Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




FIAT 70 ali 80
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 06 Okt 2011 19:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


perii je napisal/a:
ja saj 70-56 je videt zelo posrečen, da bi le imel menjalnike na strani, zgleda da je premalo placa v kabini.


In kaj je posrečeno na njemu? Glede na serijo 94 in 90 oziroma 66?
Za moje pojme nič razen okrenosti. Pa tudi tako strašansko okreten ni saj se prednja kolesa ne zasukajo tako močno. Da o konfortu ne govorim. So italjani predhodno delali veliko boljše traktorje.


LP Marolt

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

perii
Vajenec


Pridružen/-a: 14.06. 2011, 11:35
Prispevkov: 28
Kraj: Slo.Gorice

PrispevekObjavljeno: 06 Okt 2011 20:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


gre se za velikost traktorja in priključki, ki mu sledijo. Če imaš malo kmetijo se ti ne splača met velikega traktorja in večjih priključkov, ki mu opravičeno sledijo. Potem se pač odločiš za kaj manjšega. Vsi pa vemo da je večji traktor bolši bolj komforten in vse.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

someone
Vajenec


Pridružen/-a: 09.10. 2011, 19:50
Prispevkov: 10
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 09 Okt 2011 21:39    Naslov sporočila: fiat 80-90 hi-lo

Odgovori s citatom


Glede fiata 80-90 hi-lo lahko rečem da je to tak traktor, ki še se zdaj lahko primerja z novimi iz tega ranga. imamo enega doma skoro bo imel 7000 ur brez greške, na njem nismo delali popolnoma nič, kabina je vrhunska, menjalnik je stranski, ima tudi polovičko in se lepo menjava, da se pa o bremzah sploh ne menimo, imamo tudi deutz-fahrja agratrona, ki je nula vsaj po bremzah, nasploh majhna poraba in lahko rečem da v kolikor bi te traktorje še izdelovali, bi gotovo kupili novega.. imamo tudi novega zetorja proxima plus 105, ki se z fiatom sploh ne more primerjati in smo iz tega vidika zelo razočarani glede zetorja, edina stvar ki pa se mi na zetorju dopade pa je res močen motor za teh 100 konjev! LP Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 10 Okt 2011 07:02    Naslov sporočila: Re: fiat 80-90 hi-lo

Odgovori s citatom


someone je napisal/a:
Glede fiata 80-90 hi-lo lahko rečem da je to tak traktor, ki še se zdaj lahko primerja z novimi iz tega ranga. imamo enega doma skoro bo imel 7000 ur brez greške, na njem nismo delali popolnoma nič, kabina je vrhunska, menjalnik je stranski, ima tudi polovičko in se lepo menjava, da se pa o bremzah sploh ne menimo, imamo tudi deutz-fahrja agratrona, ki je nula vsaj po bremzah, nasploh majhna poraba in lahko rečem da v kolikor bi te traktorje še izdelovali, bi gotovo kupili novega.. imamo tudi novega zetorja proxima plus 105, ki se z fiatom sploh ne more primerjati in smo iz tega vidika zelo razočarani glede zetorja, edina stvar ki pa se mi na zetorju dopade pa je res močen motor za teh 100 konjev! LP Very Happy


Sam zavor ne morem pohvaliti na 7090. Saj pri našem ne. Dopuščam, da so dotrajane ampak zavore na vse 4 kolesa so zakon. Sploh pri novejših strojih. Zavedati se moremo še nekaj, da govorimo o 15 let starih strojih, kateri so ob normalni uporabi odslužili svoje. A kljub temu govorimo, da so kar dobri.
Če pa me kdaj prime božja bo šel od hiše še Zetor in bom menjal za T5000 ali nekaj podobnega. Pri teh strojih Fiatagri-New holland mislim, da trenutno dobiš največ glede na vložena sredstva.Pa naj bo nov ali rabljen. Dober servis in dober suport. Tako recimo ni panike dobiti v nekaj dneh novo steklo za 7090 ali kakšen drugi del.

