Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 17 Okt 2011 11:55 Naslov sporočila: |
|
|
Mene je sicer najbolj zmotila tale izjava:
Citiram: | V kolikor jim ti dokažeš, da je to serijska napaka so ti oni dolžn zamenjati traktor tudi po preteku garancije...tako naj bi bilo to |
Zato sem napisal, da kar vsega pa tud ne moreš pričakovat, da ti bodo zrihtal na garancijo, sploh pa ko traktor že da skozi nekaj 1000 delavnih ur.
hanzi11 je napisal/a: | Nima veze. Ali pa o tvojem fendtu.
Glede na to proizvajalci priznavajo in odpravljajo napake na svoje stroske tudi dalec po izteku garancijske dobe, me zanima tudi za tega NH, glede na to da ima kar nekaj slo lastnikov sitnosti z menjalniki. Tudi lambo se ni rad prestavljal, dokler ni neka zadeva crknila in se menjala. |
Mislim da je vse stvar dogovora med stranko in servisom - če se gre neki firmi (servisu) za to, da obdrži čim več strank, bodo skupaj poskusili najti neko ustrezno rešitev, da bodo na koncu vsi zadovoljni.
V zgornjem primeru NH-ja: če se ti gre zato, da boš imel traktor brezhiben pa vsakič, ko se pojavi težava, pokliči na servis in reci, da naj ti pridejo zrihtat. Če sami ne najdejo rešitve, pa naj se posvetujejo z matično tovarno, kjer pa mislim da bi morali imeti pravo rešitev, sploh pa če ne gre za osamljen primer (v globalnem smislu gledano). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 17 Okt 2011 13:12 Naslov sporočila: |
|
|
Najprej je potrebno tehnično poznati tip in način delovanja prenosa o katerem je govor, preden prihaja do "veleumnih" izjav.
Prav tako je potrebno vedeti, da takšen prenos ni primerljiv z brezstopenjskim, kar marsikdo pričakuje in je kasneje razočaran ampak stopenjsko je pač stopenjsko. V drugi temi sem pred nedavnim opisal ta prenos (Electro Command) in kako deluje.
Da traktor opazno "cukne" se lahko pojavi predvsem med 4. in 5. hitrostjo pri počasnih hitrostih in 12. ter 13. pri cestnih hitrostih. To pa zaradi tega, ker pretikanje med hitrostmi v posamezni skupini opravljajo hidravlične sklopke med 4-5 in 12-13 pa sinhron. Prehod med obema skupinama je med 8. in 9. kar pa se izbere z mehanskim premikom ročice praviloma pri ustavljenem traktorju. Tako je pretikanje (kakršno pač je) za nekatere stranke sprejemljivo in se jim zdi povsem običajno, drugim pa spet ne.
Kalibracija ali nadgradnja software-a velikokrat omilita težave, jih pa ne moreta povsem odpraviti, ker pač ta prenos tako deluje.
Težave so dostikrat pojavijo tudi zaradi umazanije v olju, saj v njem delujejo sklopke, zavorni diski, prihaja do mešanja pri priklapljanju priključkov, prihaja do kondenzacije in pojava vode v njem, ipd. Zaradi tega je tudi predpisana menjava filtra na vsakih 300 ur oz. olja na 1200 ur ali na dve leti (za motor na 600 ur ali vsako leto).
Te nečistoče kljub filtriranju zaidejo v same kotve elektro-magnetov sklopk in otežujejo njihovo premikanje. Če to ni tekoče ampak sunkovito, posledično tudi traktor takrat "cukne".
Zato je še toliko bolj pomembno vzdrževanje čistoče hidravličnih sklopov na traktorju in priključkih, čemur pa običajno ni tako. Filtriranje nekaj zadrži, vsega pa ne more.
Za zaključek...v dotičnem primeru že preverjamo zadevo!
Vedno se potrudimo narediti, kar se pač da, pa naj bo to ali kalibracija ali zamenjava programske opreme (software-a) ali pa kakšnega sklopa, več kot to pa ne moremo narediti, v takšnem primeru pa tudi proizvajalec nima rešitve.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 17 Okt 2011 17:54 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | Mene je sicer najbolj zmotila tale izjava:
Citiram: | V kolikor jim ti dokažeš, da je to serijska napaka so ti oni dolžn zamenjati traktor tudi po preteku garancije...tako naj bi bilo to |
Zato sem napisal, da kar vsega pa tud ne moreš pričakovat, da ti bodo zrihtal na garancijo, sploh pa ko traktor že da skozi nekaj 1000 delavnih ur.
|
Če ma pa 1000ur+ je pa to potem druga zgodba, tam pri 200-300 urah je to realno v primeru da se tudi na drugih traktorjih te serije pojavljajo te težave.
Se opravičujem, sem te narobe razumel.
Pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
domir Vajenec
Pridružen/-a: 16.10. 2011, 10:18 Prispevkov: 5 Kraj: kranj
|
Objavljeno: 17 Okt 2011 20:38 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za vaše odgovore in upam da bomo to čim prej rešili. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrjanecjanez V.I.P
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50 Prispevkov: 1214 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 17 Okt 2011 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
Ne bom šimfal, bi pa le podal svoje mnenje: mislim, da je NH kar precej občutljiv glede vseh teh malenkosti (mešanje olj, nečistoče,...). Če pogledam doma: MF z 2000+ DU brez težav, filter se ne menja na 300 DU, ampak ko se posveti lučka na armaturki-doslej se še ni. Samo olje traktorja se kaj dosti ne meša z olji drugih. Kot pravim, zaenkrat brez težav. Je pa na vsakih X ur potrebna kalibracija menjalnika (na oko rečeno to delamo na 500 DU). Lahko se pa že jutri polomi.
Na podlagi pogovorov z imetniki NH sem dobil tako mnenje-zna bit zadeva občutljiva. Morda komentar CNH |
|
Nazaj na vrh |
|
|
domir Vajenec
Pridružen/-a: 16.10. 2011, 10:18 Prispevkov: 5 Kraj: kranj
|
Objavljeno: 17 Okt 2011 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
Glede cukanja med med prestavami mi je logično tukaj pa traktor cuka ko ga želiš premikati po centimetrih ali pripet kakšen stroj pa on skače kot bi prvič spuščal sklopko. Traktor ima skoraj 900 ur pa je bila že menjana hidravlična črpalka ker je zaribala. Glede izjav o reklamacijah in o novem traktorju pa je seveda taka KO KUPIŠ IN GA V CELOTI PLAČAŠ JE TVOJ potem pa prosi da te kdo usliši. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 18 Okt 2011 07:37 Naslov sporočila: |
|
|
skrjanecjanez je napisal/a: | Ne bom šimfal, bi pa le podal svoje mnenje: mislim, da je NH kar precej občutljiv glede vseh teh malenkosti (mešanje olj, nečistoče,...). Če pogledam doma: MF z 2000+ DU brez težav, filter se ne menja na 300 DU, ampak ko se posveti lučka na armaturki-doslej se še ni. Samo olje traktorja se kaj dosti ne meša z olji drugih. Kot pravim, zaenkrat brez težav. Je pa na vsakih X ur potrebna kalibracija menjalnika (na oko rečeno to delamo na 500 DU). Lahko se pa že jutri polomi.
Na podlagi pogovorov z imetniki NH sem dobil tako mnenje-zna bit zadeva občutljiva. Morda komentar CNH |
Samo še to bi dodal glede mešanja olja: sicer ni nobenega proizvajalca tukaj na forumu, da bi lahko odgovoril iz prve roke, ampak ali je res tako težko nekam porint še en rezervoar za 50 litrov hidravličnega olja in dodat mogoče nekaj dodatnih lajtung? Pa nimaš nobenih problemov z oljem v motorju in zavorah, saj se pri menjavi priključkov med različnimi traktorji meša le hidravlično olje, ki pa nima nobenega vpliva na ostale sklope traktorja. Tako je treba pa skozi pazit pa razmišljat, s katerim traktorjem si nazadnje delal z določenim priključkom, da ne boš preveč mešal olja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zorbi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.10. 2011, 14:41 Prispevkov: 691 Kraj: Lokarje
|
Objavljeno: 21 Dec 2011 06:59 Naslov sporočila: |
|
|
prisel je nov software za menjalnike. odpravili so cukanje=) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
logard Vajenec
Pridružen/-a: 15.09. 2011, 07:16 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 30 Jan 2012 13:33 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Da ne odpiram nove teme bom vprašal kar tukaj.
Na spletni strani Itro sem zasledil akcije NH T6020 in T6040 Elite, po dokaj ugodnih cenah. To naj bi bil nek SLO ECO model. Zanima me ali ve kdo kaj več o tem modelu, kakšne je kaj oprema na njem? Ker piše, da je cena samo za modele na zalogi si potem več dodatne opreme ne moreš namontirati ali se motim?
hvala za odgovore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 30 Jan 2012 19:41 Naslov sporočila: |
|
|
logard je napisal/a: | Pozdravljeni!
Da ne odpiram nove teme bom vprašal kar tukaj.
Na spletni strani Itro sem zasledil akcije NH T6020 in T6040 Elite, po dokaj ugodnih cenah. To naj bi bil nek SLO ECO model. Zanima me ali ve kdo kaj več o tem modelu, kakšne je kaj oprema na njem? Ker piše, da je cena samo za modele na zalogi si potem več dodatne opreme ne moreš namontirati ali se motim?
hvala za odgovore |
Na to ti bo najlažje odgovoril Aleš iz Itro-ja.
Sicer sam ti svetujem če pogleduješ za takim traktorjem vzemi obvezno še vzmeteno prednjo premo in 50km/h. Jaz imam podobnega doma sicer stari model TSXXXA in od vsega najbolj pogrešam to. No pa 6040elite naj bo da imaš rezerve na moči.
LP Marolt |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|