Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Plansar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 11.10. 2011, 20:29 Prispevkov: 383 Kraj: Maribor-Šempeter(CE)
|
Objavljeno: 25 Okt 2011 22:57 Naslov sporočila: |
|
|
Lep! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 09:07 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | ...16 ventili,... ki po novem omogoča namestitev zadnjih koles dimenzij do 600/60 R 38. |
Lepo ...samo minimalni popravki: 2 ventila na valj, torej 8 ventilov in pa najširša zadnja kolesa 600/65R34 ali 540/65R38.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 09:58 Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem, če je vse tako ok.
Slovenske kmetije potrebujejo po večini manjše stroje.
Se pravi, da je v 85% pomembna tudi dimenzija traktorja.
Serija T5000 je bila nekakšna "dvoživka" nekje tudi prvi nekje drugi traktor na kmetiji.
Če bi imel noviT5 recimo 120-130ks pa dober menjalnik (Electro Command) bi bil to bomba od stroja.Huda konkurenca JD 6430 ali Fendt 312.. Tudi za prvi stroj na kmetiji. A vemo, da so stroji delani za kmetije po vsem svetu in tam so pogoji dela in velikosti precej drugači kakor pri nas. Tu mislim, da vsi počasi pozabljajo na okretnost stroja.
Vsekakor mi je bila sedajšna serija T5000, bolj všečna po dimenzijski plati. In je bil to odličen stroj tako za prvi kakor drugi stroj na kmetiji.
Si pa bom z veseljem ogledal na Agritechniki tudi novosti.
Bomo videli vse bo pokazal čas. Samo ta serija mi gre tako na oko
precej na serijo T6000. Mogoče niti ni tako slabo.Sploh, če bojo določene rešitve potegnili iz omenjene serije,kakor sem že pisal.
Vselej pa tudi nova serija T4 je bila, že zdavnaj predstavljena (Marec na Gregorjevem sejmu v - Itro) pa ga še nisem zasledil v Sloveniji.
Tako, da pomoje konec leta 2012 mogoče priveka tudi nova serija T5 na trg-več bi lahko uporabnik @CNH povedal.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 10:43 Naslov sporočila: |
|
|
Meni so tudi bile prejšnje serije bolj povšečne. Sej T4 je tudi izgubil tisto "okretnost" in veličino. Mogoče pa pride še kakšen manjši naslednik...kakšen T3 v dimenzijah T4000?
Sej pri avtomobilih je tudi podobno..nasplošno so serije vse večje in težje. Treba loviti konkurenco. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 10:45 Naslov sporočila: |
|
|
Hja.......se strinjam z @maroltom. Traktor je dokaj velikih dimenzij. Sedanja serija je kar posrečena glede teže, moči in okretnosti, le pri ergonomiji močno šepa. Malce me tudi "skrbi" prostornina motorja......
Bomo videli kaj bo praksa pokazala. Je pa že bil skrajni čas prenove serije T5000. Bodo pa tudi cenovno verjetno višje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 13:11 Naslov sporočila: |
|
|
T5 bo 5cm višji od sedanjega T5000, vse druge dimezije so približno enake, prav tako medosna razdalja in tudi kot prednjih koles 60 stopinj, s čemer bo zadržal svojo okretnost.
Najmočnejši model bo imel 115KM pri 1900 vrt/min in maksimalni navor 461Nm pri 1500 vrt/min.
Povsem mehanski prenosi ne bodo več na voljo ampak le izvedbe s EH spreminjevalnikom smeri (Power Shuttle), prav tako ne bo več mehanskega upravljanja zadnje dvigalke.
Kar pa se motorjev tiče pa sledijo avtomobilski industriji, kar pomeni manjše prostornine ter takšna in drugačna pomagala za doseganje večjega izkoristka ob čim manjši porabi goriva (intercooler, aftercooler, wastegate turbinski polnilnik, višji tlak pri Common rail-u, optimiziran sistem hlajenja,...). Pa cena BO zagotovo višja!