Ne rečem, da pa na trgu ni še boljših traktorjev. A vse narekuje denarnica.
Mislim pa, da za čas ko so jih dali na tržišče je to moral biti vrhunski stroj.

LP Marolt

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

someone
Vajenec


Pridružen/-a: 09.10. 2011, 19:50
Prispevkov: 10
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 10 Okt 2011 07:18    Naslov sporočila: Re: fiat 80-90 hi-lo

Odgovori s citatom


marolt je napisal/a:
someone je napisal/a:
Glede fiata 80-90 hi-lo lahko rečem da je to tak traktor, ki še se zdaj lahko primerja z novimi iz tega ranga. imamo enega doma skoro bo imel 7000 ur brez greške, na njem nismo delali popolnoma nič, kabina je vrhunska, menjalnik je stranski, ima tudi polovičko in se lepo menjava, da se pa o bremzah sploh ne menimo, imamo tudi deutz-fahrja agratrona, ki je nula vsaj po bremzah, nasploh majhna poraba in lahko rečem da v kolikor bi te traktorje še izdelovali, bi gotovo kupili novega.. imamo tudi novega zetorja proxima plus 105, ki se z fiatom sploh ne more primerjati in smo iz tega vidika zelo razočarani glede zetorja, edina stvar ki pa se mi na zetorju dopade pa je res močen motor za teh 100 konjev! LP Very Happy


Sam zavor ne morem pohvaliti na 7090. Saj pri našem ne. Dopuščam, da so dotrajane ampak zavore na vse 4 kolesa so zakon. Sploh pri novejših strojih. Zavedati se moremo še nekaj, da govorimo o 15 let starih strojih, kateri so ob normalni uporabi odslužili svoje. A kljub temu govorimo, da so kar dobri.
Če pa me kdaj prime božja bo šel od hiše še Zetor in bom menjal za T5000 ali nekaj podobnega. Pri teh strojih Fiatagri-New holland mislim, da trenutno dobiš največ glede na vložena sredstva.Pa naj bo nov ali rabljen. Dober servis in dober suport. Tako recimo ni panike dobiti v nekaj dneh novo steklo za 7090 ali kakšen drugi del.

Ne rečem, da pa na trgu ni še boljših traktorjev. A vse narekuje denarnica.
Mislim pa, da za čas ko so jih dali na tržišče je to moral biti vrhunski stroj.

LP Marolt



Marlot drži do so to stroji stari več let, je pa naš fiat zelo dober in bremze ima na vse štiri zagotovo, mogoče tiste še starejše tipe tega nimajo. Kar se tiče newhollanda, je servis zagotovo dober (štore) in rabljeni deli so takoj. Je pa problem ko vem da je težko speljevanje, vsaj z občutkom, ko rad cukne, vsaj za 2 primera vem, je pa res da sta ta dva t5060 in tl100a. Večkrat gledam traktorje tam nekje od 80 do 100 konjev, pa nisem najbolj navdušen nad ponudbo... john deere mi je zanimiv ta serija r, ima štiri četrtinke, vendar z njimi nimam izkušenj... je pa res da so ti traktorji dragi! Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Drago
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43
Prispevkov: 206

PrispevekObjavljeno: 12 Nov 2011 19:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:
@Drago

Blok na oglasu zelo verjetno na nobenem od petih dvosmerno ddelujočih ventilov nima plavajočega položaja, kjer sta oba priključka odprta proti rezervoarju, sicer bi se s tem prodajalec tudi pohvalil.

Kot že mnogokrat opisano in diskutirano na forumu je zate možnost naslednja.Tlačno cev iz hidravlične črpalke prekineš, jo pelješ na takle blok. Iz bloka pelješ tlačno cev tja, koder si jo prekinil. Cev za lekažno olje oz. za olje, ki priteka iz varnostnega ventila, ki ga vsebuje omenjeni blok pa spelješ direktno v rezervoar. Pir tej opisani varianti mora blok, vsebovari lasten varnostni ventil, ki mora biti nastavljen na enak tlak kot je nastavljen varnostni ventil hidravličnega sistema traktorja.

