Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 07:41 Naslov sporočila: |
|
|
@Drago
Blok na oglasu zelo verjetno na nobenem od petih dvosmerno ddelujočih ventilov nima plavajočega položaja, kjer sta oba priključka odprta proti rezervoarju, sicer bi se s tem prodajalec tudi pohvalil.
Kot že mnogokrat opisano in diskutirano na forumu je zate možnost naslednja.Tlačno cev iz hidravlične črpalke prekineš, jo pelješ na takle blok. Iz bloka pelješ tlačno cev tja, koder si jo prekinil. Cev za lekažno olje oz. za olje, ki priteka iz varnostnega ventila, ki ga vsebuje omenjeni blok pa spelješ direktno v rezervoar. Pir tej opisani varianti mora blok, vsebovari lasten varnostni ventil, ki mora biti nastavljen na enak tlak kot je nastavljen varnostni ventil hidravličnega sistema traktorja.
Sicer pa pobrskaj za prispevki uporabnika@lescanec, ki je zetorja nadgradil s celo vrsto hidravličnih izhodov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 08:11 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | ja poznamo te rešitve. ko pa je bilo treba na terenu dotočiti nafto pa je edina varianta kanta.. in lojtra:) ali pa se iz kabine matrat... |
Če ima normalno "kanto" gre ravno na blatnik... Sicer ni 100l ker jo nebi nihće dvignil... Sicer pa ena od neposrečenih rešitev na Fiatagriju... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 08:20 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | @Drago
Blok na oglasu zelo verjetno na nobenem od petih dvosmerno ddelujočih ventilov nima plavajočega položaja, kjer sta oba priključka odprta proti rezervoarju, sicer bi se s tem prodajalec tudi pohvalil.
Kot že mnogokrat opisano in diskutirano na forumu je zate možnost naslednja.Tlačno cev iz hidravlične črpalke prekineš, jo pelješ na takle blok. Iz bloka pelješ tlačno cev tja, koder si jo prekinil. Cev za lekažno olje oz. za olje, ki priteka iz varnostnega ventila, ki ga vsebuje omenjeni blok pa spelješ direktno v rezervoar. Pir tej opisani varianti mora blok, vsebovari lasten varnostni ventil, ki mora biti nastavljen na enak tlak kot je nastavljen varnostni ventil hidravličnega sistema traktorja.
Sicer pa pobrskaj za prispevki uporabnika@lescanec, ki je zetorja nadgradil s celo vrsto hidravličnih izhodov. |
Ena od rešitev. Tako kakor opisuje SimonKr. Druge tudi sicer ni ker ima traktor navadno samo dva para hid. izhodov. Sam imam joistic od čelnega. Če ni čelnega na traktorju imam tako spredaj 2 para ventilov.
Enako ima narejeno recimo WK na johnu serije 5 samo, da je on speljal ventile (priklope še nazaj). Verjetno najcenejša in najhitrejša rešitev.
Ps: če daš v kabino take ventil kakor jih sam gledaš imaš potem v kabini 20 cevi katere pa poleti služijo kakor odlično gretje...
Pa tudi zgleda ravno ne.
Slika:
LP Marolt |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 10:09 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | @Drago
Blok na oglasu zelo verjetno na nobenem od petih dvosmerno ddelujočih ventilov nima plavajočega položaja, kjer sta oba priključka odprta proti rezervoarju, sicer bi se s tem prodajalec tudi pohvalil.
|
Za tisti blok iz ebay-a je doplačilo 75€ za plavajoč položaj vseh ventilov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Drago Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43 Prispevkov: 206
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 10:44 Naslov sporočila: |
|
|
Če prav razumem, je bistvo plavajočega ventila da se gor priključen cilinder prilagaja terenu(npr. za pluženje snega?)? Pa lahko potem z istim ventilom (ročico) uporabljam tak ventil za "normalno" krmiljenje; se pravi cilinder ostane v položaju do kjer mu daš komando?
Če je to tako, ni kaj dosti za razmišljati za doplačilo 75eur, saj verjetno prav pride pri delu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 11:04 Naslov sporočila: |
|
|
Drago je napisal/a: | Če prav razumem, je bistvo plavajočega ventila da se gor priključen cilinder prilagaja terenu(npr. za pluženje snega?)? Pa lahko potem z istim ventilom (ročico) uporabljam tak ventil za "normalno" krmiljenje; se pravi cilinder ostane v položaju do kjer mu daš komando?
Če je to tako, ni kaj dosti za razmišljati za doplačilo 75eur, saj verjetno prav pride pri delu. |
Tako je - komanda ima nekako 4 položaje: nula, dvig, spust, plavajoč položaj (prosto gibanje cilindra v obe smeri). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Drago Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43 Prispevkov: 206
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 12:11 Naslov sporočila: |
|
|
Ok, torej bi bil ta ventil primeren. Kaj pa glede pretoka, je 50l/min dovolj? In varnostni ventil na koliko se nastavi?
Da povem zakaj bi zadevo uporabljal; spredaj bi izdelal čelno hidravliko (dvosmerni cilindri), na katero bo pripet plug za spravljanje buč v vrste, ki bo levo-desno obračljiv (enako kot plug za pluženje snega). Na zadnjo hidravliko bo pa pripet mulčer s hidr. pomikom levo-desno.
Ker pa če enkrat investiram v napeljavo in ventil, bom kupil takšnega da še mi ostane kak priključek prost. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 13:02 Naslov sporočila: |
|
|
Če že toliko investiraš, še malo dodaš in kupiš elektro hidravličen ventil na joystick. Potrebuješ kakšne 4 linije....2 spredaj 2 zadaj. Z enim joystickom lahko vse upravljaš s preklaplanjem (gumbom na ročki). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 13:20 Naslov sporočila: Re: FIAT 70 ali 80 |
|
|
perii je napisal/a: | Ali mi lahko poveste kaj o traktorjih Fiat tam 70 ali 80 konjski, ki so nižje izvedbe, da bi bli primerni za bol manjšo kmetijo, kakšne so oznake serije, lahko daste kakšne slike gor. predvsem me zanimajo letniki tam od 85 in do 92 letnik. Kakšne so kaj cene in vzdrževanje. |
Modeli iz tistega obdobja, ki jih je bilo v Sloveniji malo več prodanih (če hočete slovenskega?) so:
70-66 letniki med 1988 in 1989
70-76 letnik 1991
80-66 letnika 1988 in 1989
80-76 letniki med 1990 in 1992
Ostali modeli so bolj redki in boste rabljene (in še dobre) tudi težje našli.
O prednostih ali slabostih posamezne serije pa najbolje vedo forumaši, ki si lastijo katerega od teh modelov.
Drugače pa sta bila daleč najuspešnejša modela v Sloveniji 70-56 in 55-56, ki sta prišla na trg leta 1993.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
perii Vajenec
Pridružen/-a: 14.06. 2011, 11:35 Prispevkov: 28 Kraj: Slo.Gorice
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 14:05 Naslov sporočila: |
|
|
ja saj 70-56 je videt zelo posrečen, da bi le imel menjalnike na strani, zgleda da je premalo placa v kabini. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|