Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
perii Vajenec
Pridružen/-a: 14.06. 2011, 11:35 Prispevkov: 28 Kraj: Slo.Gorice
|
Objavljeno: 04 Okt 2011 15:20 Naslov sporočila: |
|
|
ja ta serija zna bit tudi zanimiva a ga lahko malo poslikaš, ker ga še nisem videl. če se ti da ni pa nujno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
Objavljeno: 04 Okt 2011 19:21 Naslov sporočila: |
|
|
perii je napisal/a: | ja ta serija zna bit tudi zanimiva a ga lahko malo poslikaš, ker ga še nisem videl. če se ti da ni pa nujno. |
Slik na žalost nimam na rač., lahko dobiš jutri, je pa enak kot serija 70-56, samo da ima več opreme, super reduktor, invertor in hitrost 40km/h.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
perii Vajenec
Pridružen/-a: 14.06. 2011, 11:35 Prispevkov: 28 Kraj: Slo.Gorice
|
Objavljeno: 05 Okt 2011 11:08 Naslov sporočila: |
|
|
Ja lahko daš gor te slike ker to me glih zanima v čem je razlika med tema serijama, potem je 70-66 vsekakor bolši od 70-56, take stvari ti prav pridejo. kaj je mišljeno pod Super reduktor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Okt 2011 11:28 Naslov sporočila: |
|
|
Super pocasne prestave.
Med 50m/h do 1km/h priblizno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 05 Okt 2011 13:18 Naslov sporočila: |
|
|
hanzi11 je napisal/a: | Marolt; v cem je prednost fiata pred zetorjem? Zetor vem da je tezka pozresna krava, samo tudi nekaj potegne, sploh ce ga primerjam s kaksnimi sameti in podobnimi lahkimi traktorji(50% lazjimi). Imam doma solarja 60, pri kolegu pa kaksnih 100 ur na 5340 pa vem kaka je razlika. Tako na njivi kot cesti. Je pa res da ima same se en cilinder manj in da je ze tu velika razlika. Sicer pa se spomnim fiatov po slo sejmih v kranju, samo koliko pa so jih prodali takrat pa ne vem. Je pa res da takrat ni bilo vec juge. |
Res je da je Zetor tako imenovana krava.
Nimam nič čez njega saj dobro pelje velika moč dober navor poskočen(pač po lastniku).) ...
Problem je kar ni tako obstojen kakor je Fiat. Pri Zetorju kakor ga obremeniš kaj odleti. Ali pa je samo naš tak.
Je pa tako da ti Fiati imajo 4 cilindre in ne 3 kakor jih ima recimo kakšen Same. Vendar motor ni tako poskočen kakor je pri zetorju. Samo za mala dela recimo čelni nakladalnik ali pa obračanje ne potrebuješ močnega motorja. Meni osebno res dobro služi Fiat. Recimo leta 94-95 se spomnim da so bili Fiati na gorenskem sejmu v Kranju (serija 94). Potem so prišli 7056 itd. Vsekakor pa ima vsaka serija svoje fore. Recimo 90 je veliko boljši od 56 pa so slednjo delali 10 let kasneje.
Je pa res, da ima 7056 mnogo boljši motor, mnogo več navora, in mnogo več NEudobja. Škoda ker nisem pa slikal elektrike pri 7056 namreč kabine so nekje drugje nameščali na njega. Elektrika pa je bila zvezana... Ne bom komentiral kako.
Verjetno je serija 94 še najbolj podobna sedaj seriji TL oziroma seriji T5000. Vsekakor pa še sedaj po toliko letih je duša enaka. Na pikniku pri Korenjaku sem vozil T5000 vigor razen malo več plastike in nove armature in maske bi rekel da je enak predhodnikom.
Sicer kaj bi odkrivali toplo vodo če ta že teče?
LP Marolt |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 05 Okt 2011 14:03 Naslov sporočila: |
|
|
dobri traktorji so to, tudi iskani zato jih je težko dobiti oz se rabljeni takoj prodajo.
56 serija je pač traktor namenjen kupcem s tanjšo denarnico, ki so želeli nižji traktor (kot so bili včasih štoreti itd) oz manjši. kakšen ki je prej imel IMT 533 ali pa štoreta je z veseljem pogledal za telim fijatom (mu je bila serija 90 oz 80 prevelika, preštorasta...) pač vsak stroj kupca najde...
tank za kabino ni nobena posebnost fijata, je prisoten pri steyru, deutz 07 seriji... jaz sem vedno norel ko sem moral tankat iz kante... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 05 Okt 2011 19:59 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | dobri traktorji so to, tudi iskani zato jih je težko dobiti oz se rabljeni takoj prodajo.
56 serija je pač traktor namenjen kupcem s tanjšo denarnico, ki so želeli nižji traktor (kot so bili včasih štoreti itd) oz manjši. kakšen ki je prej imel IMT 533 ali pa štoreta je z veseljem pogledal za telim fijatom (mu je bila serija 90 oz 80 prevelika, preštorasta...) pač vsak stroj kupca najde...
tank za kabino ni nobena posebnost fijata, je prisoten pri steyru, deutz 07 seriji... jaz sem vedno norel ko sem moral tankat iz kante... |
Jaz še vedno. Rešitev- grem na bencinsko... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
perii Vajenec
Pridružen/-a: 14.06. 2011, 11:35 Prispevkov: 28 Kraj: Slo.Gorice
|
Objavljeno: 05 Okt 2011 20:15 Naslov sporočila: |
|
|
z tankanjem pa več ne vidim problema, se dobijo take črpalke podobne tistim malim za pretok mošta. skratka črpalka ma gor debelo cev z skoraj tako pištolo kot so na bencinskih, pa še na pumpi se nahaja števec iztočenih litrov. tako da rabite še samo eno malo cisterno, da si lahka nabavite večjo zalogo goriva doma, pol pa imate lahka vsak dan bencinski servis doma.
http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=5216461 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 06:16 Naslov sporočila: |
|
|
ja poznamo te rešitve. ko pa je bilo treba na terenu dotočiti nafto pa je edina varianta kanta.. in lojtra:) ali pa se iz kabine matrat... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Drago Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43 Prispevkov: 206
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 07:26 Naslov sporočila: |
|
|
Je možno pri teh traktorjih (serija 90,94,88 ) dodatno potegniti še kak hidravlični priljuček za naprej, brez da uporabim katerega, ki so namenjeni za zadnje priključke? Namreč ti traktorji imajo po večini zadaj 2 para priključkov zadaj, redko kateri kaj več, jaz pa bi potreboval še dodatno za sprednje priključke vsaj še 2 para ali več dvosmerno delujočih priključkov (sprednja hidravlika gor-dol, priključek levo-desno in gor-dol,...). Je še kje kak prosti izhod iz menjalnika da bi namontiral npr. tak ventil in potem iz tega cevi naprej do sprednjih priključkov? Verjetno rabim še tudi povratek nazaj v menjalnik...
http://www.ebay.de/itm/Steuerventil-Handhebelventil-50L-300Bar-5-Sektionen-DW-/380211415241?pt=Hydraulik_Zubeh%C3%B6r&hash=item58865dc8c9 Še vprašanje o tem ventilu; ali ima vsaka ročko dvosmerno komando (naprej npr.gor, nazaj dol) in nulti položaj?
Hvala lepa za odgovor! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|