Sicer pa pobrskaj za prispevki uporabnika@lescanec, ki je zetorja nadgradil s celo vrsto hidravličnih izhodov.


Šel danes pogledat enega Fiata 90-90, pa mi ni čisto jasno kako bi naredil kot si opisal. traktor je imel 2 para izhodov in 2 ročki v kabini za to upravljati, in pa na zunanji, spodnji desni strani pod kabino je ventil iz katerega so potem tlačne cevi speljane na ta zadnja 2 para izhodov. Če gremo po vrsti: se pravi jaz bi moral prekiniti tlačno cev še preden pride v tisti ventil(obstoječi) za upravljati ta zadnja 2 para izhodov in jo povezati na novi blok ventil v kabini da dobim stalen tlak? Izhod iz tega novega ventila v kabini pa povezati nazaj tja kjer je originalna bila prekinjena? To nekako zastopim. Zdaj imam tlak olja na novem ventilu vedno. Sedaj lahko speljem tlačne cevi iz tega novega ventila na sprednji del traktorja (rabim min. 2 para dvosmernih priključkov). Eno cev povežem na 1 priključek na cilindru, kam pa povezati nazaj cev, ki gre iz istega cilindra nazaj(2 prključek na cilindru) -povratek olja? To speljati nazaj na novi blok ventil ali direkt kam v rezervoar? Kje to najti? Ker potem bo res en kup cevi...Sad
Upam da razumete problem in prosim za pomoč.

Lp,drago

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 12 Nov 2011 19:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Drago je napisal/a:
SimonKR je napisal/a:
@Drago

Blok na oglasu zelo verjetno na nobenem od petih dvosmerno ddelujočih ventilov nima plavajočega položaja, kjer sta oba priključka odprta proti rezervoarju, sicer bi se s tem prodajalec tudi pohvalil.

Kot že mnogokrat opisano in diskutirano na forumu je zate možnost naslednja.Tlačno cev iz hidravlične črpalke prekineš, jo pelješ na takle blok. Iz bloka pelješ tlačno cev tja, koder si jo prekinil. Cev za lekažno olje oz. za olje, ki priteka iz varnostnega ventila, ki ga vsebuje omenjeni blok pa spelješ direktno v rezervoar. Pir tej opisani varianti mora blok, vsebovari lasten varnostni ventil, ki mora biti nastavljen na enak tlak kot je nastavljen varnostni ventil hidravličnega sistema traktorja.

Sicer pa pobrskaj za prispevki uporabnika@lescanec, ki je zetorja nadgradil s celo vrsto hidravličnih izhodov.


Šel danes pogledat enega Fiata 90-90, pa mi ni čisto jasno kako bi naredil kot si opisal. traktor je imel 2 para izhodov in 2 ročki v kabini za to upravljati, in pa na zunanji, spodnji desni strani pod kabino je ventil iz katerega so potem tlačne cevi speljane na ta zadnja 2 para izhodov. Če gremo po vrsti: se pravi jaz bi moral prekiniti tlačno cev še preden pride v tisti ventil(obstoječi) za upravljati ta zadnja 2 para izhodov in jo povezati na novi blok ventil v kabini da dobim stalen tlak? Izhod iz tega novega ventila v kabini pa povezati nazaj tja kjer je originalna bila prekinjena? To nekako zastopim. Zdaj imam tlak olja na novem ventilu vedno. Sedaj lahko speljem tlačne cevi iz tega novega ventila na sprednji del traktorja (rabim min. 2 para dvosmernih priključkov). Eno cev povežem na 1 priključek na cilindru, kam pa povezati nazaj cev, ki gre iz istega cilindra nazaj(2 prključek na cilindru) -povratek olja? To speljati nazaj na novi blok ventil ali direkt kam v rezervoar? Kje to najti? Ker potem bo res en kup cevi...Sad
Upam da razumete problem in prosim za pomoč.

