Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 07 Sep 2011 08:06 Naslov sporočila: |
|
|
To je res odlična zadeva...blaži ti tudi sunke vzdolžno...se pravi naprej nazaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 07 Sep 2011 08:20 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko sprobaš pri kolegu razliko med vzdolžnim vzmetenjem saj ga je možno tudi blokirat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 08 Sep 2011 06:47 Naslov sporočila: |
|
|
kako se pa reče tisti zadevi, ki jo imajo sedeži v večjih traktorjih, nizkofrekvenčno al kaj je že? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 08 Sep 2011 07:52 Naslov sporočila: |
|
|
Pri večjih traktorjih sodi poleg vzmetenega sedeža tudi vzmetena kabina in vzmetena prednja prema. Lastne frekvence vozila, kabine in sedeža morajo biti karseda narazen. Seveda v nekih razumnih mejah.
Je pa tako, da LF sedeža < LF kabine < LF vozila. Bistvo je, da stvari ne pridejo v resonanco in dobe velike amplitude (velike pomike).
Zato je potrebno za "večje traktorje" izbrati sedeže z nizkofrekvenčnim vzmetenjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 08 Sep 2011 19:12 Naslov sporočila: |
|
|
Zadnji krik mode pa je (dobesedno prevedeno) elektronska aktivna regulacija vzmetenja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 08 Sep 2011 19:26 Naslov sporočila: |
|
|
sam a nimajo te elektronske regulacije nameščene kabine, ne sedeži? vsaj v MF 8600 seriji je tako, da je kabina vpeta na 4 amortizerji, so elektronsko nadzorovani in "predvidijo" ruker, pa zato z luftom prilagodijo vzmetenje. je dobu MF lansko leto na sejmu SIMA nagrado za to inovacijo, če se ne motim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 08 Sep 2011 19:44 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | sam a nimajo te elektronske regulacije nameščene kabine, ne sedeži? |
Najboljši traktorski sedež od Grammerja ima to zadevo: KLIK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 08 Sep 2011 20:02 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi na prospektih od prvih T7000 je bilo napisano kako deluje aktivno vzmetenje prednje preme Terraglide II in Auto Comfort sedež. Prva generacija Terraglide prednje preme je imela pasivno vzmetenje.
Poglejte na strani 21...na žalost samo v angleščini:
http://www.farminguk.com/admin/knowledge/T7000.pdf
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 08 Sep 2011 21:54 Naslov sporočila: |
|
|
offtopic: zakaj v prospektu ne napišejo konkurenta, da se bo vedelo kje so vzeli primerjavo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 09 Sep 2011 19:55 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | offtopic: zakaj v prospektu ne napišejo konkurenta, da se bo vedelo kje so vzeli primerjavo? |
Pri vseh proizvajalcih v prospektih navajajo le 'konkurenca', nikjer ne napišejo katera firma je to. Zato bo treba za konkretne podatke pobrskati po testih iz strokovnih revij. In namen take osnovne reklame kot je npr. prospekt ni primerjanje dotične znamke s konkurenco (po imenih). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|