v kabino in potem jih vlečes in vitla deluje mam prav?
kako pa je z zavoro? štrik potegnes kako pa potem zavoro odsponaš |
tedy199 je napisal/a: | Roskar je napisal/a: | mene neki zanima: te strike si speleš v kabino in potem jih vlečes in vitla deluje mam prav?
kako pa je z zavoro? štrik potegnes kako pa potem zavoro odsponaš |
Krpan ima te stvari pošlihtane takole: Zelena vrv je vrv za vleko. Torej ko jo potegneš proti sebi (stran od vitle) se na boben začne navijati jeklenica. Ko popustiš se preneha.
Rdeča vrv pa je po domače "stop vrv". Torej, ko jo potegneš zašponaš jeklenico. Ročka na vtili se ob tem zaskoči. Če želiš zavoro deaktivirati, enostavno povlečeš zeleno vrv in ročka se odskoči. |
markobal6 je napisal/a: | tedy199 je napisal/a: |
Krpan ima te stvari pošlihtane takole: Zelena vrv je vrv za vleko. Torej ko jo potegneš proti sebi (stran od vitle) se na boben začne navijati jeklenica. Ko popustiš se preneha.
Rdeča vrv pa je po domače "stop vrv". Torej, ko jo potegneš zašponaš jeklenico. Ročka na vtili se ob tem zaskoči. Če želiš zavoro deaktivirati, enostavno povlečeš zeleno vrv in ročka se odskoči. |
Nekaj mi ni jasno. Imamo Krpana sicer starejšega od vašega(letnik 2000) vendar bom vseeno povedal kako je pri nas.
Za zeleno vrv bom napisal enako torej potegneš stran od vitle in jeklenica se navija, spustiš vrv in jeklenica se neha navijati, torej je vključena zavora. Ko pa potegneš rdečo vrv spustiš zavoro(jeklenico lahko prosto vlečeš iz vitle) ročka se pri tem zaskoči. Zavoro pa ponovno vklopiš tako da potegneš zeleno vrv.
Tvojo razlago si jaz domišlam takole, da ko ti nehaš vleči jeklenico(zelena vrv) moraš vedno potegniti še rdečo vrv da hlod ne more zdrveti po hribu navzdol? Ali kako? Nisem rekel, da se motiš vendar mi ni čisto jasno? |
Lenny je napisal/a: | Pomoje se je zmotil, ko je pisal. Z rdečo vrvico se vedno sprosti zavoro, da se boben lahko prosto vrti. To je standard na vseh vitlih že desetletja. |
Savinjčan je napisal/a: | Roskar je napisal/a: | savinjčan čestitam...
mene neki zanima: te strike si speleš v kabino in potem jih vlečes in vitla deluje mam prav?
kako pa je z zavoro? štrik potegnes kako pa potem zavoro odsponaš |
Kot prvo nobene vrvi za upravlanje vitle nimam speljane v kabino,se tudi neda.Tako de ko delam z vitlo stojim na levi zadnji strani traktorja in upravljam vitlo z dvema vrvema.
Drugo pa upravljanje vitla,ko začnem ,najprej potegnem rdečo vru tako daleč de zavora zaskoči,potem lahko jekleno vru nemoteno vlečem ven.
Ko pa začnem z vlečenjem drevesa,pa potegnem zeleno vru,že ko malo potegneš še zavora avtomacko uklopi,nato potegneš do konca in začne velči drevo,če med vitlanjem zeleno vru spustiš se vitla ustavi,zavora pa avomacko prepreči odvijanje jeklene vrvi.Da vitlo sprostiš morš potegnt rdečo vru,tako ima narejena naša in mislim de večina drugih. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
Roskar je napisal/a: | amm zdej mi pa neki ni jasno saj so na varstvo pri delu s stroji al kako se ze rece povedali da moras biti nujno v traktorju ko vitlaš |
Savinjčan je napisal/a: | Roskar je napisal/a: | amm zdej mi pa neki ni jasno saj so na varstvo pri delu s stroji al kako se ze rece povedali da moras biti nujno v traktorju ko vitlaš |
Nevem zakaj so rekl de morš bit v traktorju,sej traktor zasidraš z vitlo pa je.