Lp,drago


Ste si po večini odgovorili.
Bom dodal slike kako je to narejeno pri mojem 7090.
Nimam vseh slik bom jutri dodal. Za danes pa samo to.
Novi ventili (joistic) imajo tri priklope.
1-Se pravi tlak -tam kjer prekišen tlačni vod iz črpalke,
2 Iz njega spelješ nazaj cev tam kjer si prekinil da dobi
tlak še obstoječi ventili v bloku hidravlike traktorja.
3- povratni vod- direktno v ohišje menjalnika-hidravilike povratni vod.

Ventil pa ima 1X plavajoči položaj in enkrat normalno blokirano.
Slika:



Prekinjeno pa je tam malo naprej od črpakle blizu filtra...

Glede priklopa cilindrov pa logično.
Z tako komando dobiš 2 para ventilov se pravi krmiliš lahko 2 dvostranska hid. cilindra. Se pravi prvega priklopiš na prva dve spojki drugega na drugi dve.

Upam da se razumemo .
LP SImon.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Drago
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43
Prispevkov: 206

PrispevekObjavljeno: 12 Nov 2011 20:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zdaj mi je malo bolj jasno, manjkal mi je tisti povratek, ki imaš označenega kot povratek direkt nazaj v menjalnik. Se pravi, vso olje iz bilokaterega cilindra/priključka ki mora nazaj v rezervoar, gre po tej cevi? Imajo puščeni ti Fiati kje čep na ohišju da lahko potem to cev priključiš? Koliko je pa kaj pretoka na tem ventilu, po podatkih za 90-90DT ima hidravlična črpalka pretoka 41l/min, mislim da bi vsaj toliko moral imeti tudi ventil; ali? Koliko je pa kaj cena tega joysticka z ventilom pri nas? . Krmiljenje je mehansko preko push-pull bovden potega ali kako?
Je to nekaj takšnega(ima plavajoč položaj):
http://www.ebay.de/itm/Steuerventil-Joystick-Hydraulik-50-L-Schwimmstellung-/190599703415?pt=Ersatzteile_Zubeh%C3%B6r_Landtechnik&hash=item2c60a0ab77

Bi te pa res prosil če je možno še kakšne detajle poslikati.
LP,Drago

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Drago
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43
Prispevkov: 206

PrispevekObjavljeno: 12 Nov 2011 20:33    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Še eno vprašanje; kakšno olje naliti v sistem za servo volan; traktor je Fiat 70-66? Sedajšnjega že malo manjka in se peni. Najbolje je verjetno staro olje spustiti ven. Kako to najlažje narediti?

Hvala lepa!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 13 Nov 2011 13:02    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Drago je napisal/a:
Še eno vprašanje; kakšno olje naliti v sistem za servo volan; traktor je Fiat 70-66? Sedajšnjega že malo manjka in se peni. Najbolje je verjetno staro olje spustiti ven. Kako to najlažje narediti?

Hvala lepa!


ATF olje. Slike naredim. Sam sistem ima povratni vod speljan nazaj v blok hidravlike. Se pravi pod kabino. Jaz takrat nisem našel kakšnega vijaka v katerega bi lahko zadove speljal tako, da sem vse skupaj privijačil tja kjer je merilna šipka za olje (ni profi deluje pa). Tudi malo problem je pod kabino dobiti in odvijačiti vijak. Ne dvomim pa, da ga nima.
Sam sistem pa je tak kakor pišete. Pletenica in "push pull" se pravi mehansko... Malo pa dvomim da je tisti ventil na sliki enak temu. Obstajao tudi joistici brez ti. povratnega voda.
Slike sledijo.

Črpalka zgornji je tlačni vod.

Povratek v menjalnik na čep od mere za olje.

Ventil

Ravno pod traktor nisem šel. Kjer bi se mogoče videlo kako je stvar priklučena samo nekakšna taka čreva nasanejo. Se pa vidi kako je fleksibilna cev priklopljena na navadno manesmanovo cev in potrem zadaj povrat na druge hidravlične porabnike.
Skratka ni to neka znanost.

LP Simon

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Stran 5 od 8

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.