Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
canycom Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 11:49 Prispevkov: 411
|
Objavljeno: 17 Nov 2011 10:55 Naslov sporočila: |
|
|
NewHolland TD: Glede servisa: kako pa to, da ne servisirajo NH in Steyr, saj so to povsem enaki traktorji (govorim o Kompakt in T40xx)?
Po drugi strani pa pride Steyr serviser in vgradi v Steyr traktor NH rezervne dele (oljni filter, itd) ?
In še popravek: 4095 je visok 244 (morda celo 247cm) in ne 240cm, ko pa daš gor še signalno luč, pa še nekaj zraven.
(pri meni je šlo glih-za-glih pod kozolc)
Drugače pa je tako, kot je CNH napisal: največ je odvisno od tega, kaj imajo na zalogi. Ko sem jaz kupoval, je bil Kompakt 4095 z opremo, ki sem jo želel, cenejši od T4050.
In enako je bilo v sosedovem primeru - tudi on je dal za 4085 manj, kot bi dal za enako opremljenega T4040. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 18 Nov 2011 07:58 Naslov sporočila: |
|
|
Podrobnosti glede servisiranja serije T4000 in kompakt ne poznam, sem pa skoraj prepričan, da v Štorah kompaktov ne servisirajo, čeprav so enaki seriji T4000. Razlog za to je tudi v strategiji korporacije CNH, katere namen je (do določene mere) ločitev dveh delov korporacije; Case-Steyr in New Holland. To morajo upoštevati tudi zastopniki. Več o tem ve @CNH.
Glede višin bom povzel uradne tovarniške podatke. Razdalja od središča zadnje osi do zgornjega roba kabine je pri T4000 167.2, pri kompaktu pa 174.4cm, razlika v višini je torej 7.2cm. Na vašem kompaktu so zadaj nameščene travniške gume Kleber dimenzije 16.9 R30, oz. 420/85R30. Ker je ta guma hkrati tudi najvišja izmed vseh v ponudbi, pomeni to najvišjo možno kombinacijo vseh treh serij (T4000/JXC/Kompakt), t.j. 247.6cm.
Ne morem tudi mimo v tem času predstavljene serije kompakt (4080-4090-4100), ki bo vzporedna seriji T4.90-T4.100-T4.110. Na kratko rečeno, gre za povsem drugačen pristop kot do sedaj. Do zdaj je bil kompakt (oz. T4000 in pred tem od leta 1999 TND) brezkompromisno majhen standardni traktor, kjer so bile kompaktne dimenzije v kombinaciji z zmogljivim motorjem na prvem mestu. Nova serija pa očitno in pričakovano nakazuje precejšen odmik od te formule.
- občutno večje dimenzije: traktor je pri enakih gumah od predhodnika višji za 8cm (15cm višji od T4000), ker pa so seriji bolj namenjene 34-colske zadnje gume, to pomeni prej okoli 15cm več kot zdaj. Zelo vpadljiva novost je tudi kabina, ki je podobna tisti iz serije T4 Powerstar/kompakt S, s sovozniškim sedežem, strešnim oknom in armaturno ploščo, ki se nagiba z volanom. Klima tudi pri novem kompaktu ne bo vgrajena v streho, ki bo ponovem enaka kot pri T4.
- močnejša zadnja hidravlika s 3600kg dvižne sile (prej 2900kg), kot do zdaj bo možen udi prednji EHR, EH vklop kardana
- motor: štirivaljni FPT s 3,4L prostornine, s common-rail dovodom goriva in hlajenim povratnim vodenjem izpušnih plinov, po normi Tier4/euro 3B. Motor v kompaktu 4100 bo tako imel max. moč 107KM in 444Nm navora
-Menjalnik 24/24 bo zaenkrat podoben kot je bil do zdaj, le da bo imel vmesno prestavo tudi za vožnjo nazaj, oz. bo bolj ali manj enak kot v T5000/T5. Ta zasnova je že v letih, ampak menjalnik je kljub samo dvema vmesnima prestavama boljši, kot večina misli. Konec koncev je bila dobra razporeditev prestav pohvaljena tudi pri Landwirtovem testu traktorjev okoli 85KM.
Sestavljali ga bodo, kot predhodnika, v Italiji (v Jesiju), proizvodnja pa naj bi se začela (šele) čez eno leto.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Blondi Traktorist
Pridružen/-a: 18.03. 2008, 16:36 Prispevkov: 159 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: 18 Nov 2011 16:33 Naslov sporočila: |
|
|
Škoda da bodo novo serijo povišali..ker trenutna serija steyrov in NH-jev je kar dobra glede kompaktnih dimenzij. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
moid Moderator
Pridružen/-a: 30.01. 2008, 19:14 Prispevkov: 514 Kraj: gorenjska
|
Objavljeno: 18 Nov 2011 19:25 Naslov sporočila: |
|
|
..očitno je od "kompakta" ostalo le še ime |
|
Nazaj na vrh |
|
|
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 18 Nov 2011 19:25 Naslov sporočila: |
|
|
Ali ni bila ta serija predvidena, da jo bojo delali v Turčiji?