Na nasi ki je mehanska spoh nemorš napeljat v kabino vrvi,so pa vrvi dovge prbližno 4 metre kako da nisi čist ob vitli ko delaš.
Potem zakaj sploh delajo vitle na dalinsko opravljanje,če bi potem takem mora en bit skos v traktorju ,bi ja ta oseba lahko upravljala vitlo. |
Roskar je napisal/a: | ja nevem sam kako se neda...vrv je dolga 4 metre to komot iz kabine vse delas...sej me samo zanima tako, da nebi nič rad pometoval |
mstrek je napisal/a: | Odviso tudi kakšno ima kabino traktor. Če je zadaj odprta kot na IMT-ju ali Torpedotu potem še nekako gre. Samo je pa živi obup delat s temi špagami, če jih imaš na dolgo, se rade zapletajo...
Boljša rešitev je, da si komando za plin potegneš ven in zunaj upravljaš z vitlo. |
Savinjčan je napisal/a: | Roskar je napisal/a: | ja nevem sam kako se neda...vrv je dolga 4 metre to komot iz kabine vse delas...sej me samo zanima tako, da nebi nič rad pometoval |
Naša je taka kot na spodnji povezavi.
Sem šev zdele posebi na našo pogledat,ja bi se dalo nekako v kabino napeljat vrvi,sam bi bilo pa delo zelo mučno.Po tem takem bi morav skos pazit de de vrvi kam ne zapletejo,pa še skoz bit nazaj obrjen ko bi vitlu.Sam bom še naprej rajš lepo zuni stav,pa še skos lahk lepo vidiš hlod ko ga vlečeš. |
Roskar je napisal/a: | aha hvala za odgovore...
samo meni se zdi prednost vvi v traktorju tudi ta da lahko z noznim gasom uravnavas...no drugace pa vsak dela kakor mu paše |
jus2 je napisal/a: | Grega S je napisal/a: |
Kako se obnese zgornji škripec, ki je postavljen za odtenek bolj nazaj? Se posledično hlodovina manj upira v samo desko vitla in je lažje vse skupaj dvigniti (vitel+pripeta hlodovina)?
Tisto vodilo za navijanje deluje OK? Se zajla res tako dobro navija? |
Glede škripca nimamo pripomb tudi pri dviganju ni težav. Vodilo dela dobro ampak če na zajli ni nobene obemenitve se le ta ne navija idealno, zagotovo a se navija boljše kot brez njega. |
novakmare8 je napisal/a: | Mi smo našo predelali na star način tako da z daljšo ročico upravljamo in da pred kakšnimi tremi leti nebi bil brat v traktorju in da ni izklopil kardana ko se je prevrnil na bok točno na ročico. Bi lahko bila posledica večja saj bi traktor vlačilo k hlodu. |
axel je napisal/a: | novakmare8 je napisal/a: | Mi smo našo predelali na star način tako da z daljšo ročico upravljamo in da pred kakšnimi tremi leti nebi bil brat v traktorju in da ni izklopil kardana ko se je prevrnil na bok točno na ročico. Bi lahko bila posledica večja saj bi traktor vlačilo k hlodu. |
Kako dolgo pa ocenjuješ da bi še traktor delal ko bi bil na boku? |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
radko.grabner je napisal/a: | Ja,relativno vprašanje,kako dolgo bi traktor laufal na boku.Pred približno dvema mesecema se je v bližini prevrnil delovni stroj na bok in je tako laufal prb.2-3 minute.Pri tem je motor dobil nenormalno visoke obrate,tako,da pri traktorju z vitlo,nevem kaj bi bilo? |
axel je napisal/a: | Mislim da bi pod obremenitvijo zelo hitro zaribal. |
radko.grabner je napisal/a: | S tem strojem je vse o.k,razen stekla,ki ga je strojnik razbil,da je splezal ven.Začuda! |
novakmare8 je napisal/a: | Nebi dolgo delal.
In točno to zaribal bi.
Saj potem ko smo ga postavili na kolesa je bilo potrebno nalit olje ker je ven izteklo.
Zdaj pa naprej s temo! |
matjazms je napisal/a: | Lepo pozdravljeni, še nekaj naših strojev...
in še dobra stvar za nas, katerim vrat nagaja....
[/img] |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|