Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 23 Nov 2011 21:00 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da je 28 litrov max... Še večji problem je pa mala količina olja in s tem vezano pregrevanje olja, sploh za kak hidromotor...Kolega v bližini ima zapet krmilni voz na njem ja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 23 Nov 2011 21:46 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | A slučajno veš, če se da kako močnejšo gor namontirat? Ali ga slučajno kdo uporablja na krmilnem vozu - kako se kaj obnese? |
znanec je triolet giganta dodal svojo pumpo in rezervoar |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 24 Nov 2011 09:17 Naslov sporočila: |
|
|
WeekEnd kmet je napisal/a: | Kolega v bližini ima zapet krmilni voz na njem ja... |
In kako se kaj obnese vse skupaj? Vidu sem že kar na nekaj večjih farmah take kombinacije pa se vsi pohvalijo, sploh v primerjavi s kakšnim Zetorjem podobnega letnika in moči. A sliučajno poznaš tegale:Kmetijski oglasnik (ki naj bi bil iz tvojih koncev)?
@nejc: kaj veliko nebi predelovali krmilnega voza, bi mogoče potem rajši dal kakega tisočaka več za traktor z boljšo hidravliko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 24 Nov 2011 09:41 Naslov sporočila: |
|
|
Dela dojček zadovoljivo v krmilnem vozu. Sicer morda najbolje, da bi si šel sam ogledat in povprašat iz prve roke... Če želiš kak dodaten info... pač na zs...
Poznam lastnika tega dojca iz KO...Traktorja ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 24 Nov 2011 09:44 Naslov sporočila: |
|
|
WeekEnd kmet je napisal/a: | Dela dojček zadovoljivo v krmilnem vozu. Sicer morda najbolje, da bi si šel sam ogledat in povprašat iz prve roke... Če želiš kak dodaten info... pač na zs...
Poznam lastnika tega dojca iz KO...Traktorja ne. |
Samo še to me zanima, če slučajno veš kater krmilni voz ima (ali je z lastnim odvzemom ali ne). Drugače pa hvala za vse info. Če bom še kaj bolj kunkretnega rabu, pa se zmeniva po ZS. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 24 Nov 2011 09:46 Naslov sporočila: |
|
|
Voz brez lastnega odvzema, neka italjanska znamka... Požre pa celo silažno balo, to sem pa videl na lastne oči. In dojc spredaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kondi Kmetovalec
Pridružen/-a: 16.03. 2011, 17:08 Prispevkov: 78
|
Objavljeno: 24 Nov 2011 10:33 Naslov sporočila: |
|
|
za krmi voz so dost močne pumpe jest sm rezu bale sz bvl-jevim krmnim vozom spredi pa torpedo 55 večji problem je za 55 KM vrtit kardan ki vrti polža kar pa pri 75 KM ni nobena težava več |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lanciazois Vajenec
Pridružen/-a: 03.10. 2008, 14:32 Prispevkov: 19 Kraj: KAMNIK
|
Objavljeno: 27 Nov 2011 20:26 Naslov sporočila: |
|
|
A bi kdo na forumu vedel povedati, koliko pritiska ima hidravlika v torpedotu 7506. Sedaj imam hidravliko na novo vkup dano, pritisk naj bi bil okoli 160 bar., vendar, ko pripnem vitlo (krpan 7EH), mu zmanjka moči za dvig, kadar je polno obremenjen. Po izjavi mehanika, bi se jo dalo nastaviti nekje na cca 180 bar, več kot 200 bar pa naj nebi zdržala sama črpalka. A ima kdo kje te podatke oz. kje bi jih dobil? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 27 Nov 2011 20:48 Naslov sporočila: |
|
|
Preveri pritisk z manometrom, ki ga priklučiš na izhod za kiper ventil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 27 Nov 2011 21:03 Naslov sporočila: |
|
|
Če se prav spomnim -->
TD55 --> 190bar (Na H.ventilu) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|