Ali obstaja še kakšna šibkejša verzija kompakta, od te? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
anze_9105mt Kmetovalec
Pridružen/-a: 21.03. 2010, 19:38 Prispevkov: 85 Kraj: sp. savinjska dolina
|
Objavljeno: 19 Nov 2011 08:15 Naslov sporočila: |
|
|
potokar je napisal/a: | Ali ni bila ta serija predvidena, da jo bojo delali v Turčiji?
Ali obstaja še kakšna šibkejša verzija kompakta, od te? |
kompakt S naj bi bil delan v turčiji...
kompakt 100 pa je bil predstavljen na sejmu v hannovru. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 19 Nov 2011 11:11 Naslov sporočila: |
|
|
Serija T4000/Kompakt je bila ves čas izpostavljena različnim interesom uporabnikov. Na eni strani so bili tisti, ki jim je šlo ''na jetra'', da traktor nima ravnega dna kabine (predvsem uporabniki steyrjev M900), strešnega okna za delo z nakladačem, itd. in da je premajhen za ''resno delo''. Na drugi pa so bili tisti, ki so se za traktor odločili zaradi najbolj kompaktnih mer v razredu, odličnih motorjev in enostavne, a preizkušene ter v praksi zelo dobro delujoče tehnike. Teh zadnjih je bilo kar nekaj, tako med ''hobi'', kot med ''profi'' uporabniki. Tudi dejstvo, da so bili traktorji serij T4000 in Kompakt daleč najbolj prodajani traktorji na slovenskem trgu, pove marsikaj. Očitno so se pri CNH zdaj odločili, da bodo sledili interesom prej omenjene prve skupine uporabnikov, zato T4/kompakt ecotech pomenita prvo večjo prelomnico po letu 1999 (takrat je bila predstavljen TND, ki je bil prvi kompaktni traktor z EH invertorjem).
Glede izdelave pri seriji kompakt ecotech ne bo sprememb. Sestavljali jo bodo v Jesiju, večino komponent za to serijo pa izdelujejo v Torinu (Iveco FPT motor) in Modeni (kabina, menjalnik, prednja os, zadnja os, hidravlika...). Serijo Kompakt S sestavljajo v Ankari.
Ne vem pa kako bo v prihodnje s traktorji pod 80KM. Kompakt S/ T4 Powerstar ima sicer prostornejšo kabino, kot seriji T4000/Kompakt, vendar žal ne dosega tehničnega nivoja serij T4020-T4030 in Kompakt 4065-4075. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1378 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 19 Nov 2011 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
prosim če mal razložiš te TEHNIČNE lastnosti , v čem je taka razlika med T4 in 4020/4030 ter kompakt S in 4065 in 4075. Kaj ima serija T4000 več od novega T4 oz enakega kompakta? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alky Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42 Prispevkov: 1433
|
Objavljeno: 19 Nov 2011 23:53 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da so šli korak nazaj. Druge znamke so imele pri praktično istih dimenzijah kot T4000/kompakt ravno dno kabine. Tako da mislim da bi se morali truditi v tej smeri. Pričakoval sem tehnološko bol dodelan traktor, pa me je resnici na ljubo precej razočaral po prvih slikah in podatkih kakšno opremo naj bi vseboval. Za pohvalit je edino motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 20 Nov 2011 07:37 Naslov sporočila: |
|
|
V tem razredu in pri primerljivih pnevmatikah ni noben drug traktor z ravnim dnom kabine tako nizek kot T4000. Nekateri sicer res dosežejo podobne mere, ampak morajo zato imeti manjše zadnje gume kot T4000.
Najbolj bistvene razlike med npr. T4.75 powerstar in T4030
1.motor:
moč motorja: 74KM 78KM
navor: 310Nm 330Nm
2.menjalnik:
š.prestav: 12/12 16/16
Pri T4PS ni opcije EH invertorja, powershift-a, in powerclutch-a.
Pri T4PS tudi ni opcije treh hitrosti kardana, kot pri T4000.
3.hidravlika:
dvižna sila: 2100kg 2900kg
pri T4PS ni sistema Lift-o-matic in ni opcije EHR
pri T4PS ni opcije močnejše hidr.črpalke MegaFlow kot pri T4000
pri T4PS zaznavanje odpora preko zgornje poteznice, pri T4000 preko spodnjih hidr. rok
Poleg tega pri T4PS tudi ni EH vklopa zapore diferenciala.
Sicer pa ni bilo nikjer omenjeno, da T4PS/Kompakt S nadomešča T4020-4030. Pravi naslednik serije T4000 bo verjetno približno tak, kot je Kompakt ecotech, ki pa je resnici na ljubo po vseh tehničnih parametrih boljši/sodobnejši od serije T4000/Kompakt, pomanjkljivost je samo to, da je večji. Pa tudi to je samo prototip, do začetka proizvodnje se lahko še kaj spremeni. Novosti si lahko preberete v prejšnjem prispevku. Sicer pa bo T4000 očitno še nekaj časa v prodaji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|