Glede doseganja okoljevarstvenih normativov Tier4: pri manjših motorjih do okoli 100KM bo FPT uporabljal sistem ExEGR (recirkulacija izpušnih plinov z zunanjim ohlajevanjem le teh pred ponovnim izgorevanjem), kar pri motorjih manjših moči ne zahteva ekstemno učinkovitega hladilnega sistema. Za naknadno obdelavo izpušnih plinov bosta vgrajena še oksidacijski katalizator in filter trdih delcev.
Pri močnejših motorjih nad 100 oz. 120KM pa so se pri FPT za doseganje čistosti izpušnih plinov odločili za uporabo SCR - selektivne katalične redukcije z dodajanjem AdBlue tekočine (uree). Pri zmogljivejših motorjih so tudi zahteve po hlajenju dosti večje, zato predstavlja dodatna recirkulacija izpušnih plinov dosti večjo obremenitev in zato zahteva bolj zmogljiv hladilni sistem...to je bila tudi ena od "slabosti", ki se očitajo Tier 3 motorjem in sicer da niso tako odzivni, kot so bili predhodni Tier 2.
Sicer pa SCR ni pri skupini Fiat nobena novost, saj tovorna vozila IVECO uporabljajo ta sistem že skoraj desetletje.
Sicer pa bi to lahko bila posebna tema !
LP
P.S.: Kar se tiče T4, pa so dejansko pri NH celotno Evropo malo zaj...., saj gre trenutna kompletna proizvodnja v ZDA, prvih 600 traktorjev pa so celo morali dostaviti v neko azijsko državo, ker so bili izbrani na razpisu! Sosednja Avstrija, ki je eden od matičnih trgov NH-ja, je konkretno že trikrat letos napovedala pričetek prodaje T4, pa so vsakič preklicali....povrh vseha je pa še vodja projekta T4 Light američan!
Simon, zgleda da boš dlje živel kot mi, saj očitno čas na Blokah počasneje teče kot na Štajerskem...ko imamo mi že Jožefovo, ste vi še vedno pri Gregorjevem
Nazadnje urejal/a CNH 27 Okt 2011 10:12; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 17:48 Naslov sporočila: |
|
|
a se T4 že kaj proti Sloveniji pelje? Bi ga rad v živo videl. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 18:41 Naslov sporočila: |
|
|
Nič ne obljubim a kolikor vidimo v centralnem sistemu, naj bi bili decembra v Sloveniji...je pa to vseeno s polletno zamudo za Evropske trge. Bom javil, ko bo kaj več znanega.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fendt312 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 30.06. 2008, 17:45 Prispevkov: 576 Kraj: okolica mb
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 20:28 Naslov sporočila: |
|
|
<3 Ko bo cena, pa predem ko bo v slo tak še par let |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 21:34 Naslov sporočila: |
|
|
CNH je napisal/a: |
Simon, zgleda da boš dlje živel kot mi, saj očitno čas na Blokah počasneje teče kot na Štajerskem...ko imamo mi že Jožefovo, ste vi še vedno pri Gregorjevem |
Hvala Aleš za izčrpen odgovor in obrazložitev glede novosti. Tega je na forumu vselej premalo, sploh strokovnosti in pojasnil, da tudi "laičen" kmetovalec približno vidi kam gre tehnika.
Na zadnji post (odstavek) pa samo iz tvojih ust v božja ušesa. Se sam velikokrat pošalim, da ko bo konec sveta bom šel takoj domov na Tibet saj bo le-ta (konec sveta) z vzpenjačo-(ni Jankovičeva) prišel saj z 14 dnevno zamudo. Mogoče nas še fali- če je že Bog zlomil kramp....
Se pa opravičujem zamenjal Gregorjevega sejem v Grabnu, Novo mesto 12.3, in vaš praznik Jožefovo 19.3. v Itro–ju. Vem, da je bilo eno pred "Srbijo", drugo pa, nekaj ur za Srbijo...
posletridesetjebesetizačetrnajstdanapress.
LP Marolt |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|